MuscleMeat

GS fake of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind die nieuwe labels van GS er iedergeval wel wat beter uitzien dan die oude.

Maar nu even een andere vraag ; Kan het zijn dat dat je helemaal niet op testosteron reageerd, en dan met name de anabole werking ervan.

Want ik heb dus 6 weken lang 1000mg per week gezet incl. frontload van 1500mg en het enige wat mij en mijn maat dus opviel waren de bijwerkingen zoals hoger libido en kleiner wordende testikels, hartkloppingen enz. Wat toch duidt op testosteron, en ik had het idee dat ik dikker werd wat natuurlijk ook weer kan komen door het vele eten.

En zeg nou niet dat we niet hard genoeg trainden en niet goed aten want wij trainen ondertussen al wat jaartjes en het is niet de eerste keer dat we een kuurtje doen.

Normaal gesproken stack ik altijd met bijv. deca en dbol, maar nooit test.only. Dus het zou kunnen zijn dat mijn lichaam gewoon niet op test reageerd.

edit.

Laatst bewerkt:
dit was toch zijn eigen thread ofniet dan

• Topic Starter Topic Starter
Geeft niet!

Ik heb nu de dbol van GS,ben zeer tevreden, volgende kuur neem ik dr test. enanth van GS bij in op.

Zelf nou ook bezig met de GS enanthaat en heb ook wel last van hoge hartslag en af en toe slecht slapen , maar resultaat is er zeker ! Ik eet goed en gebruik ook alleen test. Maar die bijwerkingen zijn toch wel lichtelijk normaal ?? Verder geen zere kont .
Vraag me af of het spul wel echt is, want ik ben zo sterk als een beer ! Ook groei ik er goed bij . Weet niet wat jij hebt maar heb de flesjes van 10 ml. met een groen of paars labeltje erop (weet niet precies zeker) . Verder veel succes en mijn ervaring is goed verder.

TRAIN WITH THE WILL TO DIE

Hoge hartslag (=verhoogde bloeddruk) en slecht slapen zijn de meest bekende bijwerkingen naast roidrage bij test-gebruik dus heel gewoon. Veel succes!

jongens moet je horen. ik gebruik zelf de spullen van GS .ik ken je zeggen dat de spullen echt goed zijn, ik heb zelf een vriend die op het lab werkt, snap je,ik zelf ken heel veel jongens die in de top van de krachtsport zitten, en die ook aan de GS zitten
en ik zelf ook. groetjes een kliene teddybeertje van 132kg snap je,
train als een beer,eet als een paard, en gebruik met verstand. weet wat je neemt en waar je mee bezig bent.

Mooi gezegd Teddybeer, maar er zijn nog altijd van die huftertjes die de GS etiketjes namaken en dan de flesjes met olie doorverkopen aan goedwillende bro's,,:(

En daar zitten wij natuurlijk niet op te wachten maar het komt wel voor..

teddybeer68 zei:
jongens moet je horen. ik gebruik zelf de spullen van GS .ik ken je zeggen dat de spullen echt goed zijn, ik heb zelf een vriend die op het lab werkt, snap je,ik zelf ken heel veel jongens die in de top van de krachtsport zitten, en die ook aan de GS zitten
train als een beer,eet als een paard, en gebruik met verstand. weet wat je neemt en waar je mee bezig bent.

Ik zou wel s willen weten hoe de synthese van deze middelen eruit ziet, ben zelf chemisch laborant van beroep dus voor mij is dergelijke stof interessant. Zou er zelf niet aan gaan denken om t te proberen te synthetiseren.

Koopt GS de basisstoffen en drukken ze dr alleen tabs van of gaat het hier ook om volledige synthese vanuit grondstoffen??

groet,

Als je het mij vraagt: Volledige synthese. Je kunt prima de basisstoffen (testosteronpoeder, Stanozololpoeder etc) kopen via internet.
Heel veel Amerikanen zijn het al gaan doen. En dan thuis lekker knutselen. :D
Ik lees nu zelfs al dat ze de conversie-kits voor Trenbolone zelf aan het maken zijn, scheelt weer veel geld én je krijgt de douane niet op je nek want het schijnt in GB al verboden te zijn om de kits in te voeren.
Er zijn verhalen van mensen die, net als GHB, de badkuip volstorten met Tren-pellets en gaan mixen en verwarmen in ovens...$$$

DBC01 zei:
Als je het mij vraagt: Volledige synthese. Je kunt prima de basisstoffen (testosteronpoeder, Stanozololpoeder etc) kopen via internet.
Heel veel Amerikanen zijn het al gaan doen. En dan thuis lekker knutselen. :D
Ik lees nu zelfs al dat ze de conversie-kits voor Trenbolone zelf aan het maken zijn, scheelt weer veel geld én je krijgt de douane niet op je nek want het schijnt in GB al verboden te zijn om de kits in te voeren.
Er zijn verhalen van mensen die, net als GHB, de badkuip volstorten met Tren-pellets en gaan mixen en verwarmen in ovens...$$$

niet echt hygienisch vind jammer dat hier in nederland niet meer info over is. op amerikaanse boards is dit gewoon het belangrijkste onderwerp. maarja nederland loopt weer eens achter.

teddybeer68 zei:

Jongens dit Teddybeertje weegt idd 132 kilo. Ik heb hem met tractor banden zien smijten alsof het veertjes waren!...Hele vrachtwagens trekt hij door hun handrem. Is gewoon een beest!

D.W.

!!BarmaN!! zei:
niet echt hygienisch vind jammer dat hier in nederland niet meer info over is. op amerikaanse boards is dit gewoon het belangrijkste onderwerp. maarja nederland loopt weer eens achter.

Dit is geen voorbeeld voor álle thuis-prutsers he, en zeker niet voor de undergrounf=d-labs. Er zijn echter wel steeds meer mensen die anderen aanmoedigen om het 'gewoon zelf te maken' en dat is niet vreemd; steeds meer fakes en ook druk van regering en justitie zorgen ervoor dat de mensen geen risico's meer willen nemen met bestellen bij sources of zelf de grens met Mexico over zoals in de VS.

Misschien zijn over een aantal jaren alle reguliere producenten gestopt en zijn het alleen de Verre Oosten Labs of de mensen zelf die thuis deze inmiddels antieke stoffen om gaan zetten in eindproducten ???

waarom ook niet zelf maken? Zolang je een betrouwbare producent voor grondstoffen hebt en je het procedee kent, weet je tenminste wat je in je lijf stopt.
Het maken van GHB is ook geen rocket-science hoor; kost je 20 min. en een keuken en klaar is kees.

Daar staat wel tegenover dat je ongetwijfeld ook praterij zult krijgen bij leveranciers van grondstoffen zodra die trend zich voortzet.

Ik denk dat die leveranciers zich rot gaan lachen, en misschien doen ze dat nu al.
Het is op zich zeker geen enorm ingewikkelde klus, en er zijn nog steeds veel mensen die zich er niet aan wagen (eerste zelf iets prutsen en dat dan in je lichaam spuiten met, daar komt ie, weer van die enge naalden :D) maar maatregelen tegen die leveranciers zal er ook wel komen.
Je hoefde bij mij een tijdje terug niet aan te komen met 'zelf maken' omdat ik alle spullen zelf altijd goedkoop kon krijgen dus was er voor mij geen reden om te gaan prutsen.
Als je nu ziet dat zelfs Winstrol aan het verdwijnen is (in Engeland doet een doosje Winstrol momenteel ongeveer 35 pond!!) dan is de stap zo gezet natuurlijk.

DBC01 zei:
Ik denk dat die leveranciers zich rot gaan lachen, en misschien doen ze dat nu al.
Het is op zich zeker geen enorm ingewikkelde klus, en er zijn nog steeds veel mensen die zich er niet aan wagen (eerste zelf iets prutsen en dat dan in je lichaam spuiten met, daar komt ie, weer van die enge naalden :D) maar maatregelen tegen die leveranciers zal er ook wel komen.
Je hoefde bij mij een tijdje terug niet aan te komen met 'zelf maken' omdat ik alle spullen zelf altijd goedkoop kon krijgen dus was er voor mij geen reden om te gaan prutsen.
Als je nu ziet dat zelfs Winstrol aan het verdwijnen is (in Engeland doet een doosje Winstrol momenteel ongeveer 35 pond!!) dan is de stap zo gezet natuurlijk.

dbc ik wil niet zeuren hoor maar je mocht toch geen prijzen ergens neer zetten? goed voorbeeld als moderater :D maar 35 pond t*ring vond ze hier al zo duur. denk dat het laatste halfjaar de winstrol zon 50% in prijs is gestegen.

als je nog een manier vind om aan dat poeder te komen en die kit. moet je maar ff pm. kunnen we mooi zelf een ug lab beginnen :)

Het is n boeiend verhaal op zich....GHB maken is echte basischemie, kwestie van 2 stoffen mengen in de juiste verhoudingen en klaar is kees/klara.

Maar ik zou wel s meer willen weten over de procedees voor de diverse AS.
Indien mensen hier meer over weten hoor ik t graag!!

Terug
Naar boven