Fitness Seller

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
nou mensen ik heb hem net een uur terug, in 1 x achteroven gegooit, en serieus.. dit voelt niet gezond. Ik tril tot aan mijn benen, en voel me helemaal duizelig alsof in constant in een achtbaan zit. Leuk voor een keer, maar dit is niet voor mij weggelegd, ik cardio wel een extra half uurtje!

---------- Post added za 11 jun 2011 at 13:29 ----------

en ik sta nu op, en knal bekand naar de grond toe! Zoiets heavy heb ik behalve elke zaterdagavond na het stappen in bed, nog nooit meegemaakt!

Inderdaad (zeker als je er gevoelig voor bent of twijfelt) nooit meer als met een halve starten. (als ook aangegeven op internet bij ons:cool:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:59 ----------

Btw ik zie weekaanbieding en is ook een mooie prijs maar red ik dat nog als de sample zou bevallen? (pm verstuurd).

Ja, ik ben overigens wel bang dat ze snel uitverkocht zijn.:cool:(nog voor het eind van de week) Als dat zo is dan handhaven we de prijs als ze weer binnen zijn. We willen geen mensen teleurstellen.

Pm gestuurd. Wss veel te laat? :p
Door de examens te laat gezien :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of we nog sampling hebben. Ik zit nu niet op kantoor. Je kan altijd een PM sturen. Als we nog hebben versturen we. We gaan ook meer sampling aanvragen.:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:52 ----------

Ik bedoel de korting op het product, niet de samples. Had ik nogal verwarrend geformuleerd ;)

Ik ga mijn best doen:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 20:01 ----------

Pm gestuurd. Wss veel te laat? :p
Door de examens te laat gezien :(

Ik kijk wel wat ik nog kan regelen:)

Ok bedankt voor de snelle reactie :D we zien t wel :)

Gisteren gebruikt, merkte er zoals bij alle stimulanten/pre-workouts helaas absoluut niets van (ingenomen op lege maag 30min voor training met wat druivensuiker, 1 tablet). Had wel wat problemen met slapen ondanks dat ik het 9 uur voor bedtijd ingenomen had...

Voor mij dus een 0/10 helaas.

ben volgens mij te laat, alsnog pm gestuurd

Leon, heb gister gepm'd nog geen pm terug gekregen? is het op :eek:?

je krijgt geen pm terug, als het nog niet op is verschijnt het wel ;)

Kreeg gister de envelop, opengemaakt pilletje erin en vervolgens niet meer aangedacht, boodschappen gaan doen en opeens voelde ik mee een partij apart en gejaagd, legde de link nog niet meteen met het pilletje, maar deze preworkout deed dus daadwerkelijk iets bij mij. De werking was wel pittig vond ik zelf, wat me opviel is dat het effect langduriger was dan bij bv de vroegere stackersII met ephedrine.

K*tzooi, was mijne verloren onderweg naar gym. Dus als iemand een envelop vind in amersfoort met sample erin, stuur ff PM. :P

Dit werkt :) Kreeg wel een spacend gevoel, niet meer energie. Cardio gaat er perfect op, de tijd vliegt voorbij! Feel good gevoel is wel lekker :)

Had hem vanmorgen op een lege maag met een kopje zwarte koffie genomen. :)

Heb nu wel energie en ga nu lekker wat school werk afmaken aangezien de k*t sportschool dicht is.

Heb net een uurtje een pil van ongeveer 3 kwart genomen, opzich een best aangenaam opgefokt gevoel. Ben benieuwd hoe het verder gaat. :)

Heb het nu ongeveer drie kwartier geleden ingenomen (1 pil) en voel nog geen verschil alleen net een beetje verandering in mn hoofd maar dat effect is al weg. Twijfel om een beetje jack3d te nemen

Ik voel er eigenlijk vrij weinig van.. ?

Ik voel het wel hoor, zeer energiek, misschien iets teveel. :)

Ik ga deze pillen bestellen samen met nog een aantal producten.
Kan ik deze samen met creatine gebruiken?

Hallo, ben nieuw hier op dit forum.

Kan iemand mij meer vertellen over de vetverbrandende werking van dit supplement?

Ik neem momenteel LIPO 6 X, waar ik heel tevreden van ben! Maar deze Dexaprine is nog een stuk krachtiger, niet? :)

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven