Fitness Seller

Gunman's log

• Topic Starter Topic Starter
Zet je snel vet en vocht aan?
Anders zou ik i.p.v. een weightgainer, een eiwit supp. nemen

ja heel snel. Ik zet vooral vet aan in mn gezicht. dat is het probleem. Ik neem die weightgainer dus eigelijk vanwegen de calorien, eiwit supp. heeft dat helaas niet echt.

Ok. Dan zou ik juist anderhalf uur voor het slapen niks meer eten. Kan ook nadelig op je slaap werken. Ik ben er ook mee gestopt. Uur voor het slapen probeer ik niks meer te eten.

Als je het niet lust zou ik het vooral niet eten.

Ik neem soms ook gewoon brinta in me ochtendshake, na me dextroshotje.
Glijdt zo naar binnen. Beetje het idee een ontbijtdrankje. Dan eet ik wel korte tijd daarna iets van vast eten. Zie het zelf meer als een kickstart. Heb de indruk dat ik die brinta binnen 2 tellen verbrand.

Ok. Dan zou ik juist anderhalf uur voor het slapen niks meer eten. Kan ook nadelig op je slaap werken. Ik ben er ook mee gestopt. Uur voor het slapen probeer ik niks meer te eten.

Als je het niet lust zou ik het vooral niet eten.

Ik neem soms ook gewoon brinta in me ochtendshake, na me dextroshotje.
Glijdt zo naar binnen. Beetje het idee een ontbijtdrankje. Dan eet ik wel korte tijd daarna iets van vast eten. Zie het zelf meer als een kickstart. Heb de indruk dat ik die brinta binnen 2 tellen verbrand.

ok;)

dat vaste voedsel moet geen probleem zijn, kan ik op weg naar school wel eten.

Mooi. Wel voldoende vast voedsel hoor. Het is wel makkelijk, maar je hebt grote kans dat je maag ook behoorlijk van streek raakt als je het teveel vloeibare voeding gooit:P

Mooi. Wel voldoende vast voedsel hoor. Het is wel makkelijk, maar je hebt grote kans dat je maag ook behoorlijk van streek raakt als je het teveel vloeibare voeding gooit:P

ja ik ken het. Heb het gehad ook dat mn maag echt van streek was:o

Maar ik ben eigenlijk ook van plan mezelf elke week (op zondag) te wegen. is dat een goed plan?? of moet ik me minder of vaker gaan wegen??

wekelijks op een vast tijdstip lijkt me een prima plan:thumbs:

Misschien kun je de wekelijkse weegresultaten in je openingsport zetten. bv
week 44 ..kg
week 45 ..kg

handig voor het overzicht en je motivatie.

Zo, paar dagen geworsteld met voeding, maar dat zit nu wel goed denk ik. dus ben ik vanaf vandaag maar begonnen met trainen. Vandaag waren de Triceps en rug aan de beurt.

Triceps

Pushdown
12 x 5.5 Kg
10 x 5.5 Kg
8 x 9 Kg
4 x 9 Kg

Rug

Rear pulldown
10 x 9 Kg
8 x 13.5 Kg
6 x 18 Kg
6 x 18 Kg

Bent-over Row
10 x 3 Kg
8 x 4 Kg
6 x 5 Kg
6 x 5 Kg

Buik

Crunches
20 x

Dit was de training voor vandaag. Kijk maar niet naar de gewichten waarmee ik train, want die zijn belachelijk laag, ik weet het. Maargoed, zolang het maar zwaar genoeg is voor mij;) Pushdown ging wel lekker, voelde mn triceps echt branden. Bent-over-row ging minder, op de een of andere manier voelt deze oefening helemaal niet lekker aan. Rear pulldown ging ook lekker. Kon vandaag de seated row niet doen, vandaar ook redelijk korte training.

doe je dumbbell bent over row of barbell?

Bent Over Row, hebben we het hier over dezelfde oef. want 5kg ???
Normaal gewoon barbell nemen,desnoods lege, is dan 20 kg en daar moete toch wel al mee kunne starten ze ;)

Bent Over Row, hebben we het hier over dezelfde oefening. want 5kg ???
Normaal gewoon barbell nemen,desnoods lege, is dan 20 kg en daar moete toch wel al mee kunne starten ze ;)

ja klopt wel hoor, ik kan makkelijk ook wel hoger gaan zitten. Alleen het voelt al niet goed bij die 5 kg laat staan als ik hoger ga. Denk dat ik deze oefening maar vervang door een ander.

Trouwens, gewichten waar ik mee train zijn idd belachelijk laag. Dit omdat ik ook gewoon echt laag wil beginnen en langzaam opvoeren. maar voor sommige oefeningen kan ik ook gewoon niet echt zwaarder, maar daarvoor ben ik ook bezig met trainen;)

Doe hem eens met de barbell en ik garandeer je dat hij beter zal "aanvoelen". Best belangrijke oefening en hem skippen,wat ik te lang heb gedaan, is niet aan te rade. Amusement ermee :wl:

wat kane zegt. bb bent over rows:hedbang:

Ik zou eerst je rug pakken en dan triceps.

heb geen barbell, dat is het probleem.

en idd, ik was het helemaal vergeten. Volgende keer pak ik eerst rug;)

Trouwens, ik doe maar 1 oefening voor triceps, zou ik dan niet beter iets van 8 sets doen ofzo???

zoals 8 x 8??? ik weet niet of dit voor massa is, maar ong. zoiets.

Best barbell halen dan ze:
-bankdrukken
-squat
-deadlift
-rows
-Military Press
:rolleyes: je zal em zowiezo nodig hebben

En probeer dips te doen als extra oef. voor je triceps of borst naargelang hoe je em doet.

Best barbell halen dan ze:
-bankdrukken
-squat
-deadlift
-rows
-Military Press
:rolleyes: je zal em zowiezo nodig hebben

En probeer dips te doen als extra oefening. voor je triceps of borst naargelang hoe je em doet.

ja ik ga me binnekort inschrijven bij een gym, dus dat komt wel goed. Kan ik idd ook veel beter trainen.

Daar ben ik weer:D

Ik was effe paar dagen weg (met vakantie), ben terug en ga vanaf vandaag weer keihard aan het werk. Ga zo borst en biceps pakken (mijn fovorieten:D)

Terug
Naar boven