- Waardering
- 129
Mijn doel is om eruit te blijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaadze doen zich zo voor ja Al genoeg van die meisjes meegemaakt, flirten maar niet inzien dat ze er verkeerd mee doen. Ach ja. En ik weet niet of slaan goed is, maar ik denk vaak zo: wie stoer genoeg is om te slaan is ook stoer genoeg om slaag te krijgen
lol ****ed up voor je. Ze is verkracht en toch gaat ze meteen naar jongens toe als ze geroepen word door welke straatjunk dan ookDan weetje genoeg ; ze is zo'n naïve chick die dr hele leven kapot gedoet gaat worden en op straat gaat belanden.
Ik denk dat je zo iemand liever kwijt bent dan rijk
+1
Niet dat ik een groot nationalist ben maar wil jou er toch even op wijzen dat Belgen beter zijn in de woordenschat en spelling dan Nederlanders.
En dat heb je net opnieuw bewezen door 'belg' verkeerd te schrijven![]()
Ik wil absoluut niemand beledigen maar toen ik zijn schrijfsT operkte (@TS) keek ik direct naar zijn locatie en verbaasde mij erover dat hij Nederlands was.

dit leg je niet 1,2,3 bij vrees ik. beste is dat jullie wegen maar scheiden.
Ga voor haar huis zitten op de stoep met een gitaar en speel liefdes liedjes..ps maak aub filmpjes voor de funniest home videos..
Ik raad dit liedje aan
Wel opnemen die handel !!! Je krijgt karma van me
YouTube - De Kreuners - Ik wil je

Je had haar zelf moeten verkrachten. Jij wilt er overheen, en zij vind het blijkbaar niet erg. Win-win situatie. Kortom: ik zie hier het probleem niet.