TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grote kans dat ik ook nog een pot NOXI aanschaf ondanks tevredenheid over PWP. Zie trouwens dat er een prijsverschil is ontstaan met de concurrentie wat betreft NOXI, ten faveure van B&F.

Maar eerst even een andere grote kost afwachten 

Gebruik NoxiPro nu een tijdje maar zodra ik me shake op heb(post-workout) begin ik te gapen als ene gek en val ik gelijk in slaap, Heb toen bijna me kwark maaltijd gemist.![]()
FUUU
Verder werkt het wel en heb gister me beentjes gesloopt.
Kent iemand anders dit? Weet niet of het product zo reageert op whey, of dat het iets anders is.
Misschien dat 1 van die het veroorzaaktNoxiPro Ingredients zei:Beta-Alanine
Arginine-AKG
Creatine Monohydrate
Karbolyn
N-Carbamylglutamate
Fibersol-2
Caffeine
Theobromine
1,3 Dimethylamylamine
Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine

Snap niet dat mensen in slaap vallen na het gebruik van noxipro...zitten toch echt middelen in die je koste wat kost wakker zouden moeten houden.
Heb precies zelfde meegemaakt, volgende keer even halve dosis proberenok,
heb het deze morgen geprobeerd voor een leuke rug-workout,
genomen 15min voor de workout, eerste half uur ging zeer goed.
dan achter mijn 2e oefening werd ik opeens heel misselijk, toen schoot het in me hoofd dat het spul nu pas in de bloedbaan zat (~45min voor opname).
hoofd begon raar te doen + tintelingen. volgende 15min op toilet gezeten, maar wel niet overgegeven, toen ging het een beetje minderen,
geprobeerd mijn workout af te maken maar de misselijkheid kwam direct weer op na de eerste set. dan maar naar huis gegaan.
nu heb ik wel heel het zakje genomen, is dit teveel voor mij ? is dit een reactie van overuse ?
ik moet er wel bijvoegen dat ik al een half jaar PWP gebruik, dus ik dacht dat ik wel gewoon was om met preworkouts om te gaan. blijkbaar is dit iets heel anders ?
anyway, aan de andere kant ben ik wel blij dat ik voor de eerste keer iets heftigs merk van een preworkout.
ik ga ervan uit dat ik de helft van de dosering moet nemen volgende keer ? of raden jullie gewoon aan om het niet meer te nemen.
Heb precies zelfde meegemaakt, volgende keer even halve dosis proberen

goed om te horen, ben ik niet de enige.
een antwoord van de BenF staff zou goed zijn,
is dit normaal bij het teveel nemen ? op het moment zelf is het toch wel even schrikken, en zelfs nu nog is me hoofd ****ed up voor de PC![]()
ok,
nu heb ik wel heel het zakje genomen, is dit teveel voor mij ? is dit een reactie van overuse ?
goed om te horen, ben ik niet de enige.
een antwoord van de BenF staff zou goed zijn,
is dit normaal bij het teveel nemen ? op het moment zelf is het toch wel even schrikken, en zelfs nu nog is me hoofd ****ed up voor de PC![]()

Snap niet dat mensen in slaap vallen na het gebruik van noxipro...zitten toch echt middelen in die je koste wat kost wakker zouden moeten houden.
Misschien dat 1 van die het veroorzaakt![]()