Alle samples zijn op.
De laatste gaan er vandaag uit.
-Leon
Ah ben ik net te laat denk ik

Normaal voel ik niks bij een PWO, wou hier dus een sample van proberen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle samples zijn op.
De laatste gaan er vandaag uit.
-Leon

Blij dat het de meeste mensen bevalt! Nu is het afwachten op de lange termijn log's. Ik ben benieuwd.
-Leon

Na veel reacties te hebbe gelezen, toch maar voor een halve pil gegaan. Normaal voel ik amper wat van dit soort pillen, maar na veel mensen die normaal ook niets voelen, en met deze wel, had ik goeie hoop. Maar die hoop vervloog al snel. Na een uur voel ik nog niks. Ik baal echt als een stekker! Kan geen hele pil meer proberen ofc. Morgen maar is de andere helft proberen voor het trainen. En dan overwegen om het te kopen, want wie weet werkt een hele wel..

ik had precies hetzelfde, ik reageer normaal gesproken op geen enkele pre WO, en iedereen was toch wel enthoussiast over dit product. Dus had 3 kwartier van tevoren halve pil ingenomen, maar voelde helemaal niks. Vind het echt jammer want het lijkt wel of het bij iedereen super goed werkt.. naja![]()
Als jullie niks voelen,waarom pakken jullie dan niet die andere helft erbij? Dat spul werkt een langere tijd dus dan heb je nog een paar uur het effect van de hele pil.
Als jullie niks voelen,waarom pakken jullie dan niet die andere helft erbij? Dat spul werkt een langere tijd dus dan heb je nog een paar uur het effect van de hele pil.

Maar ik blijf wel aanraden om eerst met een halve pil te beginnen en dan opbouwen. vrijdag ge pm'd nog niets binnengekregen?
Dit werkt dus ook goed in de cut?

Vandaag een halve pil genomen,rond 17.00 uur
Ik ben om 18.00 uur gaan trainen
Het effect was voor mij merkbaar,oa goodfeeling en iets meer energie en focus.
Nu pas begint het minder te worden.
Ga hem zeker bestellen!

Heb een log geopend ivm de 'Dexaprine'Duh!
Ik bedoel ook met een hele cycles periode met Dexaprine.![]()