MuscleMeat

groteman powerlog 2008

• Topic Starter Topic Starter
Gadver uw flyes zijn bijna sterker als uw presses, hoe kan dat? :D

mijn db's gaan nog maar tot 28 - ik heb het nu bewust tot 24 gehouden omdat ik morgen schouders ga trainen en nog niet zo lang geleden wat schouderproblemen had ;)

bullpoep verklaar u nader kale man???

Door supersets creeer je niets anders dan highreps. Je traint dan gewoon meer op uithouding. Je load is ook een stuk minder, omdat je spieren/pezen sneller uitgeput zijn. Plus highreps doen niets voor definitie, dan moet je gewoon lager in het vet% gaan ;) Wil je toch supersetten, doe het dan met antogisten. Bijv. bicepoef supersetten met tricepoefening.

Door supersets creeer je niets anders dan highreps. Je traint dan gewoon meer op uithouding. Je load is ook een stuk minder, omdat je spieren/pezen sneller uitgeput zijn. Plus highreps doen niets voor definitie, dan moet je gewoon lager in het vet% gaan ;) Wil je toch supersetten, doe het dan met antogisten. Bijv. bicepoef supersetten met tricepoefening.

ik superset ook met biceps/triceps oef etc etc ... - ik weet ook dat ik door deze mannier qua gewicht wat inlever en waarschijnlijk minder snel vooruit ga , maar het is de mannier van trainen die ik zo lekker vind - ik probeer in stuk door te knallen ;)

Wil je nou groeien ofniet :D

dat zal altijd mijn probleem blijven omdat de cardio ook hoog is vanwege het jj en dat ik altijd daardoor mijn trainingen zal blijven aanpassen - dus zo'n gigant zoals jij zal ik nooit worden maar ik probeer wel altijd hard te trainen en stukje bij stukje steeds meer gewicht te pakken en dat gaat toch niet onaardig toch?

vandaag schouders/armen

getraind bij mijn maatje

warming up
canonball 3 sets met 8 kilo

Neckpress

15 * 30
10 * 35
8 * 40
4 * 45 zeer lastig
8 * 35
8 * 35

upright row

15 * 30
10 * 35
8 * 40
6 * 45
2 * 50 hier ben ik maar gestopt want dit was pittig
6 * 40

db press

5 * 12
5 * 16
2 * 20 schouders zaten hier helemaal vol
4 * 16
5 * 12
5 * 12 ik moest hier duidelijk terug in gewicht

barbell curl

8 * 30
8 * 30
8 * 30

db curl

8 * 12
8 * 16
2 * 20 moest passen
5 * 16

twee handen db extension staand achter het hoofd

8 * 20
8 * 24
5 * 28

touw push extension

8 * 20
8 * 20
8 * 20

ik ben benieuwd hoe ik morgen doorkom - neckpress een tijd niet meer gedaan vanwege schouder , maar het voelt goed nu

Sterke upright row en DB curl man:D

bij mijn maatje train ik altijd zwarder dan thuis - hij pakt bijv 85 kg neckpress

gaan we ook doen , maar die is al wat langer bezig dus qua gewichten zitten we soms ver van elkaar vandaan

vanaf ma al ziek/ziek/ziek - lekker handig , net begonnen met een nieuwe opleiding op mijn werk word ik ziek helaas dus ook geen training , ik hoop a.s za weer een start te maken

Ziek zijn is balen, maar zodra je terug kan :meal: zonder te :kots:, kan je ook weer :lifter: !;)

Genees ze !

bedankt ik zit al heel voorzichtig aan morgen te denken

Beterschap! Vandaag gewoon goed volproppen met eten, als het lukt zonder te barfen en dan morge weer lekker trainen;)

oke dan toch maar even wat geprobeerd

borst/biceps 5 oef van 3 sets

vlak flyes

15 * 12
12 * 16
8 * 20

schuin db drukken

12 * 16
10* 20
8 * 24 viel me niet tegen

preacher curl

3 * 15 * 22

bankdrukken vlak

5 * 40
5 * 60
5 * 70

ez curl

3 * 8 * 25 - bij deze oefening mijn houding iets verandert - de laatste tijd merkte ik dat ik mijn traps samentrok om die laatste rep te halen - ik ben iets schuiner gaan staan waardoor ik nu puur mijn biceps het werk laat doen

ik ben niet ontevreden - ik heb nog wel weining weining inhoud/lucht

dus morgen benen

vandaag benen/lats/traps

squat schouderbreed

5 * 40
5 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 120

gestrekte arm pull down

5 * 22
5 * 22
5 * 27
5 * 27
5 * 30

zittend kuiten heffen

5 * 60
5 * 60
5 * 80
5 * 80
5 * 90

db pull over

5 * 20
5 * 20
5 * 24
5 * 24
5 * 24

deadlift

5 * 70
5 * 80
5 * 90
5 * 100
5 * 110

haney shrugs

5 * 80
5 * 80

shrugs

5 * 100
5 * 120
5 * 125

commentaar : ik kon weer iets meer dan gisteren alhoewel ik de deadlift slecht verteerde wat meestal niet het geval is - shrugs ging lekker

morgen rug/triceps

Goede training bro. Lekkere gewichten.
Een speciale reden voor 5*5? Of gewoon zin om de reps wat om te gooien?

goeie training , allemaal vijfjes.......
5x120 squatten is helemaal niet verkeerd.

Terug
Naar boven