Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken er die zeer goed gingen op boldenone en test van gs. Misschien was het idd namaak/fake bij wie het niet werkte.ccavallo zei:Ik heb het zo vaak gezegt..G.S...heeft goede spullen en net zoveel waardeloze spullen: Boldenone en Testo zijn een goed voorbeeld, terwijl Trembolone prima is
Groeten
CCavallo
gladiator zei:Ben 1,5 week bezig met een testo/boldenone kuur van GS (FL van 1500mg/800mg), ben al 4 kilo aangekomen.

Navy zei:
pipo zei:ik heb vaak gs spullen gebruikt en die waren allemaal ok!
zeker de d-bol, boldenone en trenbolone zijn top.
ik snap niet waarom de MODERATOR DBC01 zo negatief doet over underground labs!
Je koopt daar vaak betere spullen dan de veel voorkomende fakes van bekende merknamen als schering en organon.
zorg dat je bij een betrouwbaar persoon koopt en kijk evt. eerst hoe anderen erop reageren.
Lees op bodypage.nl maar eens de artikelen over underground labs!

DBC01 zei:Ofwel, Jantje ging er hard op en Kees komt geen kilo aan, terwijl beiden hetzelfde gebruiken en dezelfde profielen hebben.
Dat betekent dus dat per batch de concemtratie en kwaliteit varieren.
pipo zei:ik heb vaak gs spullen gebruikt en die waren allemaal ok!
zeker de d-bol, boldenone en trenbolone zijn top.
ik snap niet waarom de MODERATOR DBC01 zo negatief doet over underground labs!
Je koopt daar vaak betere spullen dan de veel voorkomende fakes van bekende merknamen als schering en organon.
zorg dat je bij een betrouwbaar persoon koopt en kijk evt. eerst hoe anderen erop reageren.
Lees op bodypage.nl maar eens de artikelen over underground labs!
dutch windmil zei:Dat betekent dat Jantje genoeg eet, keihard traint en Kees alleen maar spuit en Kees denkt dat AS wondermiddelen zijn.
D.W.
DBC01 zei:En niet om het één of ander, maar als ik niet wist dat GS een underground merk zou zijn, dan zou ik toch echt in lachen uitbarsten als iki die etiketjes met die bodybuilders erop zou zien, het ziet er verre van professioneel uit!!!