Hier volgt dan mijn review
Ik nam het product op een nuchtere maag. (2uur na mijn middagmaal).
Ik volgde de instructies nauwkeurig op.
250 ml water in shake beker en dan maar mengen.
Vervolgens nog eens 100ml voor het zeer kleine restje weg te werken.
Maar goed dat ik niet geschud heb want er zat direct leven in mijn beker
direct een goede bruis.
Product loste goed op en de smaak was zeker niet slecht. (Niet direct iets om dagelijks liters van te drinken maar was aardig te drinken.)
In het begin lag het iets of wat op mijn maag maar dit was gewoon door het snel drinken van het water.
Na enkele fruit punch boeren te laten was dit helemaal weg. XD
Na 20 min begon ik te merken dat het product in mijn systeem begon te werken.
Ik kreeg een warm tintelend gevoel in mijn tenen en vervolgens begon ik het ook al lekker warm te krijgen.
Ik had vandaag een Rug/Biceps training op het programme.
Zeker in het begin van de training heb ik een goede verhoging in mijn kracht gemerkt.
(Ik ben namelijk nog maar een ecto die begint met trainen dus de gewichten liggen nog laag.)
Begonnen met 4 setjes wide grip chin ups en ja hoor normaal blijft het bij 4x4 (meer lukt me nog niet)
Maar vandaag ging ik er direct over.
Eerste set 8 reps, 2de 6, en 3de en 4de beiden 5 reps.
Dus een verhoging van 16 reps naar 24 reps
Vervolgens ging ik naar de one arm dumbbell row en hier ook een serieuse verhoging in gewicht geprobeerd waarmee het vorige training niet lukte. Ook deze ging goed.
Ook bij mijn BOR (zowel over als underhand) ging het super ik nam meer gewicht en voelde per rep mijn rug feller opgepompt worden.
Als laatste oef van mijn rug sessie ging deadliften. En ook hierbij gingen de gewichten merkelijk vlotter omhoog
Verder naar de biceps om het kort te houden ook hier bij de eerste 2 oefeningen extra gewicht kunnen nemen maar toen kwam de man met de hamer samen met die van de pomp XD
Jeezus mijn armen zo een pomp had ik nog nooit gehad. Armen stonden lekker stijf en ik voelde me oppermachtig
De laatste set van mijn laatste oefening waren moordend. Ik kreeg letterlijk mijn armen niet meer omhoog. XD
Maar door deze zware training zijn mijn armen en rug nu wel lichamelijk uitgeput maar zelf ben ik nog zo fris als iets
Mentaal sta ik nog zeer scherp.
Dus wel degelijk een zeer goed product
Een toppertje
Het is de 2de keer dat ik een pre workout booster neem. (Vorige was de STACKER 2 - HELL N.O. van NVE Pharmaceuticals).
Door deze had ik ook een lekkere pomp maar niet zoals bij deze pre workout power.
Achteraf had ik ook een zeer mottig gevoel waardoor ik de rest van de dag in de zetel heb moeten doorbrengen door misselijkheid en duizeligheid.
Nu heb ik er totaal geen last van![]()