MuscleMeat

grootste fout in je leven

denk dat jullie een verkeerde beeld hebben van mij en haar!!! ik ben niet verliefd op der ik weil der niet ze is me beste vriendin me lichtpunt in me leven mensen zonder haar zat ik nu nog achter me playstation 24/7 en hads ik zooveel dingen nooit mee gemaakt!!...ik heb een andere instelling....vrouwen zijn engeltjes en je moet ze zoo behandelen wat ik deed was dubbel en dwars !
snap wel dat jullie dneken zoo van hmm.."wat boeit ons jowu dingen nou" maar probleem is dat ik geen grenzen hebt! sommige dingen moet je niet zeggen of doen....waarbij slaan laatste punt is.........Maarja thx vooor jullie comments enzo....

Die van jouw misschien, je kent ze duidelijk niet allemaal :D

denk dat jullie een verkeerde beeld hebben van mij en haar!!! ik ben niet verliefd op der ik weil der niet ze is me beste vriendin me lichtpunt in me leven mensen zonder haar zat ik nu nog achter me playstation 24/7 en hads ik zooveel dingen nooit mee gemaakt!!...ik heb een andere instelling....vrouwen zijn engeltjes en je moet ze zoo behandelen wat ik deed was dubbel en dwars !snap wel dat jullie dneken zoo van hmm.."wat boeit ons jowu dingen nou" maar probleem is dat ik geen grenzen hebt! sommige dingen moet je niet zeggen of doen....waarbij slaan laatste punt is.........Maarja thx vooor jullie comments enzo....

laat me raden:

maagd?
emo?
....

geloof me kerel ge gaat nog vaak gekwets worden als je er zo over blijft gaan

vrouwen zijn engeltjes en je moet ze zoo behandelen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

inderdaad :D ze doen zich zo voor ja Al genoeg van die meisjes meegemaakt, flirten maar niet inzien dat ze er verkeerd mee doen. Ach ja. En ik weet niet of slaan goed is, maar ik denk vaak zo: wie stoer genoeg is om te slaan is ook stoer genoeg om slaag te krijgen

vrouwen mogen je geestelijk wel breken, maar wanneer je machteloos staat, mag je haar niet slaan? ik heb er juist spijt van dat ik dat nooit heb gedaan. mocht ik aids krijgen, dan ga ik het weer proberen aan te pappen en ze mee het graf in trekken:fu::devil::evil2:

vrouwen mogen je geestelijk wel breken, maar wanneer je machteloos staat, mag je haar niet slaan? ik heb er juist spijt van dat ik dat nooit heb gedaan. mocht ik aids krijgen, dan ga ik het weer proberen aan te pappen en ze mee het graf in trekken:fu::devil::evil2:

goede ingesteldheid kerel :D

lol ****ed up voor je. Ze is verkracht en toch gaat ze meteen naar jongens toe als ze geroepen word door welke straatjunk dan ook ??? Dan weetje genoeg ; ze is zo'n naïve chick die dr hele leven kapot gedoet gaat worden en op straat gaat belanden.

Ik denk dat je zo iemand liever kwijt bent dan rijk

Als je net zo ongenuanceerd en snel praat als je typt is zelfs de meest analfafetische Mocro nog aantrekkelijker.

lol ****ed up voor je. Ze is verkracht en toch gaat ze meteen naar jongens toe als ze geroepen word door welke straatjunk dan ook ??? Dan weetje genoeg ; ze is zo'n naïve chick die dr hele leven kapot gedoet gaat worden en op straat gaat belanden.

Ik denk dat je zo iemand liever kwijt bent dan rijk
blijkbaar vind ze het toch lekker, een normale vrouw zou een trauma hebben (in het gunstige geval)

Terug
Naar boven