quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog niks binnen... terwijl ik 1 van de eersten was met een pm..
, msschn geldt de actie niet voor België?Heb je een potje gekocht? Mis kan ik nog een sample scoren, vorige keer nam ik een dubbel dosis van Noxipro (wat ik niet moest doen) en kon niet heel goed kijken wat het deed, deze keer zal ik rust opbouwen en als het dan prima gaat koop ik een potje.Oh my god !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super training, dikke noxipro liefde !!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een potje gekocht? Mis kan ik nog een sample scoren, vorige keer nam ik een dubbel dosis van Noxipro (wat ik niet moest doen) en kon niet heel goed kijken wat het deed, deze keer zal ik rust opbouwen en als het dan prima gaat koop ik een potje.
! Maar ga nu zeker een potje kopen
.Voor de mensen die nog niet gehad hebben en/of het nu pas zien inderdaad:
We krijgen over een dag of 10 weer nieuwe samples. Dit zal ik hier aangeven.![]()

Morgen lekker knallen met Noxi!!! Yahoo
Deze week nog niet kunnen trainen dus wordt morgen een SPLIT FULL BODY
Ga ik even afzienLaat de NoxiPro met mij zijn morgen
![]()

Of hoe zou jij het noemen? 

Een 1 daagse split dan?Of hoe zou jij het noemen?
Mijn 3 daagse split op 1 dag doen![]()
Is dit product alleen bij Body en Fit shop te verkrijgen of ook nog ergens anders?
Of wat bedragen de verzendkosten voor Belgie?
Grtz

Voor de 5e of 6e keer weer zó heerlijk getraind met noxipro. Bevalt echt goed :-)

heb het eindelijk vandaag in belgië aangekregen
binnen een uurtje innemen voor een (hopelijk) knal schouder training