XXL Nutrition

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt leuk spul, kreeg ook die jeuk maar ook op me rug en armen lol. En goed veel energie!

snel aangekregen die sample :) mooie service
maar over het product zelf (natuurlijk maar 1 sample getest)
effect van cafeina tabs, wel wat meer energie maar toch niet de zelfde rush als NO Xplode NT verder heeft er ook nog geen 1 pre-workout product gewerkt bij mij dus mss reageer ik er gwn weinig op

snel aangekregen die sample :) mooie service
maar over het product zelf (natuurlijk maar 1 sample getest)
effect van cafeina tabs, wel wat meer energie maar toch niet de zelfde rush als NO Xplode NT verder heeft er ook nog geen 1 pre-workout product gewerkt bij mij dus mss reageer ik er gwn weinig op

bij mij werkte ook geen 1 pre workout, behalve deze! meteen een pot gekocht (kocht voorheen altijd bij xxl)
gister binnen gehad, vandaag geprobeert, shake gemaakt met wat glutamine, leucine, beta alanine (ook voor het eerst) (allemaal xxl producten), wat dextro en de pre workout!
meteen veel meer kracht, energie, focus, alles! super! nu hopen of het niet zomaar een 'goede dag' was.
morgen dag niet traine, donderdag kijken of het weer te evenaren is.

bij mij werkte ook geen 1 pre workout, behalve deze! meteen een pot gekocht (kocht voorheen altijd bij xxl)
gister binnen gehad, vandaag geprobeert, shake gemaakt met wat glutamine, leucine, beta alanine (ook voor het eerst) (allemaal xxl producten), wat dextro en de pre workout!
meteen veel meer kracht, energie, focus, alles! super! nu hopen of het niet zomaar een 'goede dag' was.

welke pre's heb je allemaal al gebruikt?

13.873 x bekeken, 543 reacties, WOW!:rolleyes:

Ik ga nog steeds lekker op Pre workout Power, bijna pot leeg, complimenten B&F, voor mij heeft het gebruik van Pre workout Power alleen maar voordelen.

Ilco vraagje:

Stel....... je traint 6x per week, hierbij heeft het lichaam/spieren heel veel rust, hoelang mag/kan je Pre workout Power dan gebruiken? :)

• Topic Starter Topic Starter

Ik ga nog steeds lekker op Pre workout Power, bijna pot leeg, complimenten B&F, voor mij heeft het gebruik van Pre workout Power alleen maar voordelen.

Ilco vraagje:

Stel....... je traint 6x per week, hierbij heeft het lichaam/spieren heel veel rust, hoelang mag/kan je Pre workout Power dan gebruiken? :)

Je krijgt op een bepaald moment wel een stukje gewenning. Dan zou ik om de 4-6 weken wel een weekje of 2 rust houden.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Dank je:)

Ilco vraagje:

Ben wat jaloers. Al 2 weken niet gebruikt omdat ik in de off cycle van creatine zit. Kan niet wachten tot november, dan ga ik weer on :cheer:

Ben wat jaloers. Al 2 weken niet gebruikt omdat ik in de off cycle van creatine zit. Kan niet wachten tot november, dan ga ik weer on :cheer:

Ah maar dat haal je straks wel weer in.:D

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Je krijgt op een bepaald moment wel een stukje gewenning. Dan zou ik om de 4-6 weken wel een weekje of 2 rust houden

Ja oke natuurlijk komt gewenning weer om de hoek kijken, maar heb daar zelf niet echt veel last van.:)
Het antwoord is duidelijk en staat genoteerd, mijn dank.;)

voelde er niet zo veel van helaas ieder geval wel bedankt voor de sample;)

:thumbs: We hebben trouwens de 20 sachets in de promotie voor 24,90 euro:)

Pre-workout Power

Erg handig voor iemand die 't wat langer wil proberen, maar niet een hele pot wilt.
Ik echter zal gewoon een nieuwe pot bestellen als deze op is :grinny:

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Ah maar dat haal je straks wel weer in.:D

Oh yeah! :lifter:

k ga er btw nog steeds goed op dus t was niet zo dat ik een goeie dag had die dag! :D

welke pre's heb je allemaal al gebruikt?

heb er al een paar gehad,
unleash (xxl) (oude en nieuwe) (werkten allebei niet bij me)
labrada supercharge (werkte ook nauwelijks)
white flood (werkte ook nauwelijks)

Al een paar keer een halve dosis ingenomen, werkt goed. Veel energie, sneller herstel tussen de oefeningen, veel minder spierpijn, meer kracht, explosiever. Na 90 minuten trainen niet moe. 15 minuten na inname licht tintelend gevoel op mijn gezicht, niet hinderlijk. De tintelingen zijn na korte tijd weer verdwenen. Eerste keer ingenomen na lichte maaltijd, geen tintelend gevoel. De volgende keren ingenomen op "lege" maag, evetjes tintelend gevoel.

Laatst bewerkt:
Heb hem vanmorgen genomen , weinig effect niet anders dan anders niet meer enrgie of meer kracht. Enige wat me opviel was dat pump sneller kwam.

k ga er btw nog steeds goed op dus t was niet zo dat ik een goeie dag had die dag! :D

heb er al een paar gehad,
unleash (xxl) (oude en nieuwe) (werkten allebei niet bij me)
labrada supercharge (werkte ook nauwelijks)
white flood (werkte ook nauwelijks)

Pre-workout Power werkt en blijft werken:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Echt leuk spul, kreeg ook die jeuk maar ook op me rug en armen lol. En goed veel energie!

beta-alanine:D Energie & Pump!:)

Ik heb het net voor mn thaibokstraining genomen, ik had geen jeuk of tintelingen ofzo...maar ik heb tijdens de 1 uur durende training niet een keer last gehad van verzuring in de armen, terwijl ik dat normaal wel heb. Ik had ook het gevoel dat ik veel explosiever was. En nu na de training ben ik nog steeds helemaal hyper!!

Ik heb het net voor mn thaibokstraining genomen, ik had geen jeuk of tintelingen ofzo...maar ik heb tijdens de 1 uur durende training niet een keer last gehad van verzuring in de armen, terwijl ik dat normaal wel heb. Ik had ook het gevoel dat ik veel explosiever was. En nu na de training ben ik nog steeds helemaal hyper!!

Pre-Workout Power is niet alleen effectief in bodybuilding. Ook voor uithoudingsvermogen is het sterk werkzaam:)

WAT EEN SUPP!!
Ik heb net mn zakje genomen voor het trainen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Moet wel zeggen dat ik al een tijdje geen caffeine caps slik dus dat het allemaal daardoor net wat harder inkickt. Heb anderhalf uur na het eten mn zakje genomen met een extra cap caffeine. Een pomp waar je U tegen zegt. En wat een energie. Had vandaag al door omstandigheden aardig wat zin om te knallen, maar dit maakte het 100x beter. Leek serieus wel alsof ik On aas was.

Ik ga het zeker kopen! Super !

Heb wel een vraagje: Is het beter om elke training te nemen of kan je het beter eens in de zoveel tijd nemen zodat de effect merkbaar blijft?

WAT EEN SUPP!!
Ik heb net mn zakje genomen voor het trainen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Moet wel zeggen dat ik al een tijdje geen caffeine caps slik dus dat het allemaal daardoor net wat harder inkickt. Heb anderhalf uur na het eten mn zakje genomen met een extra cap caffeine. Een pomp waar je U tegen zegt. En wat een energie. Had vandaag al door omstandigheden aardig wat zin om te knallen, maar dit maakte het 100x beter. Leek serieus wel alsof ik On aas was.

Ik ga het zeker kopen! Super !

Heb wel een vraagje: Is het beter om elke training te nemen of kan je het beter eens in de zoveel tijd nemen zodat de effect merkbaar blijft?

Je mag het zeker elke training nemen. Wanneer je het om de zoveel tijd neemt 4-6 weken wel en dan 3-4 weken niet dan blijft het effect heftiger.

Mooie complimenten! Dank je:)

Is deze actie nog van toepassing? Zoiezo top dit, bodyenfitshop !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven