Fitness Seller

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
shit man uur geleden genomen. Was egt terig brak had maar 3 uur geslapen vanacht sta nu zwaar strak... heb een rush energie door me geen wow. Kan nie tmeer stil zitten wil alleen nog maar trainen heb echt momenteel extreme focus. Ga deze direct bestellen heb dit nog nooit meegemaakt wtf.

Wel kunnen slapen? ;)
Zeer goede nachtrust gehad !
Overweeg om hem te bestellen.

Laatst bewerkt:
Wel kunnen slapen? ;)
Zeer goede nachtrust gehad !
Overweeg om hem te bestellen.

Zou ik doen!
Eerste bevindingen zijn al super bij mij en ik heb nogmaar een kwartje van een hele pil genomen.. Kan aleen maar beter worden
Heb hierover een log geopend kun je altijd mee volgen moest het intresant zijn voor jou :)

Laatst bewerkt door een moderator:
net 5 min ingenomen op lege maag, wanneer kan ik nu het beste gaan eten, rond 1en neem ik aan toch?

ik heb de hele cap genomen omdat ik een beetje een pre wo junkie aan het worden ben

ja gewoon 30-60min erna.. beetje zelf aanvoelen :)

Matijaz ,Dank voor je antwoord !
Ik ga je log volgen.

Ik merkte dus vrij weinig van een halve pil, alleen ik werd s'nachts om de 2 uur wakker. Denk dat het door die pil kwam.. Zure bijwerking:rolleyes:

Heel dbb aan de xtc!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien ik nog veel P.M berichten krijg;

De samples zijn op!

We kunnen natuurlijk wel vragen beantwoorden in dit topic. :)

-Leon

Well.. is het mogelijk dat er nog wat onderweg is aangezien ik afgelopen vrijdag gepm'd heb?

• Topic Starter Topic Starter
Jaa, dat zeker. De laatste zijn er gister uit gegaan. :)

-Leon

Vandaag de sample in de post gekregen. Ik ben begonnen met een halve pil. Merkte niet echt iets ervan dus dan maar de andere helft erbij genomen. Nu begin ik wel het effect ervan te voelen.

Ik voelde de sample toch nog een beetje terwijl ik al een weekje elke ochtend 2-3 PWPP slik dus het is zeker een topper.

Pil is binnen. zal hem later ff gebruiken.
top top top

Heb hem binnen. Goede actie weer :thumbs:.

Zo ook bij noxipro gekomen, misschien is dit ook wel wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven