Fitness Seller

grootste fout in je leven

Leer meer op eigen benen te staan, ook in je eigen gedrag. Je mag dan eventueel denken dat je loyaal overkomt, maar in mijn ogen gedraag je je te aanhankelijk naar haar toe... En misschien zelfs ook wel naar anderen.
Je leunt teveel op haar en verwacht hetzelfde van haar, als ze dan iets doet wat in jouw ogen niet goed is en kickt beschermingsmechanisme in... met zoiets tot gevolg.

Dus, leer meer onafhankelijker te worden, stop whining en doe wat positiefs met je leven. Deze is echt niet aan het vergaan.

inderdaad :D ze doen zich zo voor ja Al genoeg van die meisjes meegemaakt, flirten maar niet inzien dat ze er verkeerd mee doen. Ach ja. En ik weet niet of slaan goed is, maar ik denk vaak zo: wie stoer genoeg is om te slaan is ook stoer genoeg om slaag te krijgen

+1 ... 3x slaan = Vlakke hand

lol ****ed up voor je. Ze is verkracht en toch gaat ze meteen naar jongens toe als ze geroepen word door welke straatjunk dan ook ??? Dan weetje genoeg ; ze is zo'n naïve chick die dr hele leven kapot gedoet gaat worden en op straat gaat belanden.

Ik denk dat je zo iemand liever kwijt bent dan rijk

Zeer naïve chick ja, iedereen walst er waarschijnlijk al overheen en jij blijft een goede vriend PWND.

Meer water dan vis vriend.

wow man op een paar uren tijd is dit een serieus spam,verneder en lach uit topic geworden zenne !

i love this forum !! :p

Niet dat ik een groot nationalist ben maar wil jou er toch even op wijzen dat Belgen beter zijn in de woordenschat en spelling dan Nederlanders.
En dat heb je net opnieuw bewezen door 'belg' verkeerd te schrijven;)

Ik wil absoluut niemand beledigen maar toen ik zijn schrijfsT operkte (@TS) keek ik direct naar zijn locatie en verbaasde mij erover dat hij Nederlands was.

dit leg je niet 1,2,3 bij vrees ik. beste is dat jullie wegen maar scheiden.

Ga voor haar huis zitten op de stoep met een gitaar en speel liefdes liedjes..ps maak aub filmpjes voor de funniest home videos..

Als ze verkracht is en nog steeds zo makkelijk is, zal ze je misschien ook snel vergeven.

Wat hebben ze trouwens met die verkrachter gedaan?
Ik bedoel ze zou niet egt een moeilijk doelwit geweest zijn voor de verkrachter

de grootste fout in je leven is dat je je verhaal hier gedaan hebt :p

Let wel: ik wil verkrachting zeker niet ophemelen. Het is schofterig en laag om een vrouw te verkrachten. Als een vrouw 'nee' zegt, dan is het ook 'nee'.

Eerst genoeg GHB voeren voordat je het vraagt, dat helpt enorm.

Terug
Naar boven