MuscleMeat

grootste fout in je leven

Hahahaha respect+ phreak.

Ik zou haar gewoon verhuren aan die gasten.

ik snap het ff niet als ik jou was zou ik haar lekker laten gaan want ze zoekt het toch zelf op ....en als het weer fout gaat zal ze wel weer bij jou komen uitjanken leer mij de vrouwen kennen:D......dus of je neemt haar of je laat haar gaan oja en over dat slaan dat moet je dus nooit doen he een vrouw moet je schoppen leer dat nou eens

@ jacky : :roflol: !!

ik snap het ff niet als ik jou was zou ik haar lekker laten gaan want ze zoekt het toch zelf op ....en als het weer fout gaat zal ze wel weer bij jou komen uitjanken leer mij de vrouwen kennen:D......dus of je neemt haar of je laat haar gaan oja en over dat slaan dat moet je dus nooit doen he een vrouw moet je schoppen leer dat nou eens

idd, en als je wil slaan moet je er eerst een telefoonboek tussern houden zodat je geen blauwe plekken maakt (bewijs materiaal) :D

..dat ik goed bezig was met cutten en gister avond me aan een vreetkick had toegegeven:( waardoor ik me nu vies dik voel...

idd, en als je wil slaan moet je er eerst een telefoonboek tussern houden zodat je geen blauwe plekken maakt (bewijs materiaal) :D

:roflol:

OT: echt wel een k*tsituatie, op vrouwen slaan doe je imo gewoonweg niet, ook al zoeken ze het...

ik hoop voor je dat ze het je vergeefd, je zal imo flink je best mogen doen

• Topic Starter Topic Starter
ja mag zeker me best doen net met der gepraat ze is egt pissed of........we hebben al genoeg ruzie gehad en genoeg sorry gezegd ..
zegt ze ....dusja.....

moet der met rust laten......k*tzooi....
ow en sorry voor me typen...ben niet zoo slim maar dat hadden jullie natuurlijk al gemerkt

Jonge wat ben je voor man verlaag je niet zoo.Skijt hebben genoeg meisjes als ze jou niet hoeft prima moet ze zelf weten.Geef het wat tijd en zo niet zoek iemand anders.

Een man moet niet smeken naar een vrouw om terug te komen, dat moet een vrouw doen, en dan kun jij beslissen. Doet ze dat niet, is ze jouw niet waard. Waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk is?

denk dat jullie een verkeerde beeld hebben van mij en haar!!! ik ben niet verliefd op der ik weil der niet ze is me beste vriendin me lichtpunt in me leven mensen zonder haar zat ik nu nog achter me playstation 24/7 en hads ik zooveel dingen nooit mee gemaakt!!...ik heb een andere instelling....vrouwen zijn engeltjes en je moet ze zoo behandelen wat ik deed was dubbel en dwars !
snap wel dat jullie dneken zoo van hmm.."wat boeit ons jowu dingen nou" maar probleem is dat ik geen grenzen hebt! sommige dingen moet je niet zeggen of doen....waarbij slaan laatste punt is.........Maarja thx vooor jullie comments enzo....

Ik ben blij dat dit je overkomen is

de hamvraag: is er nog gedoet die avond? :D

inderdaad explain please.

leer NL je lijkt net een belg.

Terug
Naar boven