AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag ontvangen en 30 min voor de training genomen. Merkte geen krachttoename en ook niet echt een ontzettende drive/focus. Pomp daarentegen was wel flink. Merkte geen tintelingen of duizeligheid zoals ik dat met andere Pre-WO's wel eens had. Met NoxiPro had ik dat hele opgefokte gevoel; hierbij niet. Ik had met NO 370 wel het herkenbare wegdroom/staar-momentje tijdens rust.

Bedankt voor de (wederom) mooie actie! :

Die pomp is echt wel sterker als bij andere pre-workouts. Dat is een groot voordeel en een heel sterk punt. Dit komt door speciale ingredienten als Astagin. Dat maakt NO 370 zo sterk voor de pomp:)

gistere pm verstuurd :)

krijg het als het goed is vandaag binnen

Sample ontvangen, thanks :). Zakje ziet er net zo uit als instant coffee :D. Later eens proberen.

Gisteren ook binnengekregen. Dank u. :d

PM verstuurd i.v.m. nog niet gekregen sample die maandag al gevraagd is en gister en vandaag niet bezorgd is.:D

Bijna niets van gemerkt helaas. Wel een dikke pomp.

Denk dat het toch wel vereist is om deze pre workout (net als veel andere pwo sups) in te nemen op een lege maag...
Momenteel ben ik bezig met een Intermittent Fasting dieet en daarbij is het belangrijk rondom de training veel te eten.
Ik kon dit dus niet op een lege maag innemen en heb er zodoende niets van gemerkt behalve dat ik me k*t voelde na de training (geen idee of het door de pwo kwam overigens...)

Ik denk trouwens dat de combi van halve scoop NoxiPro met halve scoop NO 370 wel een echte knaller moet zijn. :D.

Of 1 scoop van beide voor de durvers :trollface:

Wie durft dat aan? :p

Denk dat het toch wel vereist is om deze pre workout (net als veel andere pwo sups) in te nemen op een lege maag...

Is dit echt noodzakelijk xD?
Gister een pwo genomen vna B&F sample en ik merkte er zeker wat van, terwijl ik het vlak na avondeten ingenomen had ???

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

ot: Sample is binnen :) overmorgen even proberen.

Gister een pwo genomen vna B&F sample en ik merkte er zeker wat van, terwijl ik het vlak na avondeten ingenomen had ???

Op nuchtere maag is het effect nog veel feller. :D. Dus anderhalf - 2 uur na een maaltijd ongeveer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vanmorgen ook de sample genomen, het deed voor mij helaas helemaal niks. Maar ach, het was goed te zuipen!

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

ot: Sample is binnen :) overmorgen even proberen.

Misschien niet.. maar met No Xplode heb ik hetzelfde 'probleem'. Ik merk het effect pas echt als mijn maag leeg is.
Echter haal ik mijn kracht liever uit een goede maaltijd dan uit een poedertje.
Als een poedertje een aanvulling kan zijn op een goede maaltijd dan zou dat mooi zijn maar tot nu toe heeft dat voor mij helaas nog niet gewerkt.

Ik ga mn sample vanavond testen.
Maar ik hoor tot nu toe weinig over de pomp die langer aan zou moeten houden..zelfs tot de volgende dag?
Zijn daar al ervaringen..?

En is de hoeveelheid NO 370 die in de sample zit (10gram) wel dezelfde hoeveelheid als 1 scoop uit de grootverpakking? Waardoor de werking dus niet helemaal optimaal is..
Het is namelijk met Pre Workout Power zo dat in de sample 30 gram zit maar 1 scoop uit de grootverpakking volgens mij een grotere hoeveelheid bevat..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven