LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zaterdag 2november,je hebt een perfecte game party gehad in je huis,we hebben afgesproken om met zijn alleen uit te gaan.
was egt super! sfeer meiden alles...
maar dan slaat het noodlot toe,je beste vriendin waar je zoo veel van houd gaat bij een stil van die crimineele....k..k*t mongoolen flirten,wat?nee hoor ze doet het niet even die gasten roepen der.."ey meisie kon je hier lekker zitten" dus je denkt goh -_-daar gaat ze weer....je staat even naast der maar dan denk je **** it! als er wat gebeurt is het je eigen schuld!!! of niet soms?.je loopt weg en achter je hoor je je naam en tada daar loopt ze...je zegt "wrom ga je nog in op die sukkels" ze wprdt boos en gilt "pff je bent gewoon jaloers niet iedereen is zoo hoor" dus je zegt het domste ooit in je leven....ja!? dat dacht je van "naam" hem oook toen die je verkrachte..zij zegt "hou je bek!" je herhaalt zeker nog 3 x wat je zegt en zij ook!
dan loopt ze naar je toe en slaat ze je in je gezicht....dan maak je de grooste fout in je leven...je slaat der terug..iemand die je ziet als een zusje waar je zoo veel van houd je zou door gaan voor der en eeuwig gezwooren om der te berschermen sla je......en voor wat??niks..
ze gaat huilen..dan pas besef je wat je gedaan had...je kijkt der aan ziet die traanen gaat aan een paal staan janken denken wtf....dit vergeef ik meself nooit...ga der nooit meer zien....wat moet ik doen?......
dag later.denk je toch om in therpie te gaan....maar heb ik het wel nodig of was ik stiekem toch goed en zij fout?.......en bovenal...
wat moet ik doen om het goed te maken?kilo's chocolade? vrachtwagen vol briefen met het spijt me? winkel vol bloemen kopen? of gewoon der opbellen en zeggen dat het je spijt!
wat zouden jullie doen? hoe zouden jullie je voelen...
denk je dat het ooit goedkomt?....
dat was ut dan..
grootste fout van me leven.tegen de liefste mooiste aardigste meid die ik ooit gekent hebt..
afz Klaudkil
Gewoon, leuk dat hem dit overkomt, hij lijkt me een nogal stom figuur

Zolang het maar niet de lijn Rotterdam-Breda is; dat komt soms slecht uit.

hahaha jullie zijn wel grappig.....
zoals ik al zij ik ben niet al te goed in nederlands en ja ik ken wel gewoon normaal nederlands praten !
en nee ik ben egt niet stom met een iq van 110.. gedrags probleem noemen ze dat volgens mij...
maarja hier kan een slotje op voor mij apart want het is al weer goed gemaakt jajajajaj
ne NEE IK BEN GEEN EMO!! BEN BBDER![]()
en nee ik ben egt niet stom met een iq van 110.. gedrags probleem noemen ze dat volgens mij...

Ik ben nog zo jong en heb al ergere fouten gemaakt..Wat een saai leven heb jij wel niet![]()
volgens mij is TS een allochtoonse loverboy die er niet tegenkan dat zijn biatch voor iemand anders gaat werken
niet iedereen heeft als levensdoel in de gevangenis te zitten