Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 'm overigens ook binnen gekregen begin deze week ^.^! Vriendelijk bedankt. Ga'm vandaag proberen

Mijn eerste pre-workout ervaring.

Vandaag voor het eerst de pre-workout power sample geprobeert.
2 minuten na de inname voelde ik me meteen opgewekt en kort daarna begon heel mijn lichaam te trillen voor 5 minuten. daarna gebeurde er 10 minuten niks en kreeg ik prikkels in mijn handen.

30 minuten daarna begon ik met trainen.
Ik was zeer opgewekt en de smaak vond ik trouwens wel lekker.
ik heb met elke oefening m,n PR verbeterd! en kon zonder problemen al m,n reps afmaken! blijkbaar reageert m,n lichaam er goed op. de pomp was niet anders dan anders en tijdens de training kreeg ik nog wel eens wat prikkelingen door heel m,n lichaam.

smaak: lekker 7/10
langdurige toename spierkracht: 8/10
Heftige energy,concentratie,focus: 9/10
Minblowing muscle pumps: N/A

Goed product.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste pre-workout ervaring.

Vandaag voor het eerst de pre-workout power sample geprobeert.
2 minuten na de inname voelde ik me meteen opgewekt en kort daarna begon heel mijn lichaam te trillen voor 5 minuten. daarna gebeurde er 10 minuten niks en kreeg ik prikkels in mijn handen.

30 minuten daarna begon ik met trainen.
Ik was zeer opgewekt en de smaak vond ik trouwens wel lekker.
ik heb met elke oefening m,n PR verbeterd! en kon zonder problemen al m,n reps afmaken! blijkbaar reageert m,n lichaam er goed op. de pomp was niet anders dan anders en tijdens de training kreeg ik nog wel eens wat prikkelingen door heel m,n lichaam.

smaak: lekker 7/10
langdurige toename spierkracht: 8/10
Heftige energy,concentratie,focus: 9/10
Minblowing muscle pumps: N/A

Goed product.

Dank je voor de review:)

Extra topics naast de sticky's mogen maar een bepaald aantal weken open blijven, jullie mogen eventuele verdere vragen en discussie via de sticky verder zetten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven