MuscleMeat

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heftige reacties lees ik hier, ga hem bij m'n volgende training ook gebruiken, hoop dat ik hier wel wat van ga voelen..

Net ingenomen op lege maag, eerste sample waar ik wat van voel. Heb er nu eigenlijk al spijt van, voel me heel gehaast en kan moeilijk concentreren terwijl ik moet leren :o

Gare shit dit, voel me beetje gehaast, prikkelbaar, moeilijk te concentreren. Vooral heel gehaast :p
Ook wel de neiging om te gaan trainen, moeilijk stil te blijven zitten, gehaast typen. Stuk of 10 boosters al geprobeerd, hier zit zo te zien wel wat in wat werkt. Ben benieuwd hoe dit verder naarmate het uitwerkt.

Je gaat het afkraken omdat je een PWO neemt die je dan wilt gebruiken als stimulans bij het leren ?

drie kwartier voor het trainen genomen, echt wat een tof spul.
Je voelt echt dat het wat met je doet. Gelukkig heb ik een halve pil genomen want dit was al heftig. Het is zeker een aanrader!

Je gaat het afkraken omdat je een PWO neemt die je dan wilt gebruiken als stimulans bij het leren ?

Waar kraak ik het af? Ik schrijf alleen mijn bevindingen hierop.

Daarnaast is het geen PWO maar een fat burner, ik leg de vergelijking met een PWO omdat hierin iets zit wat wel wat doet met mij. Vergeleken de 10 PWO die ik heb genomen en waar ik niks van merkt.

Dat ik moet leren is een bijkomstigheid deze gevolgen zijn sowieso niet wenselijk maakt niet uit wat ik moet doen.

Vandaag mijn eerste training gehad met dexaprine. Vanochtend eerst ontbeten om 7 uur en om half 10 pas de dexaprine genomen. Om 10 voor 10 stond ik op de crosstrainer voor de warming up. Terwijl ik bezig was, was ik tv aan het kijken en ik merkte dat ik veel aan het lachen was. Na 10 minuten was ik klaar en wilde eigenlijk niet stoppen, goed teken dus.
De krachttraining ging heerlijk voor mijn gevoel en het ging allemaal soepeler dan normaal.

Eenmaal thuis even gegeten en toen kreeg ik een flinke dip. Voelde me helemaal leeg en futloos en een beetje ongemakkelijk.Ik ben toen gaan douchen en voelde mij gelijk een stuk beter.
Nu stop ik ook maar met tikken want ik ga hier in huis maar aan de slag. Energie is duidelijk aanwezig dus daar maak ik dan ook maar gebruik van.

Kortom: In mijn ogen is dit wel een aanrader!

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad eerst met een halve pil beginnen.

Leuk om de eerste reacties te lezen! Laat ze maar komen! :thumbs:

-Leon

Waar kraak ik het af? Ik schrijf alleen mijn bevindingen hierop.

Daarnaast is het geen PWO maar een fat burner, ik leg de vergelijking met een PWO omdat hierin iets zit wat wel wat doet met mij. Vergeleken de 10 PWO die ik heb genomen en waar ik niks van merkt.

Ik snap wat je bedoeld maar aan de ervaringen alleen al in dit topic te zien zou ik het toch wel voor je work out gebruiken.

En niet als vetverbranden dan kun je beter iets nemen zonder al die energy UP elementen.

Gisteren gebruikt, merkte er zoals bij alle stimulanten/pre-workouts helaas absoluut niets van (ingenomen op lege maag 30min voor training met wat druivensuiker, 1 tablet). Had wel wat problemen met slapen ondanks dat ik het 9 uur voor bedtijd ingenomen had...

Voor mij dus een 0/10 helaas.

Great, ik zit dus net weer bij die 5-10% die er niets van merkt als ik zo de andere reacties hier lees.

Review

Jezus net geprobeerd, normaal werken al die supps niet of geven ze maar een k*t gevoel maar deze geeft een ziek resultaat, zieke drive! Ik moest mezelf inhouden om mijn lichaam niet teveel uit te putten. Om 11 uur ingenomen en ik voel hem nog! Heb na de training een uur nodig gehad op de bank om bij te komen. Heel mijn training in 45 min gedaan waar ik normaal minimaal 1 uur en 15 min voor nodig heb.

Het eerste supplement dat ik ga aanschaffen buiten whey en crea!:D

Kan misschien een fatburner zijn, maar het is voor mij de enige workout booster die werkt!

Heftig is het beste woord om het te beschrijven, had overigens wel meteen 1 hele pil gepakt. En dat terwijl de meeste supps of drugs bij mij altijd niet zo'n heftig gevoel geven.

Ik raad je aan veel te eten, want als dit supplement voor je werkt zul je de energie echt nodig hebben!

Laatst bewerkt:
poeh net in slaap gevallen na mijn maaltijd .
werking is er nog steeds alleen gaat al iets beter.
mensen ik raad julie aan een halfe pil is genoeg !

Helaas probeerde ik meteen hele pil, eerst zieke drive etc en blijft ook maar t is al benauwd buiten en heb nu ook opgejaagd nerveus gevoel en klamme handen. Top spul maar had het rustig aan moeten doen, moet afentoe ook ff gaan liggen :p gehaast typen ook last van maar leren gaat hier juist geweldig op.

Laatst bewerkt:
Helaas probeerde ik meteen hele pil, eerst zieke drive etc en blijft ook maar t is al benauwd buiten en heb nu ook opgejaagd nerveus gevoel en klamme handen. Top spul maar had het rustig aan moeten doen, moet afentoe ook ff gaan liggen :p gehaast typen ook last van maar leren gaat hier juist geweldig op.
:thumbs:

vannochtend genomen op lege maag, direct daarna een lekkere whey pannekoek met havermout. en mijn god, het schoot er even in, kreeg bijna van die angstige aanvallen ervan haha !
ik was heel erg alert, focus was enorm, ik had zin om 10 rondjes om m'n huis te rennen o:
ik gebruik normaal 4-5 schepjes jack3d om dit gevoel te evenaren, zodra ik m'n loon heb schaf ik hem wel lekker aan.
ik ben eigenlijk bijna niet caffeinegevoelig, best k*t ]:
het enige minpuntje was dat ik erg prikkelbaar was. ik ging nog even op de xbox 360 en ik werd gek van elk geluid dat ik hoorde, een slokje die m'n broertje nam van z'n appelsap, ik hoorde het gewoon door z'n keel lopen zo ernstig. het tikken op de laptop van m'n vader. daarna na de sportschool gegaan en lekker geknalt. zweet zat op m'n voorhoofd maar ik had wel even een inzak moment daarna.
het product werkt alleen niet de hele dag, maar is echt goed voor een goed gevoel voor 4-6u na mijn mening.
verders top product .

Laatst bewerkt:
Dit op een nuchtere maag + hardlopen goed idee?

Ben zeer benieuwd naar dit supplement.

ik vind het maar een enge supp
ik heb alles geprobeerd jacked crack no xplode nox 370 etc etc.
deze werking was echt abnormaal voel hem nog steeds lol.
mensen die van een energie rush houden ik raad jullie dit 100% aan

Geweldige actie.

Vanochtend genomen op lege maag, voel me echt gehaast en heb een mega-drive nu. Dit spul heeft echt een zieke uitwerking. Ga dit zeker eens voor een langere periode proberen, ben benieuwd wat het dan gaat geven. Eerste indruk is iig erg positief!

• Topic Starter Topic Starter
Blij dat het de meeste mensen bevalt! Nu is het afwachten op de lange termijn log's. Ik ben benieuwd. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven