Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yahoo noxi is toegekomen
Thx B&F! Vrijdag eens testen!![]()

Als het me bevalt bestel ik meteen een pot! 
Ik ben ook heel erg benieuwdAls het me bevalt bestel ik meteen een pot!
![]()

de titel mag wel weer veranderd worden: a. ze zijn op. b. het is geen breaking news meer

bij mij ook aangekomen vandaag! vrijdag eens uitproberen.
Thanks B&F!![]()

Bij mij was het helaas geen succes.
Bij deadliften werd ik opeens duizelig en had na de training een erge crash,kon amper mijn avondeten naar binnen werken.
Heb dit bij nog geen 1 pre work out gehad. Mja moet nog steeds op zoek naar een goede. Pre workout power ging ik de eerste paar keren goed op,daarna merkte ik er niks meer van.
Dit is de eerste workout booster die toch wel wat voor me deed. Ik had duidelijk meer energie, ik wou er echt voor gaan. Mentaal deed het zeker wat, ik voelde me veel zekerder dat ik die rep toch nog zou halen.
Ik merkte wel geen krachtgains ofzo.
Ben het nu aan het drinken: Smaak valt me heel erg mee. Ik ben een echte foodlover en heb vrij gevoelige smaakpapillen, wat betekent dat ik de meeste producten erg goed kan proeven (en ze dus hartstikke smerig vind). Ik denk dat de meeste mensen dit drankje zelfs best wel lekker vinden. Er zitten smaaktonen in die lijken op kauwgom, kers, vrij zoetig dus.

). Ben nu wel beetje lam, ook in mijn hoofd, ga nu even slapen.Voor de mensen die nog niet gehad hebben en/of het nu pas zien inderdaad:
We krijgen over een dag of 10 weer nieuwe samples. Dit zal ik hier aangeven.![]()