MuscleMeat

Gunman's log

• Topic Starter Topic Starter
borst

Chest press
10 x 27 kg
8 x 31.5 kg
6 x 36 kg
6 x 36 kg

Fly (krachtstation)
10 x 5.5 kg
8 x 9 kg
6 x 13.5 kg
6 x 13.5 kg

Pec Deck Fly (krachtstation)
10 x 5.5 kg
8 x 9 kg
6 x 13.5 kg
6 x 13.5 kg

Biceps

Curl (krachtstation)
10 x 5.5 kg
8 x 9 kg
6 x 13.5 kg
6 x 13.5 kg

Curl (dumbbells)
10 x 5.5 kg
8 x 7 kg
6 x 7 kg

Zo, dit was de training van vandaag. Het ging heerlijk. De gewichten zijn, zoals bij mn vorige training misschien wel laag, maar zijn wel maximaal voor mijm dusja. Het ging iig lekker.

Spierpijn :banana::rocknana:

:D

Geen trainingen ??? ???

Meer vreten, naar gym gaan of bb kopen, geen split maar fullbody

Jaa srry mensen ben gestopt met bijhouden met log, maar training enzo gaat nog steeds lekker. Ben al 2 kilo aangekomen sinds begin.

Fullbody???

waarom geen split dan gewoon??
Over het algemeen is fullbody makkelijker en zet minstens evenveel, sommige zeggen meer, massa aan.

Zwaar squatten, deadliften, benchen, BORs, powercleans, chins/pullups en nog meer andere compounds zijn gewoon de shit.

Wat doe je op je brood? Anders kan je jam + pindakaas een keertje proberen ivm monsterlijk veel kcal. Volle kop boeit niemand, je weegt 55kg.. je waait net niet weg.

Probeer een billstar of rippetoe schema zou ik zeggen.

Wat Tsjok zegt. Klinkt afgezaagd idd, maar zo werkt het wel:p En een split kan ook prima, maar ga dan wel voor de brute compounds.

Isloatieoefeningen waarmee je een paar procent van de spieren in je lichaam traint zetten zowieso geen zoden aan de dijk. Ik gooi de boel nu zelf ook om, om dezelfde reden.

Om gewicht aan te vreten (en zuipen) zijn natuurlijk 1001 manieren.

Wat Tsjok zegt. Klinkt afgezaagd idd, maar zo werkt het wel:p En een split kan ook prima, maar ga dan wel voor de brute compounds.

Isloatieoefeningen waarmee je een paar procent van de spieren in je lichaam traint zetten zowieso geen zoden aan de dijk. Ik gooi de boel nu zelf ook om, om dezelfde reden.

Om gewicht aan te vreten (en zuipen) zijn natuurlijk 1001 manieren.
Ja, maar als hij zich gelijk zorgen gaat maken om een beetje vet.. Vetallergieën op dit forum soms, net als "arnoproportio". Hij had 6%(?) vet en maakte zich direct helemaal zorgen nadat hij iets teveel gegeten had.. :roflol:

Ja, maar als hij zich gelijk zorgen gaat maken om een beetje vet.. Vetallergieën op dit forum soms, net als "arnoproportio". Hij had 6%(?) vet en maakte zich direct helemaal zorgen nadat hij iets teveel gegeten had.. :roflol:

ja het probleem is niet echt dat klein beetje vet, het gaat mij er om dat bijna al dat vet in mn gezicht komt te zitten. Vet op mn buik vind ik helemaal niet erg. Ik heb nu al een bolle kop (heel duidelijk te zien), terwijl ik nog maar 2 kilo ben aangekomen:(

ja het probleem is niet echt dat klein beetje vet, het gaat mij er om dat bijna al dat vet in mn gezicht komt te zitten. Vet op mn buik vind ik helemaal niet erg. Ik heb nu al een bolle kop (heel duidelijk te zien), terwijl ik nog maar 2 kilo ben aangekomen:(
Boeiend, spiermassa gainen = spiermassa gainen.:D

Dat je een volle kop krijgt kan toch ook door vocht komen? Ik raad aan om niet te aan cardio te doen om al dat vocht weg te krijgen, maar ga gewoon eens in de week de sauna in! :)

ja klopt wel hoor, ik kan makkelijk ook wel hoger gaan zitten. Alleen het voelt al niet goed bij die 5 kg laat staan als ik hoger ga. Denk dat ik deze oefening maar vervang door een ander.

Trouwens, gewichten waar ik mee train zijn idd belachelijk laag. Dit omdat ik ook gewoon echt laag wil beginnen en langzaam opvoeren. maar voor sommige oefeningen kan ik ook gewoon niet echt zwaarder, maar daarvoor ben ik ook bezig met trainen;)

Goedzo, laag beginnen voorkomt spierpijn. En soieso; gewicht doet er niet toe. Het gaat erom dat je techniek goed is. Met een goede techniek kun je jezelf slooooopen!!

Enne,..

..veel blijven eten!! :burger:

Alle zuivelproducten waar ''volle'' voor staat moet je nemen hè, volle kwark, volle melk.

Zo, ik heb een tijdje niet van me laten horen:o Sorry daarvoor, maar ik was ook een tijdje niet echt bezig met trainen en eten. Ik was wel constant bezig met meer en meer leren over Fitness/bodybuilding en voeding. Maargoed, 2008 en iedereen heeft natuurlijk goede voornemens en ik dus ook:rolleyes::)

Ben in de tussentijd niet veel aangekomen helaas, maar ik ga het gewoon weer proberen.

Deze keer ga ik me elke dag wegen (+ Vetpersentage enzo), dat zal ik ook hier effe neerzetten elke dag, dan kan ik zelf beter volgen allemaal.

Voor de rest zal ik ook 4 keer per week trainen. Ook dit zal ik neerzetten hier.

Zoals sommigen het hier misschien wel weten ben ik al langer bezig met aankomen, alleen wil het mij maar niet lukken (gebrek aan motivatie enzo) en ik heb daarover ook al een topic geopend. Maar ik laat met niet tegenhouden en blijf het proberen. Deze keer ben ik echter erg serieus begonnen en alles netjes uitgewerkt. Ik heb het gevoel dat het deze keer gaat lukken:D

Nou jongens, wens me veel succes:p

Succes, gewoon vreten tot je neervalt.

Ik ben mn gewicht en dergelijke sinds 8 jan aan het bijhouden en het aankomen gaat lekker en het trainen en eten ook. Ik weeg me elke ochtend. Je ziet wel dat mn vetpercentage duidelijk stijgt. (meet mn vet% met de weegschaal, dus zal misschien niet heel betrouwbaar zijn, maar je kan wel duidelijk ziet hoeveel het ong. stijgt.).

---------8-jan 9-jan 10-jan 11-jan
Gewicht--[55,4] [55,6] [56] [56,4]
Vet%-----[6,1] [6,1] [6,4] [6,6]
Vocht%--[68,5] [68,5] [68,3] [68,2]
VVM-----[52,02] [52,21][52,42][52,68]

Tuurlijk gaat het je lukken Gunman. Tijd voor actie! Het is geen rocket science ofzo. Gewoon trainen en alles eten wat los en vast zit tot je een basis hebt. Laat de kilo's maar komen:cool:

Daar noem je wat zeg:gay::roflol::roflol::roflol: Maar de commentaren in de picgallery liegen er anders ook niet om.

Tuurlijk gaat het je lukken Gunman. Tijd voor actie! Het is geen rocket science ofzo. Gewoon trainen en alles eten wat los en vast zit tot je een basis hebt. Laat de kilo's maar komen:cool:

Daar noem je wat zeg:gay::roflol::roflol::roflol: Maar de commentaren in de picgallery liegen er anders ook niet om.

Thnx man. Geeft me echt motivatie;)

Terug
Naar boven