Fitness Seller

GS fake of niet?

Garret

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben nu 5 weken bezig met een testalone kuurtje van 1000mg per week test. enanthaat van Generic Supplements met een frontload van 1500mg.
Na 5 weken merk ik nog helemaal niks, 3 weken lang heb ik een zere reet gehad (echt opgezwollen) en de 1e en 5e week helemaal niks geen last.

Ik krijg de indruk dat deze test. ondergedoseerd is of dat er een verkeerde sticker opzit want ik merk wel iets zoals hogere hartslag en slecht slapen en snel warm en ik heb de indruk dat mijn ballen een beetje kleiner zijn geworden.
De ene week ben erg opgewonden en de andere week weer niet, ook was ik de eerste 3 weken erg beroerd na een injectie en had ik de kriebel hoest.

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat ik nog even geduld moet hebben want dit is voor mij ook de eerste test-only kuurtje, normaal doe ik er d-bol bij.

Het kan ook nog zijn dat dit gewoon rotzooi is maar de leverancier waar ik het van krijg is aardig bekend hier en ik koop er altijd al van dus aan hem zal het niet liggen.

Ik zal wel even een paar foto'tjes van de ampullen maken en hier plaatsen want misschien dat iemand connecties heeft met GS en kan achterhalen of dit echt is of fake.

misschien stomme opmerking maar neem je wel genoeg calorieen in?
gewoon meer eten

of misschien spuit je niet diep genoeg zodat niet alles goed wordt opgenomen

misschien is het rommel succes

Pffff dit klinkt niet goed. Alweer een reden voor mijzelf om nooit dat soort spullen te kopen.

Maar goed, als ik jou was zou ik zeker stoppen als je er geen positieve effecten mee krijgt. Laat het onderzoeken als je het geld ervoor hebt en denk zeker aan je lijf en leden man, op tijd stoppen!

Dit is wel jammer om te horen zeg. Eerst hoor je allemaal goede reacties over Gs en nu ineens de slechtere . Ben benieuwd naar andere gebruikers

ja inderdaad jammer, ik hoor alleen goede reacties.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet natuurlijk niet zeker of het aan GS ligt maar dat ben ik en mijn leverancier aan het uitzoeken.

Normaal (nou ja normaal?) neem ik altijd human-grade spullen van bijv Organon of Iraanse Test. En heb daar nooit geen problemen mee gehad.

Ik heb hiervoor ook D-bol en stromba van GS gehad en dat was erg goed spul. Maar het kan zijn dat het dus nagemaakt is (fake) of dat er iets met de produktie fout is gegaan.

Dat ik niet diep genoeg zou injecteren lijkt me niet want het is niet de eerste keer dat ik het doe. Gebruik altijd 0.8x40 naalden

Het gekke is ook dat ik niet de enige ben. Mijn maat doet ook een test.only kuurtje met 500mg per week, en heeft ook nog totaal geen resultaat geboekt.

Wordt vervolgd!

Ik heb het zo vaak gezegt..G.S...heeft goede spullen en net zoveel waardeloze spullen: Boldenone en Testo zijn een goed voorbeeld, terwijl Trembolone prima is
Groeten
CCavallo

Ik hoor hele andere verhalen hoor ccavallo. Mijn trainingsmaat is nu aan het kuren ermee en hij is in de eerste 5 weken al 11kg aangekomen.

Boldenone/testo

Dat is fijn om te horen Big Steve. Zijn er misschien nog andere die ervaring hebben met GS???

Ik heb de cyp/dianabol/winny gebruikt was allemaal goed spul

4cc

Equi van GS = brol (ik spreek uit eigen ervaring en niet van horen zeggen ;) )

Ik denk dat het sowieso niet nodig is om álles te gebruiken van een generiek merk.

dat niet, maar op een kuur kan dat veel verschillen in prijs

Ik ben nu bezig met Tren van gs en heb echt goede resulaten mee: na 4 weken heb ik 30kg bij kunnen banken (van 85-115) en ben 7kg zwaarder geworden.
Dit is dan ook wel in combinatie met sustanon

Dus je wilt zeggen dat GS een goed spul is. Dat dacht ik zelf namelijk ook.

Ik heb er ook echt mijn vraagtekens bij... ben bezig met test/EQ en kan je vertellen dat ik weinig resultaat boek.
Mijn leverancier is er natuurlijk WEL over te spreken.
Het is gelukkig wel wat meer dan sla oli, want merk dat ik toch een beetje massa pak en de tepeltjes ook weer een beetje gevoelig worden, maar absoluut nix te vergelijken met de sust/deca/dbol kuur die ik hiervoor had.
Ik lijk nu wel een sizzy, terwijl ik hiervoor echt een bull was...
De trenbolone heb ik nog niet geprobeerd,
Volgende kuur wil ik me daarop gaan richten... tezamen met sust, Op een of ander manier wordt ik toch gelukkiger van de verschillende esters in Sust...
Al met al, het is waarschijnlijk de enanthaat die nu voor resultaat zorgt, de boldenone (week 6 nu) is nog steeds niet ingekicked, dus daar verwacht ik niet veel meer van..

grt,
jw

Terug
Naar boven