MuscleMeat

groteman powerlog 2008

• Topic Starter Topic Starter
je spreekt je aanhechtingen meer aan

superset > spreekt aanhechtingen meer aan > meer spierdefintie ?

Dat kan ik ff niet volgen bro, zou je me wat meer uitleg kunnen geven daarover?

je aanhechtingen worden door deze mannier van trainen meer aangesproken , ik ben ook van mening dat als je je aanhechtingen goed traint later ook minder last hebt van blessures - als je bijv zwaarder gaat - je krijgt er meer een spierhardheid door is mijn bescheiden mening:D

je aanhechtingen worden door deze mannier van trainen meer aangesproken , ik ben ook van mening dat als je je aanhechtingen goed traint later ook minder last hebt van blessures - als je bijv zwaarder gaat - je krijgt er meer een spierhardheid door is mijn bescheiden mening:D

brutal logic!:rolleyes:

vind sets van 20 herh ook gruw een daar krijg je ook zeker def en mass van heb het met eigen ogen zien gebeuren

Sterke squats en shrugs man! Gaat lekker met jouw:D

ben het met je eens

squat gaat lekker maar de deadlift gaat nog beter de laatste tijd , thanks man

squat gaat lekker maar de deadlift gaat nog beter de laatste tijd , thanks man

voortaan eerst dealiften hoor........;)
weet zeker dat je dan wel je PR gehaald zou hebben , en waarschijnlijk meer ook.
voor deze oefening moet je 100% fit zijn .
ga zo door GM en je zal versteld staan van de toename van je kracht op alle bewegingen.

voortaan eerst dealiften hoor........;)
weet zeker dat je dan wel je PR gehaald zou hebben , en waarschijnlijk meer ook.
voor deze oefening moet je 100% fit zijn .
ga zo door GM en je zal versteld staan van de toename van je kracht op alle bewegingen.

dat klopt , maar vanwege jj en de intensiteit en vaak een wat latere spierpijn en een wat diepere zal ik altijd even moeten checken of het mogelijk is t.a.v jj - maar ik weet niet beter:o

ik heb vandaag eerst mijn borst aangepakt met flyes + db drukken omdat ik morgen schouders/armen morgen ga trainen bij mijn maatje en omdat ik ma+wo jj heb dus vandaar geen bankdrukken met stang

de laatste tijd train ik om en om - dus nu 1 rug oefening gevolgd door een 1 borst oefening , het bevalt me uitstekend - het is net 1 grote superset

4 pull down oefeningen
touw 1 * 15 * 32
reverse 1 * 12 * 42
wijd 1 * 10 * 52
double 1 * 6 * 77 ( helaas geen 8 reppies )

vlak flyes

12 * 12
10 * 16
8 * 20
8 * 24 - voelt erg goed kan meer

bor

8 * 50
8 * 60
8 * 70
6 * 80 ( weer geen 8 )

schuin flyes

8 * 20
8 * 20
8 * 24

t bar row

8 * 70
8 * 80
8 * 80 ( ging goed - verhogen volgende keer )

schuin db drukken

8 * 20
8 * 24
5 * 24

rack pull

1 * 80
1 * 100
1 * 120
1 * 150
1 * 160 ( meer los gewicht heb ik niet thuis - de 4 x 1 kg niet meegeteld )

dus ik moet het komende jaar even wat tienen aanschaffen

netjes, je neemt nu wss minder rust tussen 2 oefeningen aangezien ja van spiergroep afwisselt?

Gadver uw flyes zijn bijna sterker als uw presses, hoe kan dat? :D

supersets voor spierdefinitie; bullpoep!

netjes, je neemt nu wss minder rust tussen 2 oefeningen aangezien ja van spiergroep afwisselt?

ik zet telkens 2 oefeningen klaar en die maak dan in 1 tempo af tussendoor natturlijk effe rust vanwege verzwaren van de gewichten , en zo train ik nu alweer een tijdje en het bevalt uitstekend:D

Terug
Naar boven