Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben erg benieuwd. Heb er al veel geprobeerd, en er werkt maar erg weinig bij mij helaas.... Nu toevallig weer eens met Unleash v3 bezig en daar wordt ik alleen zweeverig van en mis de extra "beloofde" kracht :(

Pm verstuurd. Alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
Minimaal 1 dus :D Ben al tijden tevreden klant van B&F :) Dus maar een accountje aangemaakt om de sample aan te vragen.

:) Dank je, voor het compliment!

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Super weer zo'n actie :D

is kijken hoe ik op dit nieuwe product reageer :)

Laat maar weten!

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Pm verstuurd. Alvast bedankt

Altijd goed:)

Ben erg benieuwd. Heb er al veel geprobeerd, en er werkt maar erg weinig bij mij helaas.... Nu toevallig weer eens met Unleash v3 bezig en daar wordt ik alleen zweeverig van en mis de extra "beloofde" kracht :(

De kracht en de pomp zitten wel goed bij Pre-workout Power:D
Laat het ons maar weten!!:)

Uhm, moeten wij nou eerst op jouw site aanmelden en je een bericht sturen, voordat wij een sample kunnen krijgen? Of krijg ik hem al als ik je hier een bericht stuur?

PM verstuurd :D hoop dat dit iets is wat wel werkt!
Bedankt alvast

lol at de mensen met 1 post die altijd op dit soort acties afkomen

Ben erg benieuwd. Ik ben altijd gek op pre-workout supps omdat je er vaak een stuk lekkerder op traint dan zonder.

PM verstuurd en meteen antwoord terug, bedankt!

leuke actie, heb net een pm gesuutr.

Hoop dat het de eerste keer goed werkt, want merk zelf pas na enkele keren.

ik ben geen 18 mag ik dit dan ook aanvragen ?

Dit voedingssupplement is niet geschikt voor personen beneden de 18 jaar. Raadpleeg eerst een deskundige bij gelijktijdig gebruik van andere middelen en stimulerende middelen als cafeïne. Niet te gebruiken bij hart- en vaataandoeningen, hoge bloeddruk, diabetes, glaucoom, schildklier-, nier- of prostaatproblemen. Niet te gebruiken tijdens zwangerschap of borstvoeding. Aanbevolen dosering niet overschrijden.

PM verstuurd :)

PM verstuurd :D hoop dat dit iets is wat wel werkt!
Bedankt alvast

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Gezien:)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

PM verstuurd en meteen antwoord terug, bedankt!

Graag gedaan:)

hey gozer, jullie zeggen dat ie extreem duur is, 39€ is super cheap, als ie werkt count me in maandelijks supply :D

Heb een PM verstuurd. Ben benieuwd, aangezien dit mijn eerste ervaring met een PWO wordt.

Ben erg benieuwd! Denk dat ik de sample ga gebruiken voor de beentraining :D Als hij erg goed werkt heb ik de volgende pre workout al binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven