XXL Nutrition

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ik heb voor mn laatste loopjes (Zevenheuvelen en Egmond) ook maar eens in de week of 2 weken gelopen. Beviel eigenlijk erg goed!
Op basisconditie kom je best ver.

Dankje. Ik zie nu wel dat ik stiekum BP te hoog begonnen ben. Merk vanzelf of ik er eerder op n plateau kom.

• #1.243
Buh, weer ziek geweest.
2 weken niet getraind en liep daarvoor al bijna vast, dus maar stapje terug gedaan.

5x5: SQ 35 kg, OHP 20 kg, DL 65 kg, BP 35 kg.
Pull-up 5x2

Volgende week CPC zit er ook niet in. Moet al aan de beademing als ik naar de wc loop :banghead:

Plank challenge ga ik in maart weer doen. Elke dag planken, om uiteindelijk 5 min vol te houden.

• #1.244
Zo.ontzettend.spierpijn...

Als het morgen (2e dag) nog erger is, kom ik mn bed niet uit

• #1.245
Grrr, acute bronchitis, voorhoofdholteontsteking en gescheurde trommelvliezen. Moet allemaal binnen 'n paar weken over zijn. Daar heb ik toch helemaal geen geduld voor...

oef dat zit niet mee :sad:

• #1.247
Longen zijn nog verre van gezond, maar vandaag toch weer 13 km gelopen. Nu goed eten en een heet bad.

Kracht ook op schema: SQ 5x5x45, DL 1x5x70, BP 5x5x40, OHP 5x5x25, pull-up 5x3

Verder nog erg veel last van voorhoofdholte, kijk bijna scheel van de pijn.
Hoorde van meer mensen op de sportschool dat die griep maar blijft terugkomen. Ellende joh.

Hoppa... gelijk 13 km! Dat vind ik dan wel weer heel knap, na wat ik daarvoor las! :)

• #1.249
Ola! Ik ben er nog. Inmiddels weer ziek geweest, veel gegeten, marathon gelopen en nog zieker.

Kan niet wachten om na deze week weer mn normale dieet en krachttraining op te pakken. Nu eerst nog even herstellen. Bah, wat ben ik brak

je bent wel met enige regelmaat ziek is het niet?

• #1.251
Gemiddeld zo'n twee keer per jaar, alleen duurt t dit keer wel heel lang.

Ziek (verkouden) zijn op zich is ook niet zo'n probleem, alleen slaat t bij mij onmiddelijk over op mn longen. Is verder ook weinig aan te doen, behalve uitzieken en medicijnen om het niet te laten ontsteken.

Ah, dat valt dan eigenlijk ook wel mee, leek vaker. Gewoon door met KT schema zoals je eerst al deed, of ga je wat anders proberen?

• #1.253
Ja, ik ga datzelfde schema weer oppakken. Zat nog veel vooruitgang in.

Lijkt inderdaad vaker :p iedere keer dat ik een nieuwe post zie verschijnen heb je wel weer wat Ghehe.
Beterschap in ieder geval!

• #1.255
Met kerst en sinds februari.
Ben er ook echt helemaal klaar mee. Komende herfst griepprik halen, maar ook dat garandeert niets.

Nu voor t eerst ziekgemeld en echt niets doen. Misschien dat dat helpt ;) Marathon was iig niet zo verstandig.

• #1.256
Nog steeds prut, maar wel weer lekker aan t sporten. Nieuw trainingsschema, fokkin druk, maar denk nog wel 1 a 2 keer pw de sportschool in te kunnen duiken. Is een schema als Starting Strength dan wel geschikt?

Ook weer beetje normaal eten, mag nog wel wat vet af voor de zomer. Snap ook niet waarom dat niet sws gebeurt met zoveel cardio. Waarschijnlijk overschat ik mn verbruik wat ;)

• #1.257
Gvd, Sjors advies wat te ter harte genomen, 3 kg aangekomen in 3 weken Italia. Maar was wel lekker.

Volgend jaar maar een echte poging doen op een strak lichaam. Komende weken vooral dit weer kwijt en schade beperken, word er namelijk niet echt sneller van.
Low carb en veel trainen. Dat laatste moet sws: 5 juli kwart triathlon, 23 aug halve.

• #1.258
En ze zijn er alweer af! Nu doorzetten.

Deze week weer voor t eerst KT, nu gruwelijke spierpijn. Heel licht trainen was dus ook de oplossing niet

• #1.259
Inmiddels weer terug met 1 a 2 keer per week fullbody.
Vooral blessurepreventie en bijhouden, zodat ik in September weer echt kan knallen.

Nog 3 weken tot mn halve triathlon. Zaterdag voor t eerst een sprint (1/8) gedaan, en met de vorm zit t wel goed. Al voelt dat met trainen nog niet zo

Nog niet op ideaal gewicht, maar daalt nog gestaag en lichaam wordt al strakker. En ik heb mn jukbeenderen weer terug!

Goed bezig! Ben benieuwd hoe die halve triathlon je afgaat. Ik doe het je in ieder geval niet na!

Terug
Naar boven