MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Noxipro sample binnen gekregen :)
Thanks bodyenfitshop! Ben benieuwd.

jo gasten ff een vraagje..
Als je de pre-workout sample moet nemen op nuchtere maag dan is dat toch een beetje tegenstrijdig met je pre-workout meal?

Dat eens nog eens mooi!
Ik stuur ook een PM ;)

Sample vandaag al mogen ontvangen! Nog niet getest, maar alvast bedankt!:D

De t*ring

Was is die smaak heerlijk, echt niet normaal zeg :heart:

De sportscholen merken het ook, snellere slijtage van de apparaten:D

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Ja, ook naar be..... alleen kan dit wel iets langer duren is de ervaring:rolleyes:

Dat is helemaal super van jullie!!!

Heerlijke smaak, maar ik heb niet het idee dat ik er echt beter door heb getraind, mijn broer denkt er het zelfde over.
De een reageert er beter op dan de ander!

In ieder geval: B&F bedankt voor de gratis sample!

Sample binnen en ben benieuwd, ook naar de smaak.
Altijd goede actie natuurlijk, en zoals altijd snel geleverd.

Wow, 2e keer pre-workout booster genomen. Waarschijnlijk was het hele zakje te veel van het goede. Het lijkt wel alsof ik in een after-trip van drugs zit. Training was wel aanmerkelijk beter (zie log) maar dit gevoel is niet voor herhaling vatbaar. :o

Wow, 2e keer pre-workout booster genomen. Waarschijnlijk was het hele zakje te veel van het goede. Het lijkt wel alsof ik in een after-trip van drugs zit. Training was wel aanmerkelijk beter (zie log) maar dit gevoel is niet voor herhaling vatbaar. :o

+1

Heb het ook, dit icm met een hypo van diabetes. En ik voel me ****ed up, gevoel dat ik elk moment flauwval of in coma raak.

Leuk spul, maar iets te leuk voor mij. Terwijl ik er geen reet voelde van tijdens de training.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zat net de verpakking te lezen en ik zie het volgende staan.
Servings Per Container: 2

Dacht eerst ook dat je de hele zakje moet gebruiken maar schijnbaar is het goed voor 2 keer.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zat net de verpakking te lezen en ik zie het volgende staan.

Dacht eerst ook dat je de hele zakje moet gebruiken maar schijnbaar is het goed voor 2 keer.

I know, maar heb al meerdere boosters gebruikt die totaal niet werkte.

Zeg ook niet dat Noxipro oorzaak is van al die symtonen, dat komt voornamelijk door een hypo omdat ik Diabetes heb. Alleen is Noxipro denk wel een klein deel verantwoordelijk voor de Hypo. Heb dat wel vaker gehad als ik pre workout boosters gebruik.

Bedankt Bodyenfitshop,

Was de eerste keer dat ik een pre-workoutbooster gebruikte.
Heb 'm gisteren gebruikt, voelde me totaal niet moe tijdens de training?
Heb ook nog een paar PR's gezet..

De beta-alanine voelde ik al na een kleine 15/20 minuten denk ik, overal dat jeukende prikkelend gevoel.

Leuk om eens meegemaakt te hebben, nu heb ik toch de overstap gemaakt om toch eens een pre-workoutbooster te kopen!

Op dat zakje staat dat het totaal 6650mg is, blijkt toch 1 scoop te zijn?

Serving Size: 1 scoop (6650mg)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Noxipro sample binnen gekregen :)
Thanks bodyenfitshop! Ben benieuwd.

hou ons maar op de hoogte:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

jo gasten ff een vraagje..
Als je de pre-workout sample moet nemen op nuchtere maag dan is dat toch een beetje tegenstrijdig met je pre-workout meal?

Niet te letterlijk nemen. Je neemt een eiwitrijke maaltijd niet een half uur voor trainenn dit is normaal anderhalf- twee uur tevoren. De Noxipro dan een half uur tevoren. Dit mag ook met koolhydraten. Alleen niet innemen met eiwitten, losse amino's als BCAA of EAA mag weer wel. Het beperkt dus eigenlijk niets wat je normaliter ook wel/niet zou moeten doen:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Sample vandaag al mogen ontvangen! Nog niet getest, maar alvast bedankt!:D
'
Helemaal goed:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

De t*ring

Was is die smaak heerlijk, echt niet normaal zeg :heart:

Noxipro werkt goed en smaak goed:)

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Dat is helemaal super van jullie!!![/QUOTE]

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Inderdaad iets minder nemen. Dat is de oplossing:)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Klopt, staat erop en ook bij de aankondiging.

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Bedankt Bodyenfitshop,

Was de eerste keer dat ik een pre-workoutbooster gebruikte.
Heb 'm gisteren gebruikt, voelde me totaal niet moe tijdens de training?
Heb ook nog een paar PR's gezet..

De beta-alanine voelde ik al na een kleine 15/20 minuten denk ik, overal dat jeukende prikkelend gevoel.

Leuk om eens meegemaakt te hebben, nu heb ik toch de overstap gemaakt om toch eens een pre-workoutbooster te kopen!

Op dat zakje staat dat het totaal 6650mg is, blijkt toch 1 scoop te zijn?

Serving Size: 1 scoop (6650mg)

Top!:)

Gisteren getraind en vooraf de gehele NoxiPro sample genomen, smaak was goed te doen, maar effecten waren niet echt te merken.
Normaal gesproken gebruik ik de pre workout van bodyenfitshop en die voel ik wel altijd werken. ik blijf dus toch maar bij mijn vertrouwde pre workout ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren getraind en vooraf de gehele NoxiPro sample genomen, smaak was goed te doen, maar effecten waren niet echt te merken.
Normaal gesproken gebruik ik de pre workout van bodyenfitshop en die voel ik wel altijd werken. ik blijf dus toch maar bij mijn vertrouwde pre workout ;)

Pre-Workout Power is ook moeilijk te verslaan, dit is echt de buitencategorie in samenstelling/ingredienten en kwaliteit. (is ook iets duurder) Noxipro is denk ik het beste qua energie en focus. Pre-Workout Power qua pomp, kracht, spiergroei en uithouding. Geen enkel product komt ook maar in de buurt qua samenstelling en ingredienten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister binnen gehad, ben benieuwd naar het resultaat als ik zo de berichtjes lees.

jammer.... zojuist me bestelling binnen gekregen(175664) maar geen Noxipro sample,het stond nog wel met pen op de factuur bijgeschreven maar helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven