Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net mijn sample binnen! Dadelijk staan armen op 't programma.
Beta-alanine begint al aardig te werken
Ben benieuwd wat de training gaat worden!

Hij is binnen. Straks de beentjes trainen dus lekker uitproberen die handel. Ben benieuwd!
Bedankt b&f!![]()

net binnen gekregenmorgen maar eens gebruiken tijdens rug en triceps, ben benieuwd.
Bedankt Bodyenfitshop,
Was de eerste keer dat ik een pre-workoutbooster gebruikte.
Heb 'm gisteren gebruikt, voelde me totaal niet moe tijdens de training?
Heb ook nog een paar PR's gezet..
De beta-alanine voelde ik al na een kleine 15/20 minuten denk ik, overal dat jeukende prikkelend gevoel.
Leuk om eens meegemaakt te hebben, nu heb ik toch de overstap gemaakt om toch eens een pre-workoutbooster te kopen!
Op dat zakje staat dat het totaal 6650mg is, blijkt toch 1 scoop te zijn?
Serving Size: 1 scoop (6650mg)
Net terug van de armentraining!
NoxiPro heeft erg goed gewerktFlinke pomp en meer kracht!
Volgende bestelling bij B&F zit er zeker Noxipro bij![]()
Op de verpakking staan geen totaal gewicht. Er staat alleen dat 1 serving gelijk staat aan 1 scoop. En 1 scoop is 6650mg.
Op het zakje staat "Serving per container: 2". Dus het zakje is goed voor twee servings.
Het klopt ook wel want als ik de inhoud weeg (net uit het zakje gehaald) dan komt het op 13.63gram.
2 servings dus!!Dank je!!!
---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
Dank je, voor de info2 servings dus!!
can you tell? hahahahaha

2 servings? nja heb net het hele zakje achterover gegooit. Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Aangezien ik toch niet zo caffeine gevoelig benOp naar de training