Review
De Hell N.O. heeft een grappige tekst online. Het lijkt wel alsof je binnen 2 dagen transformeert van een iel mannetje naar Ronnie Coleman (hoewel: de Coleman in zijn goede tijd natuurlijk...). Maar dit gaat niet over BSN, maar over dat merk wat in Amerika groot geworden is met fatburners en nu een, in mijn ogen, erg mooie lijn sportvoeding heeft neergezet.
Bij mijn aankoop van het overigens uitstekende 6th Gear Creatine (opvolger Stacker C?), waar mijn review later van volgt, heb ik 2 samples Hell N.O. gekregen. Zaterdag gebruikt bij het trainen van de benen en rug. Zondag gebruik bij het trainen van de borst en biceps/triceps.
Allereerst de verpakking: erg mooi met fel oranje. De ingredienten lijken veelbelovend en geven al een beetje aan dat dit geen limonade is. Beta Alanine, Creatine Esters, Caffeine, Taurine, etc. Nou ja: de zak in het glas en water erbij: schuimen wat het doet! Pas op met shakebekers. Die zure smaak werd mooi gemaskeerd door de lemonsmaak. Lijkt een beetje op napoleon snoepjes. De smaak is niet super, maar gewoon voldoende en wat mij betreft ondergeschikt aan de werking.
Ik weet na al die jaren wel wanneer je een pre workout product gebruikt. Vóór het trainen, zo dicht mogelijk op de training zelf, en zo ver mogelijk weg van je laatste maaltijd. Alleen dan voel je een product echt werken.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand Hell N.O. niet voelt. Tintelingen over mij armen, focus in mijn kop, zweet wat spontaan uitbreekt. Ik krijg zin om te trainen en als ik train dan kan ik zeker dieper gaan. Het zal de combinatie van caffeine en beta alanine zijn, want het voelt lekkerder om diep te gaan. Gewichten voelen nog steeds zwaar, maar het voelt lekkerder om door te gaan.
Ik ben nu niet in de 'mood' of in de periode om pr's aan te scherpen, maar ik heb gewoon geweldig lekker getraind.
Ik ga niet in op punten of dit het beste pre-workout product is, dat is té persoonlijk. Ik train hier goed op. Ik train ook goed op oude N.O.-Xplode. Ik voel dan weer niets van N.O.-Xplode NT of Superpump. Dit soort producten moet gewoon bij je passen, bij de een slaat het aan, bij de ander niet. Tets het gewoon uit. Bij de winkel in Utrecht waar ik dit kocht stond een volle doos samples, dus probeer het gewoon uit voordat je het koopt.
Wat mij betreft zeker een aanrader en naast N.O.-Xplode de sterkste.