XXL Nutrition

GS fake of niet?

Ow das minder. Ik hoop dat het beter bij je zal gaan bro.

ook ik lees veel negatieve verhalen over Gs, maar ik gebruik van boldenone en trenbolone van GS en ben er zeer over te spreken.
Ook veel trainingsmaatjes gebruiken alle Gs spullen en dus ook de TABs en zijn ook hierover vol lof!!

Je kan natuurlijk ook fake GS hebben gehad, net zoals de spullen van IP in Engeland nagemaakt werden/worden zal dit misschien en hellaas ook met GS producten gebeuren.

ccavallo zei:
Ik heb het zo vaak gezegt..G.S...heeft goede spullen en net zoveel waardeloze spullen: Boldenone en Testo zijn een goed voorbeeld, terwijl Trembolone prima is
Groeten
CCavallo
Ken er die zeer goed gingen op boldenone en test van gs. Misschien was het idd namaak/fake bij wie het niet werkte.

Ben 1,5 week bezig met een testo/boldenone kuur van GS (FL van 1500mg/800mg), ben al 4 kilo aangekomen.

ik heb vaak gs spullen gebruikt en die waren allemaal ok!
zeker de d-bol, boldenone en trenbolone zijn top.

ik snap niet waarom de MODERATOR DBC01 zo negatief doet over underground labs!

Je koopt daar vaak betere spullen dan de veel voorkomende fakes van bekende merknamen als schering en organon.

zorg dat je bij een betrouwbaar persoon koopt en kijk evt. eerst hoe anderen erop reageren.

Lees op bodypage.nl maar eens de artikelen over underground labs!

Navy zei:
ooh dan ben ik ook ff in de war :D

Generic
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Generic Supplements

Nieuwe verpakking Generic Supplements

pipo zei:

Je koopt daar vaak betere spullen dan de veel voorkomende fakes van bekende merknamen als schering en organon.

zorg dat je bij een betrouwbaar persoon koopt en kijk evt. eerst hoe anderen erop reageren.

Nou, de MODERATOR DBC01 vindt dat als je de keuze hebt, bekende merknamen de voorkeur verdienen. dat daar veel in gefaked wordt is juist maar ik heb zelf nooit het probleem gekend dat ik moeite had met reguliere, bekende merken te verkrijgen die niet fake waren.

De MODERATOR DBC01 heeft verder ondervonden dat er veel verschillen zijn in de kwaliteit van een gemiddeld generiek merk. Ofwel, Jantje ging er hard op en Kees komt geen kilo aan, terwijl beiden hetzelfde gebruiken en dezelfde profielen hebben. Dat betekent dus dat per batch de concemtratie en kwaliteit varieren.
Da's slecht nieuws, zeker als je het over hormonen hebt.
Zou niet mogen. Kortom ik zeg zelf áls je de keuze hebt doe het dan niet.

Groetjes van uw MODERATOR! :thumbs: :D :D :D

thanks MODERATOR voor je reactie.

Ik heb nog nooit wat gehoordt over dat het per batch verschillde, maar het zou natuurlijk altijd mogelijk kunnen zijn.
voor middelen zoals boldenone en trenbolone ben je in Nederland aangewezen op de underground labs, hoewel boldenone ook via de juiste weg bij de dierenarts te verkrijgen is.

Ik heb weleens heel trieste Boldenon gezien, standard-factory flesje met een sticker eromheen geplakt van VM Labs...duidelijk dus zomaar iets en wie weet wat erin zit?

Mijn Boldenon heb ik altijd in Spanje gekocht, altijd origineel van VM Labs (pharmaceutische producent van vee-geneesmiddelen) maar dus wel 50mg/ml dus je spoot je scheel.
Mijn laatste fles kwam uit Engeland, ook origineel VM Labs, een lekkere dikke fles was dat.
Wist je dat VM Labs zelfs flessen van 500ml in de productie heeft? :D

En binnenkort zijn we allemáál aangewezen op minimaal één undergroundlab want wie wil er geen Stanozolol hebben? Zambon gaat namelijk met de productie kappen
schijnt het.

hey Navy hoe plak je die foto's?

de quote functie gebruiken.

DBC01 zei:
Ofwel, Jantje ging er hard op en Kees komt geen kilo aan, terwijl beiden hetzelfde gebruiken en dezelfde profielen hebben.

Dat betekent dus dat per batch de concemtratie en kwaliteit varieren.

Dat betekent dat Jantje genoeg eet, keihard traint en Kees alleen maar spuit en Kees denkt dat AS wondermiddelen zijn.

D.W.

pipo zei:

Je zegt bij een betrouwbaar persoon te kopen. Dan heb je ook niet te maken met fakes van de originele producten. Dus zou ik sowieso voor de originele human grade producten gaan. Een underground lab kan gewoon nooit en te nimmer tippen kwalitatief gezien aan een farmaceutische gigant als bv. Schering. Die zijn al tientallen jaren bezig en ondergaan de strengste controles door verschillende instanties. En bodypage.nl neem ik niet al te serieus, 90% van wat er staat is gejat van andere sites, dat zegt genoeg over hun eigen kennis, met alles respect voor de initatiefnemers van de site.

klopt voor een deel SOULRAVER, underground labs hebben natuurlijk niet temaken met de strenge kwaliteits normen zoals bijv. organon en schering.
maar ik neem aan dat ook jij wel weet dat organon en bijv. schering GEEN boldenone of trenbolone fabriceren en dat de organon/schering spullen MASsAAL worden gefaked!!!
Hoe goed je de bron ook kent iedere ervaren gebruiker weet dat dit de 2 merken zijn zie veel gefaked worden.
als je de spullen direct uit een nederlandse of belgiese aphtokeek koopt heb je geluk, maar geloof me 2/3 van wat van deze fabrikanten op de markt komt is fake.

Maar genoeg nu over dit onderwerp want anders wordt dit een erg lang en zinloos verhaal.

Iedereen moet zelf maar weten voor welk merk of underground lab ze kiezen en hopelijk hebben ze goed resultaat.

dutch windmil zei:
Dat betekent dat Jantje genoeg eet, keihard traint en Kees alleen maar spuit en Kees denkt dat AS wondermiddelen zijn.

D.W.

Mja, dat antwoord had ik al verwacht. Daarom had ik er bij gezet dat het om dezelfde profielen gaat, m.a.w. dat er wel degelijk hard getraind en voldoende gegeten wordt. Maar tóch zulke enorme verschillen dat de één groeit en de ander helemaal niet.

Kijk Dutch, je zult het wel met me eens zijn als ik zeg dat zelfs al train en eet je slecht, je heus wel een paar kilo aan vocht aankomt als je echt spul gebruikt. Laat het 2-3kg zijn.
Zelfs dat gebeurde niet. Jantje had een andere batch dan Kees. Er zat dus nootjes-olie in de ene vial en nootjes-olie met Test in de andere.
Vind ik een slechte zaak.

En niet om het één of ander, maar als ik niet wist dat GS een underground merk zou zijn, dan zou ik toch echt in lachen uitbarsten als iki die etiketjes met die bodybuilders erop zou zien, het ziet er verre van professioneel uit!!!

DBC01 zei:
En niet om het één of ander, maar als ik niet wist dat GS een underground merk zou zijn, dan zou ik toch echt in lachen uitbarsten als iki die etiketjes met die bodybuilders erop zou zien, het ziet er verre van professioneel uit!!!

DAt heb je met elk UG lab. Ik vind dat ze het bij GS nog goed doen. En waarom veel geld steken in een label? dat geld haal je er toch niet uit, heeft geen meerwaarde.
Bij IP krijg je alles in een jerrycan, nee das lekker........of in een plastic zak.....
Bij Ttokkyo zit er een leuke hond op de voorkant....... etc. etc.

Geld steken in een label= om het anderen weer wat moeilijker te maken om iets met het grootste gemak na te maken. En het oogt gewoon professioneler.

Kijk es naar die etiketjes van GS: (hierboven mooi voorbeeld van Steve van een scherpe scan:)
Half verwaterde, uitgebleekte etiketjes met MS Sans Serif-fontje maar wel full-colour bodybuilders erop.
Bespaar dan op die kleurige gespierde lijven en maak er een licht geplastificeerd etiket van, niet zo'n kermis met spierbundels op een potje.

Maar goed, kwestie van 'smaak' zullen we maar zeggen.

GS heeft momenteel al veel te veel klanten om slechte spullente gaan verkopen. Ik heb zelf al aardig wat ervaring met de producten van GS dus ik ben mischien toch wel een beetje het bewijs dat het geen teringzooi is. Niet dat ik mezelf nou zo'n goeie bodybuilder vind ofzo maar ik heb er toch aardig wat voorruitgang mee geboekt.

Precies.

Ik zeg ook niet dat GS troep is, ik plaats alleen wat kanttekeningen bij UG in het algemeen en hier en daar en opmerking over de layout van een vial! :D
Heren handelaren, neem het dus niet persoonlijk op, het gaat om z'n algemeenheid.

Enne Patrick, volgens mij zitten er hologrammen op elk potje van Ttokkyo, (verzorgd dus!), het is beslist geen merk wat te vergelijken is met GS.
Dat hondje op de voorkant moet 'duidelijkheid' geven over het doel van de inhoud maar de Amerikanen zagen daar de grap niet van in en gooiden Ttokkyo incl. website even plat...tijdelijk. :D

Terug
Naar boven