- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net ingenomen op lege maag, eerste sample waar ik wat van voel. Heb er nu eigenlijk al spijt van, voel me heel gehaast en kan moeilijk concentreren terwijl ik moet leren
Gare shit dit, voel me beetje gehaast, prikkelbaar, moeilijk te concentreren. Vooral heel gehaast
Ook wel de neiging om te gaan trainen, moeilijk stil te blijven zitten, gehaast typen. Stuk of 10 boosters al geprobeerd, hier zit zo te zien wel wat in wat werkt. Ben benieuwd hoe dit verder naarmate het uitwerkt.
Je gaat het afkraken omdat je een PWO neemt die je dan wilt gebruiken als stimulans bij het leren ?
Waar kraak ik het af? Ik schrijf alleen mijn bevindingen hierop.
Daarnaast is het geen PWO maar een fat burner, ik leg de vergelijking met een PWO omdat hierin iets zit wat wel wat doet met mij. Vergeleken de 10 PWO die ik heb genomen en waar ik niks van merkt.
Gisteren gebruikt, merkte er zoals bij alle stimulanten/pre-workouts helaas absoluut niets van (ingenomen op lege maag 30min voor training met wat druivensuiker, 1 tablet). Had wel wat problemen met slapen ondanks dat ik het 9 uur voor bedtijd ingenomen had...
Voor mij dus een 0/10 helaas.

gehaast typen ook last van maar leren gaat hier juist geweldig op.Helaas probeerde ik meteen hele pil, eerst zieke drive etc en blijft ook maar t is al benauwd buiten en heb nu ook opgejaagd nerveus gevoel en klamme handen. Top spul maar had het rustig aan moeten doen, moet afentoe ook ff gaan liggengehaast typen ook last van maar leren gaat hier juist geweldig op.