MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yahoo noxi is toegekomen :D
Thx B&F! Vrijdag eens testen! :D

Bij mij was het helaas geen succes.
Bij deadliften werd ik opeens duizelig en had na de training een erge crash,kon amper mijn avondeten naar binnen werken.

Heb dit bij nog geen 1 pre work out gehad. Mja moet nog steeds op zoek naar een goede. Pre workout power ging ik de eerste paar keren goed op,daarna merkte ik er niks meer van.

de titel mag wel weer veranderd worden: a. ze zijn op. b. het is geen breaking news meer

bij mij ook aangekomen vandaag! vrijdag eens uitproberen.

Thanks B&F! :thumbs:

Bij mij was het helaas geen succes.
Bij deadliften werd ik opeens duizelig en had na de training een erge crash,kon amper mijn avondeten naar binnen werken.

Heb dit bij nog geen 1 pre work out gehad. Mja moet nog steeds op zoek naar een goede. Pre workout power ging ik de eerste paar keren goed op,daarna merkte ik er niks meer van.

Denk dat je te veel in ene hebt genomen, juiste dosering zoeken is volgens mij de oplossing. Ik heb dit ook gehad weliswaar met een ander spulletje en vooral op zware trainingsdagen (deadlift, squat) is teveel echt teveel. Merk je bij overigens PWP geen oppeppend gevoel of merk je dat je kracht niet is wat het geweest was ? Ik merk bij PWP ook weinig qua gevoel maar kracht daarentegen wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb ze binnen gekregen, vanavond testen, will post.

nog nix
stomme belgische post :(

Topic blijft bezocht worden omdat iedereen hoopt dat ze er weer een paar honderd weg kunnen geven! :)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die nog niet gehad hebben en/of het nu pas zien inderdaad:

We krijgen over een dag of 10 weer nieuwe samples. Dit zal ik hier aangeven. :)

Dit is de eerste workout booster die toch wel wat voor me deed. Ik had duidelijk meer energie, ik wou er echt voor gaan. Mentaal deed het zeker wat, ik voelde me veel zekerder dat ik die rep toch nog zou halen.

Ik merkte wel geen krachtgains ofzo.

Ben het nu aan het drinken: Smaak valt me heel erg mee. Ik ben een echte foodlover en heb vrij gevoelige smaakpapillen, wat betekent dat ik de meeste producten erg goed kan proeven (en ze dus hartstikke smerig vind). Ik denk dat de meeste mensen dit drankje zelfs best wel lekker vinden. Er zitten smaaktonen in die lijken op kauwgom, kers, vrij zoetig dus.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de eerste workout booster die toch wel wat voor me deed. Ik had duidelijk meer energie, ik wou er echt voor gaan. Mentaal deed het zeker wat, ik voelde me veel zekerder dat ik die rep toch nog zou halen.

Ik merkte wel geen krachtgains ofzo.

Ben het nu aan het drinken: Smaak valt me heel erg mee. Ik ben een echte foodlover en heb vrij gevoelige smaakpapillen, wat betekent dat ik de meeste producten erg goed kan proeven (en ze dus hartstikke smerig vind). Ik denk dat de meeste mensen dit drankje zelfs best wel lekker vinden. Er zitten smaaktonen in die lijken op kauwgom, kers, vrij zoetig dus.

De smaak is inderdaad 1 van de beste! :D

-Leon

Oke de training zit er op. Ik heb het ca 20 min voor de training genomen. Vandaag nogal slecht gegeten dus niet veel van de training verwacht. Blijkbaar heeft de NoxiPro me wel geholpen, wat meer uithoudingsvermogen dan paar dagen geleden. Ik kreeg er wel een gruwelijke pomp van in mijn armen, ik weet dat velen dat hier geweldig vinden, dus go for it (ik heb er een ontzettende hekel aan :p). Ben nu wel beetje lam, ook in mijn hoofd, ga nu even slapen.

Weet iemand hoeveel water je gebruikt bij 1 schepje noxipro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven