Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jo gasten ff een vraagje..
Als je de pre-workout sample moet nemen op nuchtere maag dan is dat toch een beetje tegenstrijdig met je pre-workout meal?

De sportscholen merken het ook, snellere slijtage van de apparaten
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Ja, ook naar be..... alleen kan dit wel iets langer duren is de ervaring![]()
Wow, 2e keer pre-workout booster genomen. Waarschijnlijk was het hele zakje te veel van het goede. Het lijkt wel alsof ik in een after-trip van drugs zit. Training was wel aanmerkelijk beter (zie log) maar dit gevoel is niet voor herhaling vatbaar.![]()
Wow, 2e keer pre-workout booster genomen. Waarschijnlijk was het hele zakje te veel van het goede. Het lijkt wel alsof ik in een after-trip van drugs zit. Training was wel aanmerkelijk beter (zie log) maar dit gevoel is niet voor herhaling vatbaar.![]()
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zat net de verpakking te lezen en ik zie het volgende staan.
Servings Per Container: 2
Dacht eerst ook dat je de hele zakje moet gebruiken maar schijnbaar is het goed voor 2 keer.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zat net de verpakking te lezen en ik zie het volgende staan.
Dacht eerst ook dat je de hele zakje moet gebruiken maar schijnbaar is het goed voor 2 keer.
Noxipro sample binnen gekregen
Thanks bodyenfitshop! Ben benieuwd.

jo gasten ff een vraagje..
Als je de pre-workout sample moet nemen op nuchtere maag dan is dat toch een beetje tegenstrijdig met je pre-workout meal?

'Sample vandaag al mogen ontvangen! Nog niet getest, maar alvast bedankt!![]()

De t*ring
Was is die smaak heerlijk, echt niet normaal zeg![]()

Dat is helemaal super van jullie!!![/QUOTE]
Dank je
---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------
Inderdaad iets minder nemen. Dat is de oplossing
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------
Klopt, staat erop en ook bij de aankondiging.
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
Bedankt Bodyenfitshop,
Was de eerste keer dat ik een pre-workoutbooster gebruikte.
Heb 'm gisteren gebruikt, voelde me totaal niet moe tijdens de training?
Heb ook nog een paar PR's gezet..
De beta-alanine voelde ik al na een kleine 15/20 minuten denk ik, overal dat jeukende prikkelend gevoel.
Leuk om eens meegemaakt te hebben, nu heb ik toch de overstap gemaakt om toch eens een pre-workoutbooster te kopen!
Op dat zakje staat dat het totaal 6650mg is, blijkt toch 1 scoop te zijn?
Serving Size: 1 scoop (6650mg)
Top!![]()

Gisteren getraind en vooraf de gehele NoxiPro sample genomen, smaak was goed te doen, maar effecten waren niet echt te merken.
Normaal gesproken gebruik ik de pre workout van bodyenfitshop en die voel ik wel altijd werken. ik blijf dus toch maar bij mijn vertrouwde pre workout![]()
Gister binnen gehad, ben benieuwd naar het resultaat als ik zo de berichtjes lees.