MuscleMeat

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag binnen gekregen, straks eens uittesten, ben benieuwd :D

Het is nu één week geleden en ik heb nog altijd niets gekregen, ligt dat aan de post of is er iets misgelopen?

Same here, Vorige week woensdag een PM gestuurd en vrijdag nog is???
Geweldige actie maar ik zal hem ook wel is willen uittesten:p

Same here, Vorige week woensdag een PM gestuurd en vrijdag nog is???
Geweldige actie maar ik zal hem ook wel is willen uittesten:p

Bij mij al van maandag geleden :D

Vroeger duurde het meestal 3 dagen eer dat het hier was, één week heb ik nog nooit moeten wachten. Maargoed, daar kunnen zij ook niets aan doen, dat zal de post wel zijn.

Jezus, zo zagen zeg. Je gaat het heus wel binnenkrijgen hoor.

Heb het deze avond geprobeerd, pomp was echt ****ing bruut!!!

Ga het normaal bestellen.

Zojuist geprobeerd bij mijn borst/schouder/tricep training.

de smaak was goed, beetje zoals noxipro.

alleen heb ik helemaal 0,0 ervan gemerkt!

evengoed bedankt voor het sampletje :D

Net training achter de rug, smaak was goed maar helaas niet echt iets van gevoeld.. raar want normaal reageer ik wel goed op de meeste pw's... :)

Heb het ingenomen vandaag. Smaak was opzich goed. De geur deed me denken aan zo'n knetterijsje. Dat ruikt ook zo:P Helaas merkte ik er weinig tot niks van. Ik ga toch voor jack3d.

Net geprobeerd voor m'n Chest training. Smaakte erg lekker, idd zoals een knetterijsje xD
Merkte helaas tijdens de training niks.

ik heb nog altijd niets ontvangen, vorige week dinsdag pm gestuurd.
iets fout gegaan? ik wacht nog geduldig af :)
leuke actie trouwens!

• Topic Starter Topic Starter
Belgie duurt gewoon helaas wat langer. Men moet toch snel rekenen op 1.5 week. :)

Alles is verstuurd. :)

-Leon

Zijn die 1000.- samples nog niet op Leon? :D

Smaak was inderdaad goed!
Maar heb weinig tot niets gemerkt, toch bedankt voor de sample Leon!

Graag gedaan! :)

-Leon

Ik heb het gister getest en het werkte echt heel erg goed! Ik trainde me borst en triceps en ik heb meerdere pr's gezet :D Ook de rust tussen de setjes had ik maar verkort want het leek wel alsof ik veel sneller hersteld was. Die pomp wat ik na de training had was ook ongelooflijk lekker.

Al met al is het me heel erg goed bevallen. Of ik het ga kopen? Nee helaas niet, ben een arme student maar mocht ik ooit geld teveel hebben is het iets wat ik graag zou willen kopen ;)

Ik heb het gister getest en het werkte echt heel erg goed! Ik trainde me borst en triceps en ik heb meerdere pr's gezet :D Ook de rust tussen de setjes had ik maar verkort want het leek wel alsof ik veel sneller hersteld was. Die pomp wat ik na de training had was ook ongelooflijk lekker.

Al met al is het me heel erg goed bevallen. Of ik het ga kopen? Nee helaas niet, ben een arme student maar mocht ik ooit geld teveel hebben is het iets wat ik graag zou willen kopen ;)

Dank je, voor de nette review!:)

Ik had toevallig nog 2 samples, heb ze op lege maag beiden in genomen , tevergeefs niet veel effect alleen een beetje focus. Maar ieder lichaam reageert hier natuurlijk anders op.

btw kan het kwaad om 2 scoops preworkoutpower te nemen? XP

Laatst bewerkt:
Ik had toevallig nog 2 samples, heb ze op lege maag beiden in genomen , tevergeefs niet veel effect alleen een beetje focus. Maar ieder lichaam reageert hier natuurlijk anders op.

btw kan het kwaad om 2 scoops preworkoutpowder te nemen? XP

2 scoops Pre-Workout Power is afhankelijk van tolerantie. (persoonlijk) Als je er niet erg gevoelig voor bent dan kan het wel, anders niet:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven