AndroidHealthClinic

Gremlin: Barbells & Bullsh*t

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vond ze ook altijd kut, tot ik ze op de cable machine ging doen met deze attachment:
IMG_6911.jpeg

Veel chiller voor je polsen en voel hem hiermee beter in mn side/rear delts dan traps👌🏼 dus mocht je ze nog een kans willen geven kun je dit ook nog proberen!
Dat zijn nog eens waardevolle tips

Merk je dan ook dat je frontdelts voldoende hebben bij oefeningen zoals bankdrukken? Sorry voor de logvervuiling @Gremlin :p
Ik zie het niet als logvervuiling, alleen maar goed 👌🏻

• Topic Starter Topic Starter
Geen gewichten bijgehouden. Begonnen met side raise en daarna upright rows. Voelt goed!

Ik heb zelf best veel moeite gehad om mooie volle schouders te ontwikkelen. Mijn aanhechtingspunten zitten ongunstig, dus 3D delts kan ik wel vergeten 😅 Bij mij is de voorkant helemaal niet zo ontwikkeld. Daarom doe ik tegenwoordig bovenop presses, ook nog frontraises.

Mensen met een goede aanleg hoeven soms alleen een basis compound oefening te doen om volle schouders te ontwikkelen. Bij de meeste vrouwen is dit sowieso niet het geval (uitzonderingen daar gelaten).
Wat doe jij eigenlijk voor schouders? Die van jou zijn mooi ontwikkeld 😊

Goed bezig dame fijn dat je de tips opvolgt!

Als je nog iets wil weten mag je het altijd vragen.

Waar blijven de foto's dan? Volgens mij is het de bedoeling dat we gaan simpen.

Over wie gaat dit? Kan iemand een naam noemen?

Laat ons kappen met dat gerel over elkaar ok.

Gezien de regels hier de laatste tijd zijn versoepeld kan die antieke WIE oh WIE topic van mij ook wel weer worden heropend. Volgens mij komen daar wel interessante gesprekken uit voort.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven