jri
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, Vorige week woensdag een PM gestuurd en vrijdag nog is
Geweldige actie maar ik zal hem ook wel is willen uittesten![]()

Bij mij al van maandag geleden
Vroeger duurde het meestal 3 dagen eer dat het hier was, één week heb ik nog nooit moeten wachten. Maargoed, daar kunnen zij ook niets aan doen, dat zal de post wel zijn.

Ook de rust tussen de setjes had ik maar verkort want het leek wel alsof ik veel sneller hersteld was. Die pomp wat ik na de training had was ook ongelooflijk lekker. 
Ik heb het gister getest en het werkte echt heel erg goed! Ik trainde me borst en triceps en ik heb meerdere pr's gezetOok de rust tussen de setjes had ik maar verkort want het leek wel alsof ik veel sneller hersteld was. Die pomp wat ik na de training had was ook ongelooflijk lekker.
Al met al is het me heel erg goed bevallen. Of ik het ga kopen? Nee helaas niet, ben een arme student maar mocht ik ooit geld teveel hebben is het iets wat ik graag zou willen kopen![]()

Ik had toevallig nog 2 samples, heb ze op lege maag beiden in genomen , tevergeefs niet veel effect alleen een beetje focus. Maar ieder lichaam reageert hier natuurlijk anders op.
btw kan het kwaad om 2 scoops preworkoutpowder te nemen? XP