MuscleMeat

GRATIS Stacker2 Whey en Hell N.O. pre-workout samples!

• Topic Starter Topic Starter
Thx! Mooie samples, en mooie handgeschreven envelop;)

Haha, ja. Wij hadden (hebben:mad:) hier al een tijdje printer problemen.
Dan sta je klaar met ruim 500 enveloppen en wat denk je? Printers doen niet wat wij willen.
We zijn maar aan het schrijven gegaan. Als het echt onleesbaar is, dan is het mijn handschrift. Na 40 enveloppen werd ik vriendelijk verzocht wat anders te gaan doen!:D

Samples zijn aangekomen, straks Stacker2 Hell N.O proberen :)

Hopen dat het morgen aankomt :D

Wow die Hell N.O. :eek: Fijn..

Bah, die PWO shake vond ik niets, kwam niet eens in de buurt van crack bij mij, reageerde er totaal niet op, en was ook helemaal niet lekker, maarja das normaal bij PWO's.

Daarintegen was de Whey superlekker!

Heb ze ook binnengekregen. Ben erg benieuwd naar de werking van Hell NO:)

Vandaag binnen gehad, thx! Heb vanavond gelijk de Hell NO geprobeerd. Weet niet of het tussen mijn oren zat, maar voelde een soort tintelingen na een tijdje, heel vaag! Heb wel bij alle oefeningen meer kilo's gepakt, dat dan weer wel! Weet ook niet hoe dit komt, wellicht zat ook dit wel tussen mijn oren hoor.

Moet zeggen dat het een positieve ervaring was. Het was mijn eerste pre-workout supp en het is me wel goed bevallen. Alleen vond ik de smaak inderdaad niet echt heel erg top. Denk dat ik hem binnenkort toch eens ga bestellen om te proberen af en toe. Neem aan dat als je dit 4 keer per week neemt, het geen probleem is?

Bedankt voor de snelle verzending.
De Whey smaakte prima.
Hell N.O. ondanks mijn nieuwsgierigheid hierna nog niet geprobeerd, want ik was een beetje bang voor plafonddienst vanavond ;)

Mijn bevindingen van de samples:

Stacker 2 Whey (Chocolate):

- Loste meteen op bij het roeren.
- Na shaken was het meteen weg te werken zonder schuim.
- Smaak vond ik persoonlijk erg goed en het had een authentieke chocolade smaak.

Momenteel ben ik nog zoet met mijn zak RAW IRON Whey, misschien voor later.

Stacker2 Hell N.O

- Enige tijd na inname een tintelend gevoel in mijn hoofd, dat zal wel de caffiëne zijn (dat gevoel ging wel redelijk vlot weg nadat ik met de training begon)
- Alvorens de training voelde ik me ietwat energierijker dan normaal.
- Heb wel een kleine PR gepakt wat me vorige week op het nippertje niet lukte, maar kwam meer door een verbeterde techniek en omdat ik sowieso vorderingen maak.
- Vernam verder geen kracht toename met andere oefeningen.

Ik heb nog steeds mijn twijfels over pre-workout producten. De Stacker2 Hell N.O heeft voor mij geen nagenoeg geen bevorderlijke effecten voor mijn training, dus in mijn geval is dit product het geld niet waard, maar misschien is het voor iemand anders wel een top product.

Verder heb ik heel weinig ervaring met pre-workout producten, naast Hell N.O heb ik alleen een No-Xplode NT sample geprobeerd en daar vernam ook ik vrijwel niets van, afgezien van het tintelde gevoel in mijn hoofd.

samples gisteren getest ,

Stacker2 Hell N.O
- na een kwartier tintelend gevoel in mn handen (ging ook weg tijdens het trainen)
-verder van te voren niks gemerkt alleen wat scherper
-tijdens training meer gewicht en sneller klaar voor de volgende set.
-Koppijn toen het begon uit te werken en heel raar liggen dromen vannacht:D

Stacker 2 Whey (Chocolate):
-
goed oplosbaar
- goede smaak

hier in belgie alles binnen gehad en vanmiddag eens alles proberen ben heel nieuwsgierig ksta met een potje jack3d thuis momenteel en het zal al redelijk goed moeten zijn om die pre workout overtreffen

hier in belgie alles binnen gehad en vanmiddag eens alles proberen ben heel nieuwsgierig ksta met een potje jack3d thuis momenteel en het zal al redelijk goed moeten zijn om die pre workout overtreffen

hoe lang heb jij moeten wachten ? Ik ben ook benieuwd en heb zaterdag een formulier ingevuld :)

Ik kreeg wel een merkbaar betere pomp van die Hell-no .Uithoudingsvermogen en kracht waren ook beter . Alleen jammer van de smaak die vergelijkbaar was met NO-explod en die kreeg ik op t laatste ook niet meer af .

vandaag enveloppe binnengekregen :D
kwam zeer snel aan in België moet ik zeggen! (2daagjes)

Terug
Naar boven