- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn nog eens waardevolle tipsIk vond ze ook altijd kut, tot ik ze op de cable machine ging doen met deze attachment:
![]()
Veel chiller voor je polsen en voel hem hiermee beter in mn side/rear delts dan traps👌🏼 dus mocht je ze nog een kans willen geven kun je dit ook nog proberen!
Ik zie het niet als logvervuiling, alleen maar goed 👌🏻Merk je dan ook dat je frontdelts voldoende hebben bij oefeningen zoals bankdrukken? Sorry voor de logvervuiling @Gremlin![]()
Wat doe jij eigenlijk voor schouders? Die van jou zijn mooi ontwikkeld 😊Ik heb zelf best veel moeite gehad om mooie volle schouders te ontwikkelen. Mijn aanhechtingspunten zitten ongunstig, dus 3D delts kan ik wel vergeten 😅 Bij mij is de voorkant helemaal niet zo ontwikkeld. Daarom doe ik tegenwoordig bovenop presses, ook nog frontraises.
Mensen met een goede aanleg hoeven soms alleen een basis compound oefening te doen om volle schouders te ontwikkelen. Bij de meeste vrouwen is dit sowieso niet het geval (uitzonderingen daar gelaten).
En achterkant?Geen gewichten bijgehouden. Begonnen met side raise en daarna upright rows. Voelt goed!
Wat doe jij eigenlijk voor schouders? Die van jou zijn mooi ontwikkeld 😊
Facepull
Voor simpen verwijs ik je graag door naar een andere logWaar blijven de foto's dan? Volgens mij is het de bedoeling dat we gaan simpen.

Aub wel netjes blijven tegen de dames.Waar blijven de foto's dan? Volgens mij is het de bedoeling dat we gaan simpen.
Dan moet je ook zeggen welkeVoor simpen verwijs ik je graag door naar een andere log![]()
Moeilijke vragen slaan we over!
Zo kennen we je niet. Als je a zegt.....
Huh, wie?@Gremlin je gaat mij toch niet vertellen dat je bang bent voor haar.
Ik vind dat je erg netjes in je rol van nep mod zit!
Je hebt simpel verkeerd gespeld.Vooruit. Omdat jij het bent!
In deze log wordt simpen vast gewaardeerd.