XXL Nutrition

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Leon, heb gister gepm'd nog geen pm terug gekregen? is het op :eek:?

Op sample aanvragen sturen we geen PM terug. We verwerken ze wel:)

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 13:43 ----------

Hallo, ben nieuw hier op dit forum.

Kan iemand mij meer vertellen over de vetverbrandende werking van dit supplement?

Ik neem momenteel LIPO 6 X, waar ik heel tevreden van ben! Maar deze Dexaprine is nog een stuk krachtiger, niet? :)

Alvast bedankt!

Dexaprine is net nieuw. Lipo-6 X is al een behoorlijke tijd internationaal een absoluut topproduct. In de praktijk moet Dexaprina zich nog gaan bewijzen al lijkt het er wel op dat Dexaprine hele hoge ogen gaat gooien. De werking per tablet is wel behoorlijk heftig, voor sommige mensen zal het iets te sterk zijn misschien.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 13:46 ----------

Ik ga deze pillen bestellen samen met nog een aantal producten.
Kan ik deze samen met creatine gebruiken?

Ja, kan samen met creatine, aminozuren, eiwitten, Nitric Oxide producten, Beta Alanine, Carnitine ect.. noem maar op. Eigenlijk alles behalve producten die stimulanten bevatten.:cool: (bv Caffeine, Geranamine etc...)

Weeral een super actie! :)

Sample is binnen :D kwam echter pas na mijn maximize inname dus ik stel hem ff uit tot morgen want maximize is ook niet lullig :p

Heb vrijdag ongv 30 mins voor het trainen gewoon de hele pil genomen.
Ging echt puur hard! Super geconcentreerd tijdens de sets en me tempo lag een stuk hoger dan normaal, was niet moe te krijgen zeg maar. Volgende keer dat ik een sup ga kopen, dan komt ie zeker wel in overweging!

Na me training alleen een monster crash, me hele lichaam voelde sloom en zwaar. Soms licht misselijk gevoel:p. Maar dit was denk te wijden aan t feit dat ik 3u voor me training het laatst had gegeten :$.

Vond em iig lekker!!

Heb je een PM gestuurd met adres in. Hoop dat er nog wat samples over zijn zodat ik toch is eentje kan testen !

denk het niet. Ik heb er geen ontvangen.

zijn de samples op?

Leon bedankt voor de sample :D,deze week test ik hem uit.
Ik geef dan zsm mijn bevindingen door.
Ben benieuwd,:rolleyes: naar de werking.

Zo 30 mins op bijna nuchtere maag (een whey shake en crea) de sample genomen. En begin de rush nu toch wel te voelen. In je hoofd begint het wat energieker te worden en heb egt zware bewegingsdrang. Over half uurtje richting gym en dan benen trainen. Zal vanmiddag wel even een reviewtje plaatsen.

Zo we zijn nu een uurtje verder en misschien had ik toch moeten beginnen met een halve haha. Kan zo uit gaan nu om half 9 smorgens volop energie.

Nou heel die sample verdoet. Zetten ze vrijdag in de gym 1e pinksterdag gesloten 2de sochtends geopend. Staat er net gesloten helemaal voor niks 7km rijden op de scooter in de regen en sample voor niks ingenomen :(

Alle samples zijn op. :)

De laatste gaan er vandaag uit. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
anderhalf uurtje geleden een halfje ingenomen!
Heb goed veel energie en lekkere feel good!

Zal zo een update posten over mn training van straks!

anderhalf uurtje geleden een halfje ingenomen!
Heb goed veel energie en lekkere feel good!

Zal zo een update posten over mn training van straks!

Zat vol energie tijdens de training, kon niet bepaald heel veel meer gewicht liften maar daar is dit ook niet voor bedoeld!
Het beste komt nog.. Ik ben net thuis gekomen en normaal plof ik op de bank met een shakeje maar ik denk dat ik straks het huis maar ff schoon ga maken ofzo, heb echt energie teveel!

Jezus wat een spul :O

Dexaprine is net nieuw. Lipo-6 X is al een behoorlijke tijd internationaal een absoluut topproduct. In de praktijk moet Dexaprina zich nog gaan bewijzen al lijkt het er wel op dat Dexaprine hele hoge ogen gaat gooien. De werking per tablet is wel behoorlijk heftig, voor sommige mensen zal het iets te sterk zijn misschien.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 13:46 ----------

Ja, het is net daarom dat ik hem al een weekje op het oog heb :)
Ik weet niet welk supplement te kiezen tussen:

Dexaprine

OF

Fast Diet II B&F in combinatie met CLA 80% Clarinol B&F

Net ingenomen op lege maag, eerste sample waar ik wat van voel. Heb er nu eigenlijk al spijt van, voel me heel gehaast en kan moeilijk concentreren terwijl ik moet leren :o

Gare shit dit, voel me beetje gehaast, prikkelbaar, moeilijk te concentreren. Vooral heel gehaast :p
Ook wel de neiging om te gaan trainen, moeilijk stil te blijven zitten, gehaast typen. Stuk of 10 boosters al geprobeerd, hier zit zo te zien wel wat in wat werkt. Ben benieuwd hoe dit verder naarmate het uitwerkt.

Laatst bewerkt:
woow niet normaal vandaag ingenomen net benen getraind met dit shit voel het nogsteeds echt niet normaal hoofdpijn misselijk duizelig .
maar wel super harde training volgende x een half pil nemen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven