Fitness Seller

GRATIS Stacker2 Whey en Hell N.O. pre-workout samples!

Vandaag ook aangekregen hier in België :D

Kan niet wachten om het te testen :D

Nog niets in België :(. Komt misschien omdat het een ander verdeelcentrum is

Hell No getest en het heeft helemaal niet geholpen, helaas :(

Pre Wo verschillen heel erg per lichaam, ik merk van NO Xplode bijvoorbeeld niet zoveel terwijl ik van crack weer helemaal lijp ga :P..

ik probeer Hell No morgen, ben benieuwd

Nou allebei de samples gekregen en gebruikt.

Hell No was echt super half uur naar het eten ingenomen daarna half uur later gaan sporten hij werkt echt superrrr, ik ben net zo gedreven als met no-xplode of zelf iets meer 8/10 de smaak is alleen een stuk minder dan no xplode lemon. En een dikke pr gezet ik weet niet of het daar aan te danken was, voor de vakantie 1x170kg squat fail nu 2x170kg ghehe :)

De whey was erg lekker goeie volle chocola smaak ik zou zeker over een paar maand een pot bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou allebei de samples gekregen en gebruikt.

Hell No was echt super half uur naar het eten ingenomen daarna half uur later gaan sporten hij werkt echt superrrr, ik ben net zo gedreven als met no-xplode of zelf iets meer 8/10 de smaak is alleen een stuk minder dan no xplode lemon. En een dikke pr gezet ik weet niet of het daar aan te danken was, voor de vakantie 1x170kg squat fail nu 2x170kg ghehe :)

De whey was erg lekker goeie volle chocola smaak ik zou zeker over een paar maand een pot bestellen.

Mooie pr kerel!:)

Goed om te horen dat de Hell N.O. wat voor je deed.:thumb:

Heb ze gekregen :D. Morgen meteen testen bij borsttraining !

héél erg lekkere whey moet ik zeggen, heel 'volle' smaak.

Van hell N.O. had ik helemaal geen effect. 1 pr'tje gezet dat er al lang zat aan te komen, verder niets. Erg spijtig :mad:

Hell N.O. deed helemaal niets bij mij :(
Jammer, reageer sowieso slecht op pre-workout boosters...

Smaak is trouwens goed, beetje naar zuurtjes :D

Laatst bewerkt:
Whey smaakte prima, chocolade had ik! super hoor, de Hell N.O. moet ik nog proberen, ik ben benieuwd na alle reacties.

Whey goede smaak, goed mengbaar!
Hell N.O had ik meer van verwacht, kreeg geen grote energieboost, wel een harde pomp!

Whey is heel goed qua smaak ! Ben nu de Hell N.O. aan het drinken. Smaakt naar lekstok :D (citroenlekstok).

Die choco whey was lekkeeer, maandag de HELL NO uitproberen ;]

Bedankt voor de samples!
Whey was vol en goed te doen.
Maandag de Hell proberen.

Die whey was erg lekker, die hell no zou ik er uit fl*kkeren, wat een klote shizzle

hell no was niet wat ik had verwacht. Hij begon goed, ik voelde me al energieker en scherper worden, zoals ook bij unleash, maar toen ik begon met trainen, was het niet beter dan anders. 0,0 effect, ook niet minder snel moe. Unleash daarentegen gaf mij de training van mijn leven.

Bedankt voor de samples! de whey was zeer goed qua smaak, maar hell no doet niets voormij:(

Review

De Hell N.O. heeft een grappige tekst online. Het lijkt wel alsof je binnen 2 dagen transformeert van een iel mannetje naar Ronnie Coleman (hoewel: de Coleman in zijn goede tijd natuurlijk...). Maar dit gaat niet over BSN, maar over dat merk wat in Amerika groot geworden is met fatburners en nu een, in mijn ogen, erg mooie lijn sportvoeding heeft neergezet.

Bij mijn aankoop van het overigens uitstekende 6th Gear Creatine (opvolger Stacker C?), waar mijn review later van volgt, heb ik 2 samples Hell N.O. gekregen. Zaterdag gebruikt bij het trainen van de benen en rug. Zondag gebruik bij het trainen van de borst en biceps/triceps.

Allereerst de verpakking: erg mooi met fel oranje. De ingredienten lijken veelbelovend en geven al een beetje aan dat dit geen limonade is. Beta Alanine, Creatine Esters, Caffeine, Taurine, etc. Nou ja: de zak in het glas en water erbij: schuimen wat het doet! Pas op met shakebekers. Die zure smaak werd mooi gemaskeerd door de lemonsmaak. Lijkt een beetje op napoleon snoepjes. De smaak is niet super, maar gewoon voldoende en wat mij betreft ondergeschikt aan de werking.

Ik weet na al die jaren wel wanneer je een pre workout product gebruikt. Vóór het trainen, zo dicht mogelijk op de training zelf, en zo ver mogelijk weg van je laatste maaltijd. Alleen dan voel je een product echt werken.

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand Hell N.O. niet voelt. Tintelingen over mij armen, focus in mijn kop, zweet wat spontaan uitbreekt. Ik krijg zin om te trainen en als ik train dan kan ik zeker dieper gaan. Het zal de combinatie van caffeine en beta alanine zijn, want het voelt lekkerder om diep te gaan. Gewichten voelen nog steeds zwaar, maar het voelt lekkerder om door te gaan.

Ik ben nu niet in de 'mood' of in de periode om pr's aan te scherpen, maar ik heb gewoon geweldig lekker getraind.

Ik ga niet in op punten of dit het beste pre-workout product is, dat is té persoonlijk. Ik train hier goed op. Ik train ook goed op oude N.O.-Xplode. Ik voel dan weer niets van N.O.-Xplode NT of Superpump. Dit soort producten moet gewoon bij je passen, bij de een slaat het aan, bij de ander niet. Tets het gewoon uit. Bij de winkel in Utrecht waar ik dit kocht stond een volle doos samples, dus probeer het gewoon uit voordat je het koopt.

Wat mij betreft zeker een aanrader en naast N.O.-Xplode de sterkste.

Laatst bewerkt:
Vandaag Hell N.O geprobeerd. Voelde er maar weinig van. Trainen ging wel lekker. Goede pomp, maar niet meer energie als anders. Pre-workouts zijn niet echt mijn ding, heb ze ook niet nodig. Toch bedankt voor de gratis sample! Vanavond even de Whey uitproberen.

Terug
Naar boven