Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de 70kg is misschien wel snel, maar iedereen moet ergens beginnen, niet dan? Ik heb hetzelfde probleem, met rippetoe moet ik dan 5 reps doen, en altijd bij de 5e rep houd ik dat ding bijna niet meer. Maar dat was ook een tijd gelede toen ik 120kg deed, en nu lukt 140kg al, dus gewoon blijven deadliften. Je grip zal steeds sterker en sterker worden! Suc6!
I'm Working On It! 
Zware shrugs doen voor grip! Pak dan 70-80kg in een powerrack en leg het op de pinnen en ga dan shrugs doen en die stang vast blijven houden
**** straps.Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met 40 kilo, hahahaha. Ben sinds vandaag begonnen met griptraining.
Hier een leestip die ik kreeg van een forumlid.
http://griptraining.white-scorpion.nl/Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef.pdf.
Succes!

Ik heb erg last van zweethanden, waardoor de barbell telkens uit mijn handen glijdt, bij o.a. de deadlift. Zelfs met mixed grip glijd ik uit. Ik heb straps aangeschaft en natuurlijk speelt grip nu geen rol meer. Ik wil echter ook geen straps gebruiken, aangezien mijn pr op de deadlift pas 110 kilo is. Daarom ga ik mijn grip trainen, maar dan heb ik wel nog problemen met mijn zweethanden. Dan moet ik dus magnesium gebruiken?