- Waardering
- 2
Succes met je log nog! Maareh...hoe train je op definitie?
eigenlijk is het supersetten - je pakt twee tegenstelde spiergroepen achter elkaar zonder rust
bijv barbell row tegen over schuine flyes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je log nog! Maareh...hoe train je op definitie?

eigenlijk is het supersetten - je pakt twee tegenstelde spiergroepen achter elkaar zonder rust
bijv barbell row tegen over schuine flyes![]()
bijv barbell row tegen over schuine flyes![]()
dus...?
Even mijn eigen ervaring: supersets, maar dan wel van dezelfde spiergroep, vb. flys met DB press -> betere definitie en hardheid.
superset > spreekt aanhechtingen meer aan > meer spierdefintie ?
Dat kan ik ff niet volgen bro, zou je me wat meer uitleg kunnen geven daarover?

je aanhechtingen worden door deze mannier van trainen meer aangesproken , ik ben ook van mening dat als je je aanhechtingen goed traint later ook minder last hebt van blessures - als je bijv zwaarder gaat - je krijgt er meer een spierhardheid door is mijn bescheiden mening![]()

squat gaat lekker maar de deadlift gaat nog beter de laatste tijd , thanks man

voortaan eerst dealiften hoor........
weet zeker dat je dan wel je PR gehaald zou hebben , en waarschijnlijk meer ook.
voor deze oefening moet je 100% fit zijn .
ga zo door GM en je zal versteld staan van de toename van je kracht op alle bewegingen.

netjes, je neemt nu wss minder rust tussen 2 oefeningen aangezien ja van spiergroep afwisselt?