XXL Nutrition

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grote kans dat ik ook nog een pot NOXI aanschaf ondanks tevredenheid over PWP. Zie trouwens dat er een prijsverschil is ontstaan met de concurrentie wat betreft NOXI, ten faveure van B&F.

Ik moet zeggen dat ik er qua training niet heel veel van merkte. Volgens mij heb ik ook wel eens een sample van jullie pre-workout gehad, wat ik meer merkte. Toch goede actie!

Noxi is super! Maar vond het wel minder dan crack.
Maar komt wss doordat ik een full body heb gedaan met 4a3 oefeningen per spiergroep :p
Deze week nog geen tijd gehad om te trainen dus alles vandaag geprobeerd.
In het begin ging het goed. Op het einde zat ik op mijn normale gewichten. Wat dus ook goed is bij zo'n overkill training :p

Binnenkort ook eens een potje gaan bestellen! :D Maar eerst even een andere grote kost afwachten :p

Weet iemand hoeveel cafeine het per serving(sample) bevat. Kan er niet zo goed tegen.

Gebruik NoxiPro nu een tijdje maar zodra ik me shake op heb(post-workout) begin ik te gapen als ene gek en val ik gelijk in slaap, Heb toen bijna me kwark maaltijd gemist.:mad:
FUUU:p

Verder werkt het wel en heb gister me beentjes gesloopt.
Kent iemand anders dit? Weet niet of het product zo reageert op whey, of dat het iets anders is.

Laatst bewerkt:
Gebruik NoxiPro nu een tijdje maar zodra ik me shake op heb(post-workout) begin ik te gapen als ene gek en val ik gelijk in slaap, Heb toen bijna me kwark maaltijd gemist.:mad:
FUUU:p

Verder werkt het wel en heb gister me beentjes gesloopt.
Kent iemand anders dit? Weet niet of het product zo reageert op whey, of dat het iets anders is.

ja had ik ook, is gewoon een dip waarin je verkeert nadat het uitwerkt, maybe door de hoge dosis cafeïne ofso?

Snap niet dat mensen in slaap vallen na het gebruik van noxipro...zitten toch echt middelen in die je koste wat kost wakker zouden moeten houden.
NoxiPro Ingredients zei:
Beta-Alanine
Arginine-AKG
Creatine Monohydrate
Karbolyn
N-Carbamylglutamate
Fibersol-2

Caffeine
Theobromine
1,3 Dimethylamylamine
Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine
Misschien dat 1 van die het veroorzaakt ???

Ik heb mijn staaltje ook binnen gekregen aan het begin van de week.
De eerste maal 1 serving genomen en ik ging als een gek tijdens mijn workout.
Heb nog 3uur met teveel energie rond gestuiterd na mijn workout.
Vandaag een halve serving geprobeerd en dat was dan weer net te weinig.

Hoeveel creatine monohydraat zit er eigenlijk in 1 serving?
Want ik neem ook nog creatine met dextrose voor mijn workout.
wat zou ook beter zijn, eerst de noxipro en een kwartier later de creatine met dextrose?
Of eerst de creatine met dextrose en een kwartier later de noxipro?

Eerste maal dat ik een preworkoutbooster probeerde en ben er toch wel tevreden van.
Denk wel dat ik mij een pot Noxipro ga bestellen :)

3e keer met noxipro. Heerlijke training. Ik heb gewoon veel meer lucht en kan maar steeds doorgaan. Na de training een heerlijk relaxt gevoel.

---------- Toegevoegd om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

Snap niet dat mensen in slaap vallen na het gebruik van noxipro...zitten toch echt middelen in die je koste wat kost wakker zouden moeten houden.

Zo zie je maar dat elk lichaam weer anders in mekaar zit. Ik trainde soms met 2 caffeine caps. Dan wordt ik kortademig en gaat mn hart als een gek tekeer en extreem zweten. Met 2 scoops noxipro (12gr) juist lucht te over.

heb ook de sample gebruikt.
Heb er 2 keer mee getraind. Ik heb al verschillende pre-workouts gebruikt zoals jacked, crack,...
Ik had de indruk dat deze nog net iets beter is als de 2 vorige. Ondanks dat ik koolhydraten ben beginnen omlaag halen 2 keer super getraind

ok,

heb het deze morgen geprobeerd voor een leuke rug-workout,

genomen 15min voor de workout, eerste half uur ging zeer goed.
dan achter mijn 2e oefening werd ik opeens heel misselijk, toen schoot het in me hoofd dat het spul nu pas in de bloedbaan zat (~45min voor opname).

hoofd begon raar te doen + tintelingen. volgende 15min op toilet gezeten, maar wel niet overgegeven, toen ging het een beetje minderen,

geprobeerd mijn workout af te maken maar de misselijkheid kwam direct weer op na de eerste set. dan maar naar huis gegaan.

nu heb ik wel heel het zakje genomen, is dit teveel voor mij ? is dit een reactie van overuse ?
ik moet er wel bijvoegen dat ik al een half jaar PWP gebruik, dus ik dacht dat ik wel gewoon was om met preworkouts om te gaan. blijkbaar is dit iets heel anders ?

anyway, aan de andere kant ben ik wel blij dat ik voor de eerste keer iets heftigs merk van een preworkout.
ik ga ervan uit dat ik de helft van de dosering moet nemen volgende keer ? of raden jullie gewoon aan om het niet meer te nemen.

1 zakje is 2 porties. ;)

Nou, ik ging er ook wel aardig hard op. heb oxazepam geslikt op weer bij te komen :D

Serieus...kon gewoon geen slaap vatten.

ok,

heb het deze morgen geprobeerd voor een leuke rug-workout,

genomen 15min voor de workout, eerste half uur ging zeer goed.
dan achter mijn 2e oefening werd ik opeens heel misselijk, toen schoot het in me hoofd dat het spul nu pas in de bloedbaan zat (~45min voor opname).

hoofd begon raar te doen + tintelingen. volgende 15min op toilet gezeten, maar wel niet overgegeven, toen ging het een beetje minderen,

geprobeerd mijn workout af te maken maar de misselijkheid kwam direct weer op na de eerste set. dan maar naar huis gegaan.

nu heb ik wel heel het zakje genomen, is dit teveel voor mij ? is dit een reactie van overuse ?
ik moet er wel bijvoegen dat ik al een half jaar PWP gebruik, dus ik dacht dat ik wel gewoon was om met preworkouts om te gaan. blijkbaar is dit iets heel anders ?

anyway, aan de andere kant ben ik wel blij dat ik voor de eerste keer iets heftigs merk van een preworkout.
ik ga ervan uit dat ik de helft van de dosering moet nemen volgende keer ? of raden jullie gewoon aan om het niet meer te nemen.
Heb precies zelfde meegemaakt, volgende keer even halve dosis proberen

Heb precies zelfde meegemaakt, volgende keer even halve dosis proberen

goed om te horen, ben ik niet de enige.

een antwoord van de BenF staff zou goed zijn,
is dit normaal bij het teveel nemen ? op het moment zelf is het toch wel even schrikken, en zelfs nu nog is me hoofd ****ed up voor de PC :P

Laatst bewerkt:

is dit normaal bij het teveel nemen ? op het moment zelf is het toch wel even schrikken, en zelfs nu nog is me hoofd ****ed up voor de PC :P

Sommige mensen zullen inderdaad heftig kunnen reageren bij een hogere dosering.

Veel is afhankelijk van je lichaamsbouw denk ik.
Als je klein/dun/licht bent, zul je denk ik ook op een halve dosering goed kunnen trainen.
Ben je bv. groot/lang/stevig, dan heb je misschien meer baat bij een hogere dosering.

Zelfde geldt ook voor medicijnen.
Een fors iemand heeft meer van een bepaald medicijn nodig dan bv. een klein/mager iemand.

Iemand van 70 kg. kan bv. ook eerder dronken worden van alcohol dan iemand van 120 kg.

Het lijkt me dan ook verstandig als je een nieuwe pwo probeert, je niet meteen met een volle dosering van start gaat.
De ene pwo is namelijk de andere niet.
Als je bv. van Crack de volle dosering nodig hebt, dan wil dat nog niet zeggen dat dit ook voor bv. Noxipro ook geldt.

ok,

Dat kan. Probeer eens een half zakje. Maar je kunt ook gevoelig zijn voor bepaalde ingredienten waardoor je je niet lekker voelt. Dit heb ik met sommige andere pre-workouts wel gehad en daar nam ik maar een lage dosis van.

• Topic Starter Topic Starter

Iedereen gaat er inderdaad anders op. Volgende keer iets rustiger aan beginnen. :D

-Leon

Misschien dat 1 van die het veroorzaakt ???

Komt door "overdosis" van stimulanten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven