Fitness Seller

Breaking News Gratis Pre-Workout Power sample bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nooit eerder pre-workout boosters geprobeerd dus ben benieuwd!

Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.

Jammer :(

PM verstuurd ben benieuwd:)

Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.

Jammer :(

Volgens mij staat die bij elke booster, maar bevat het ook daadwerkelijk geranamine?

Hoe zit dit met medische keuringen?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij staat die bij elke booster, maar bevat het ook daadwerkelijk geranamine?

Hoe zit dit met medische keuringen?

Ja, bij medische keuringen kijken ze daar niet na volgens mij.

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Ben erg benieuwd! Denk dat ik de sample ga gebruiken voor de beentraining :D Als hij erg goed werkt heb ik de volgende pre workout al binnen.

:thumbs:

ik zou het zeer op prijs stellen als iedreen zijn bevindingen in dit topic dumpt

bedankt

Heb jullie ook een pm gestuurd:P

PM is verstuurd!
Ben benieuwd!

Ook gepmed ben zeeer benieuwd :)

Laatst bewerkt:
PM is verstuurd.
Ik zal Vrijdag avond mijn ervaring met dit product posten.

Zo is een pm versturen

mooie actie ben erg benieuwd, of dit mijn eigen mixje zal doen vergeten en is over te stappen naar een kant en klare pwo

• Topic Starter Topic Starter
mooie actie ben erg benieuwd, of dit mijn eigen mixje zal doen vergeten en is over te stappen naar een kant en klare pwo

Pre-Workout Power zal je direct je mixje doen vergeten! :cool:

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ook gepmed ben zeeer benieuwd :)

We versturen vandaag:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

PM is verstuurd.
Ik zal Vrijdag avond mijn ervaring met dit product posten.

Doen!:)

In woorden klinkt het allemaal goed en wel Ilco.. :D nu even testen toch? PM sent!

ik drop mijn ervaring in elk geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven