AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hier volgt dan mijn review :D

Ik nam het product op een nuchtere maag. (2uur na mijn middagmaal).

Ik volgde de instructies nauwkeurig op.

250 ml water in shake beker en dan maar mengen.
Vervolgens nog eens 100ml voor het zeer kleine restje weg te werken.

Maar goed dat ik niet geschud heb want er zat direct leven in mijn beker :D
direct een goede bruis.

Product loste goed op en de smaak was zeker niet slecht. (Niet direct iets om dagelijks liters van te drinken maar was aardig te drinken.)

In het begin lag het iets of wat op mijn maag maar dit was gewoon door het snel drinken van het water.
Na enkele fruit punch boeren te laten was dit helemaal weg. XD

Na 20 min begon ik te merken dat het product in mijn systeem begon te werken.

Ik kreeg een warm tintelend gevoel in mijn tenen en vervolgens begon ik het ook al lekker warm te krijgen. :D

Ik had vandaag een Rug/Biceps training op het programme.

Zeker in het begin van de training heb ik een goede verhoging in mijn kracht gemerkt.

(Ik ben namelijk nog maar een ecto die begint met trainen dus de gewichten liggen nog laag.)

Begonnen met 4 setjes wide grip chin ups en ja hoor normaal blijft het bij 4x4 (meer lukt me nog niet)
Maar vandaag ging ik er direct over.
Eerste set 8 reps, 2de 6, en 3de en 4de beiden 5 reps.

Dus een verhoging van 16 reps naar 24 reps

Vervolgens ging ik naar de one arm dumbbell row en hier ook een serieuse verhoging in gewicht geprobeerd waarmee het vorige training niet lukte. Ook deze ging goed.

Ook bij mijn BOR (zowel over als underhand) ging het super ik nam meer gewicht en voelde per rep mijn rug feller opgepompt worden.

Als laatste oef van mijn rug sessie ging deadliften. En ook hierbij gingen de gewichten merkelijk vlotter omhoog :thumbs:

Verder naar de biceps om het kort te houden ook hier bij de eerste 2 oefeningen extra gewicht kunnen nemen maar toen kwam de man met de hamer samen met die van de pomp XD

Jeezus mijn armen zo een pomp had ik nog nooit gehad. Armen stonden lekker stijf en ik voelde me oppermachtig :D

De laatste set van mijn laatste oefening waren moordend. Ik kreeg letterlijk mijn armen niet meer omhoog. XD

Maar door deze zware training zijn mijn armen en rug nu wel lichamelijk uitgeput maar zelf ben ik nog zo fris als iets :D

Mentaal sta ik nog zeer scherp. :D

Dus wel degelijk een zeer goed product :D
Een toppertje :D

Het is de 2de keer dat ik een pre workout booster neem. (Vorige was de STACKER 2 - HELL N.O. van NVE Pharmaceuticals).
Door deze had ik ook een lekkere pomp maar niet zoals bij deze pre workout power.

Achteraf had ik ook een zeer mottig gevoel waardoor ik de rest van de dag in de zetel heb moeten doorbrengen door misselijkheid en duizeligheid.

Nu heb ik er totaal geen last van :D

:thumbs: Dank je, voor de mooie review!

Nou, heb het gisteren dus even geprobeerd. De smaak, tja, het schuim is niet echt 'lekker' het drinken opzich is niet vies. Begon na 'n kwartier tintelingen te voelen in m'n vingers en gedeelte van m'n onderarm. En dan nu de training; Ging als vanouds, merkte weinig verschil helaas.

Wel wil ik er even bij opmerken: No-xplode, No-xplode NT, Unleash V2, Unleash V3, Super Charger en RPM doen ook bij mij vrijwel niks. Behalve dan dat ik op No-xplode NT bizar slecht sliep :P

Ik vraag me af welk bestandsdeel voor die tintelingen zorgde..?

Nou, heb het gisteren dus even geprobeerd. De smaak, tja, het schuim is niet echt 'lekker' het drinken opzich is niet vies. Begon na 'n kwartier tintelingen te voelen in m'n vingers en gedeelte van m'n onderarm. En dan nu de training; Ging als vanouds, merkte weinig verschil helaas.

Wel wil ik er even bij opmerken: No-xplode, No-xplode NT, Unleash V2, Unleash V3, Super Charger en RPM doen ook bij mij vrijwel niks. Behalve dan dat ik op No-xplode NT bizar slecht sliep :P

Ik vraag me af welk bestandsdeel voor die tintelingen zorgde..?

Ik denk beta-alanine.

Merkte er niet zo heel veel van gisteren, gelukkig kon ik er wel door slapen dat is bij andere prework out producten wel anders (ik train erg laat)

Ik kreeg een half uur na inname een enorme jeuk aan de bovenkant van mn hand / bovenkant vingers. Dus echt vreselijke jeuk, geen tintelingen.

vreemd, met noxplode ed nooit iets gemerkt. Het jeukende gevoel verdween
na ongeveer tien minuten.

Ik kreeg een half uur na inname een enorme jeuk aan de bovenkant van mn hand / bovenkant vingers. Dus echt vreselijke jeuk, geen tintelingen.

vreemd, met noxplode ed nooit iets gemerkt. Het jeukende gevoel verdween
na ongeveer tien minuten.

Damn!
Ik had dit gisteren ook: een vreemde jeuk aan mijn vingers voor een 5 a 10 minuten. Ik heb er wel niet aan gedacht dat het van dat staaltje was dat ik een half uur voordien gebruikt had. Ik was al aan het denken aan 1 of andere allergie :D

Eerste maal halve dosis geprobeerd half uurtje na maaltijd, heel gefocust en gemotiveerd getrained. (Deels door placebo-effect denk ik.)

Maar tweede maal op volledig nuchtere maag genomen, na 20min werd ik vrij onrustig en 'opge****ed' maar in de gym aangekomen ging dit over in een waanzinnige rush en energieboost. Na 45min was dit over en kreeg ik weer dat onrustige, wat ik overigens niet als onaangenaam ervaar. :D Ben enkel op Nox harder gegaan.

Klein minpunt wel dat ik ervaren heb is dat ik het gevoel had dat mijn maag het wat moeilijk had met dit product. Komt waarschijnlijk omdat ik het op een heel nuchtere maag genomen heb met iets te weinig vloeistof.

Kwaliteit/prijs verhouding is dik inorde!

Eerste maal halve dosis geprobeerd half uurtje na maaltijd, heel gefocust en gemotiveerd getrained. (Deels door placebo-effect denk ik.)

Maar tweede maal op volledig nuchtere maag genomen, na 20min werd ik vrij onrustig en 'opge****ed' maar in de gym aangekomen ging dit over in een waanzinnige rush en energieboost. Na 45min was dit over en kreeg ik weer dat onrustige, wat ik overigens niet als onaangenaam ervaar. :D Ben enkel op Nox harder gegaan.

Klein minpunt wel dat ik ervaren heb is dat ik het gevoel had dat mijn maag het wat moeilijk had met dit product. Komt waarschijnlijk omdat ik het op een heel nuchtere maag genomen heb met iets te weinig vloeistof.

Kwaliteit/prijs verhouding is dik inorde!
Hoe kun je nu een werking voelen van een placebo ???

Denken dat je meer energie hebt en meer kan trekken en duwen, onderschat je brein niet.

• Topic Starter Topic Starter
Damn!
Ik had dit gisteren ook: een vreemde jeuk aan mijn vingers voor een 5 a 10 minuten. Ik heb er wel niet aan gedacht dat het van dat staaltje was dat ik een half uur voordien gebruikt had. Ik was al aan het denken aan 1 of andere allergie :D

Beta-alanine:D

Ík heb het product gisteren ontvangen en direct voor de training i ngenomen.
Zoals van ouds neem je eerst het product in, en lees je daana wat er in zit.
Ik was dan ook aangenaam verrast dat er doping in zat! Dit is wellicht nog beter dan de Duke Nukem Pills!?

1,3 Di-Methylamine:
DMA is een kleurloos, brandbaar gas dat reeds bij zeer kleine concentraties een sterke visgeur verspreidt.

Als aftrap is DMA is een basisproduct gebruikt voor de synthese van vele andere chemicaliën, zowel tussenproducten als eindproducten (oplosmiddelen, oppervlakteactieve stoffen, gewasbescherming, pesticiden, farmaceutische stoffen, kleurstoffen). Omdat het ook kan gebruikt worden om chemische wapens en (illegale) drugs te maken, is de handel in DMA aan specifieke beperkingen onderworpen.

ik heb direct al mijn vrienden geïnformeerd over deze sample en zullen deze dan ook aanvragen.
Zonder dollen een Vaag ingrediënt dus.

Ik heb een goede training gehad, vergelijkbaar als met Crack (crack v/h merk revolutions)
20% sterker dan normaal.

Ik denk een goede Pre-workout, wellicht zal ik het gaan kopen, wellicht ook niet vanwegen de Di-Methylamine.

goed spul! bedankt!

Loopt de actie nog steeds?

Naast de pomp merkte ik niets.
Leuke plop tho.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven