MuscleMeat

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het gister gebruikt. Het werkte goed. Ik had meer focus dan andere supplementen, die ik ook gebruik.

Helaas geen Noxi bij de post vandaag :( Zal voor morgen zijn dan.
Of de postbode heeft het zelf gebruikt :(

Hier ook nog niks ontvangen :(

Heb net mijn sample binnen! Dadelijk staan armen op 't programma.
Beta-alanine begint al aardig te werken:)
Ben benieuwd wat de training gaat worden!

• Topic Starter Topic Starter
Heb net mijn sample binnen! Dadelijk staan armen op 't programma.
Beta-alanine begint al aardig te werken:)
Ben benieuwd wat de training gaat worden!

Laat het ons maar weten:)

Gisteren zijn niet alle samples verzonden dit wordt vandaag. Sommigen moeten dus geduld hebben:rolleyes:

Hij is binnen. Straks de beentjes trainen dus lekker uitproberen die handel. Ben benieuwd!

Bedankt b&f! :D

net binnen gekregen :) morgen maar eens gebruiken tijdens rug en triceps, ben benieuwd.

Net terug van de armentraining!
NoxiPro heeft erg goed gewerkt :D Flinke pomp en meer kracht!
Volgende bestelling bij B&F zit er zeker Noxipro bij ;)

Bedankt Bodyenfitshop,

Was de eerste keer dat ik een pre-workoutbooster gebruikte.
Heb 'm gisteren gebruikt, voelde me totaal niet moe tijdens de training?
Heb ook nog een paar PR's gezet..

De beta-alanine voelde ik al na een kleine 15/20 minuten denk ik, overal dat jeukende prikkelend gevoel.

Leuk om eens meegemaakt te hebben, nu heb ik toch de overstap gemaakt om toch eens een pre-workoutbooster te kopen!

Op dat zakje staat dat het totaal 6650mg is, blijkt toch 1 scoop te zijn?

Serving Size: 1 scoop (6650mg)

Op de verpakking staan geen totaal gewicht. Er staat alleen dat 1 serving gelijk staat aan 1 scoop. En 1 scoop is 6650mg.
Op het zakje staat "Serving per container: 2". Dus het zakje is goed voor twee servings.

Het klopt ook wel want als ik de inhoud weeg (net uit het zakje gehaald) dan komt het op 13.63gram.

• Like
Waarderingen: B&F
Net terug van de armentraining!
NoxiPro heeft erg goed gewerkt :D Flinke pomp en meer kracht!
Volgende bestelling bij B&F zit er zeker Noxipro bij ;)

Dank je!!!

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Op de verpakking staan geen totaal gewicht. Er staat alleen dat 1 serving gelijk staat aan 1 scoop. En 1 scoop is 6650mg.
Op het zakje staat "Serving per container: 2". Dus het zakje is goed voor twee servings.

Het klopt ook wel want als ik de inhoud weeg (net uit het zakje gehaald) dan komt het op 13.63gram.

Dank je, voor de info:) 2 servings dus!!

Alle samples al op????

We hebben er nog een klein aantal:D

echt een leuke event!

ik hoop wel dat jullie mijn pm lezen :p

2 servings? nja heb net het hele zakje achterover gegooit. Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Aangezien ik toch niet zo caffeine gevoelig ben :) Op naar de training

2 servings? nja heb net het hele zakje achterover gegooit. Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Aangezien ik toch niet zo caffeine gevoelig ben :) Op naar de training

Ja haha, t kan echt verschillen, een maat van mij had op mijn aanraden twee potjes gekocht dus gaat tie testen met twee scoops terwijl ik 1 zei bij de eerste keer. die gast heb helemaal lopen trippen en zweten en niet slapen haha, maar op 1 traint hij top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven