MuscleMeat

GS fake of niet?

Ik geloof dat ik de Fina-site al heb vermeld, daar staan ook foto's op maarre, één ding AUB: Hou er reking mee dat de verhitting staat vermeld in FAHRENHEIT, hou daar rekening mee! Het kan je je project de kop kosten als je daar geen rekening mee houdt.
Ten slotte, Barman, ik noem prijzen die geen enkele invloed hebben op een ander lid en/of directe handel hier.
Het is een richtprijs die momenteel schijnt op te gaan in het buitenland, van horen zeggen, om aan te geven hoe idioot het daar aan het worden is.

Verder zijn al mijn berichtgevingen slechts van entertainment-waarde en bla bla :D:D::D

PS Voor een duidelijke weergave van Fina converseren (die vorige link van Dboll is wat vaag)
http://www.gotfina.com/articles/make.html

Laatst bewerkt:
Disclaimer: dat geldt ook voor mij...ik probeer dmv van de bovenstaande links niemand aan te zetten om zelf Tren Acetaat te gaan brouwen...ook al is zooooooo makkelijk.

:D

kbedoel natuurlijk wel een nederlands adresje. zie het niet echt zitten om in het buitenland wat met een of andere vaage betaalmanier te doen. waardoor ik honderden euros kwijt ben zonder dat er ooit iets thuis komt.

Dat weet ik zo niet, maar dit lijkt me wel betrouwbaar aangezien het geen vage AS website is maar n leverancier voor dierenartsen/hospitalen.

En aan 32 dollar 10 pellets (2 gr tren) val je geen buil aan...zon kit kost ook niet wat.....

Laatst bewerkt:
Heren, zet deze discussie even via PM voort aangezien we nu aardig dicht bij de grens van het toelaatbare aankomen :D :D

Bespreken van al of niet betrouwbare adresjes mogen gedaan per email of PM maar niet hier zichtbaar op het forum. Dank u! :D

Uw grensrechter DBC

We gaan ook aardig offtopic inmiddels....dit heeft nix te maken met GS :D

Dus gaarne weer ff ontopic

Garret zei:
het enige wat mij en mijn maat dus opviel waren de bijwerkingen zoals hoger libido en kleiner wordende testikels, hartkloppingen enz.

hmm, wat voor relatie heb jij met je maat als het je maat opvalt dat je kleinere ballen hebt? :flipoff:

Ik heb alleen de dbol van GS gehad, was prima spul. Too bad dit soort verhalen te lezen want mn volgende kuur wil ik ook test. enanth van GS nemen.

Hier in ieder geval al een bewijs dat de d-boll van GS wel goed is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb dit plaatje van het b&f forum geplukt.

Is het niet slechts per Lot# te bekijken of iets goed of slecht is?

Je kan onmogelijk zeggen dat met één zo'n test, alle dbol van GS altijd goed is.
Misschien wel dat déze dbol goed is van déze batch, maar bij een ander lot# moet je weer opnieuw testen..als je dat persé zou willen weten.

DBC01 zei:
Is het niet slechts per Lot# te bekijken of iets goed of slecht is?

Je kan onmogelijk zeggen dat met één zo'n test, alle dbol van GS altijd goed is.
Misschien wel dat déze dbol goed is van déze batch, maar bij een ander lot# moet je weer opnieuw testen..als je dat persé zou willen weten.

gedeeltelijk mee eens bro, maar de grondstoffen van GS worden per meerdere kilos ingekocht en gelijk verwerkt..dus per batch spreek je over een duizendtal potjes..ik denk dat deze lab test (overigens door een onafhankelijk lab ..St. Rafael in de States uitgevoerd) als representatief mag worden beschouwd..

Al met al goed nieuws IMO :D

D.W.

Wanneer wordt een nieuwe batch aangevoerd dan? Als de nieuwe voorraad grondstoffen er is?

klopt als de voorraden leeglopen worden nieuwe grondstoffen besteld en de nieuwe batches gemaakt..

D.W.

dutch windmil zei:
klopt als de voorraden leeglopen worden nieuwe grondstoffen besteld en de nieuwe batches gemaakt..

D.W.

Bro, zijn er nog nieuwe producten in aantocht? Zoals dat cuttingscremé..en wanneer komen de nieuwe goodies uit?

Levrone@

Terug
Naar boven