XXL Nutrition

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Net ontvangen. Toch een duur grapje voor jullie 2 euro postzegels en nog all die samples. Erg bedankt ik ga hem bij mijn training voor donderdag gebruiken. Als het wat is bestel ik hem als mijn potje crea van power supplements leeg is. Top actie nogmaals bedankt.

Graag gedaan!!:)

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

thnx, vandaag binnengehad. zometeen kijken of het wat is

Hou ons maar op de hoogte:)

Gisteren om 5 uur PM verstuurd = morgen binnen? :)

Ik heb het ontvangen. Denk dat ik m vanavond ga proberen bij de benen training:)

edit: Is het de bedoeling dat ik dat hele zakje neem of is dat voor 2 trainingen?

Ik heb het ontvangen. Denk dat ik m vanavond ga proberen bij de benen training:)

edit: Is het de bedoeling dat ik dat hele zakje neem of is dat voor 2 trainingen?

1 zakje staat gelijk aan 2 schepjes/doseringen uit het potje.
Advies op het potje: 1-2 schepjes/doseringen per training.

Als je gevoelig bent voor sterke pwo's kun je de helft proberen, en anders een heel zakje voor een knal training. :D

Laatst bewerkt:
ik heb hem binnen, vanavond uitproberen:)

waarom heb ik hem niet binnen:(

Iedereen zit vanavond massaal aan de noxi pro.

Hebben jullie ook naar Belgie opgezonden?
Wrs niet mbt de verzendkosten :(

foutje

Super dat jullie zulke dingen doen!!
Hoop dat ik nog optijd was en het donderdag ook eens kan uitproberen :D

helaas nog niet binnen gekomen, wss morgen :)

ik heb hem vanmiddag binnen gekregen. K test hem morgen uit en dan post ik hier wel mijn ervaring. Als iedereen hier zijn ervaring ermee neerzet krijgen we een mooi beeld van wat het doet:)

hey top actie :)

best op nuchter mag te gebruiken zeker?

pm gestuurd :) ben benieuwd :D

Kan niet wachten te proberen :D

Vandaag binnen, zelfs met samples zijn ze razendsnel :roflol:

Top service! :D

Hopelijk een knal training met de squatsssss!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen zit vanavond massaal aan de noxi pro.

De sportscholen merken het ook, snellere slijtage van de apparaten:D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Vandaag binnen, zelfs met samples zijn ze razendsnel :roflol:

Top service! :D

Hopelijk een knal training met de squatsssss!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

hey top actie :)

best op nuchter mag te gebruiken zeker?

Dank je:) en JA:D

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

ik heb hem vanmiddag binnen gekregen. K test hem morgen uit en dan post ik hier wel mijn ervaring. Als iedereen hier zijn ervaring ermee neerzet krijgen we een mooi beeld van wat het doet:)

Goed idee. De ervaring nog liever bij reviews:)

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Super dat jullie zulke dingen doen!!
Hoop dat ik nog optijd was en het donderdag ook eens kan uitproberen :D

Vandaag zijn de sample aanvragen tot ongeveer 3 uur weg. Daarna alles morgenochtend. Het was een beetje te druk:rolleyes: (alle pakketten natuurlijk wel tot 18:00):)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Hebben jullie ook naar Belgie opgezonden?
Wrs niet mbt de verzendkosten :(

Ja, ook naar be..... alleen kan dit wel iets langer duren is de ervaring:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven