XXL Nutrition

Handen schudden mag niet....van m'n geloof

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
School moet moslim-leerlinge toelaten

Een school voor beroepsonderwijs heeft ten onrechte een islamitische leerlinge geweigerd omdat ze mannen geen hand wil geven. Dat heeft de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) maandag geoordeeld. De vrouw zei bij haar aanmelding dat haar geloof handenschudden met mannen niet toestaat. Voor de school was dat reden haar niet toe te laten tot een opleiding voor onderwijsassistent omdat een hand geven soms noodzakelijk is voor het onderwijs. Maar volgens het CGB maakt de school zich daarmee schuldig aan discriminatie en zijn er ook genoeg andere manieren om mannen te begroeten. Daar komt volgens de commissie nog eens bij dat een onderwijsassistent niet zo vaak een hand hoeft te geven.

ANP

Vanaf morgen ga ik vrouwen alleen begroeten middels een veeg door het kruis.
Een andere begroeting is onresepktvol weetje, van m'n geloof.

:bawling: om te huilen die gelovigen met hun regeltjes

Een klap voor d'r bek kan ze hebben.

Lijkt wel of ze het express doen man :S

• Topic Starter Topic Starter
Even ditte he:

Hoe lang hebben we nu Moslims in ons land? Zeker toch wel 30 jaar okay?

En dan komt hier het rare:
Ooit in al die jaren deze regeltjes en problemen gehad met handen schudden?.......

.................Nee hè?

Dat bedoel ik. We worden hoe langer hoe bespottelijker bespeeld.

DBC01 zei:
Even ditte he:

Ooit in al die jaren deze regeltjes en problemen gehad met handen schudden?.......

.................Nee hè?

Amen potverdomme!!!!

Ik had haar als directeur/leraar gewoon een tong gegeven, tja zo begroet ik nu eenmaal in mijn geloof?

Wtf wanneer gaan die mensen zich nu eens aanpassen aan het land waarin ze leven? Met alle respect voor waarin men gelooft, maar dit zijn gewoon dingen die te extreem zijn.

Het CGB stuurt nu het signaal van: "nee je moet je niet aanpassen, je moet niet integreren, doe maar lekker je eigen zinnetje, past dat niet in onze maatschappij dan straffen we toch gewoon iedereen die het daar niet mee eens is?"

Terug naar de middeleeuwen..goed bezig!

Als er eentje bij is die mij geen hand geeft trek ik die doek van 'r kop. Moet van m'n geloof.

DBC01 zei:
Even ditte he:

.................Nee hè?

het gaat idd heel geleidelijk, en dat is het gevaarlijke ervan. Maar owee als je er iets van zegt, dan heb je het gelijk gedaan.

Stelletje achterlijke debielen, vooral die commissie gelijke behandeling.

maar ze mag wel niet-gelovigen les gaan geven?

hoe kan dat nou die moeten toch dood?

bij mij op de sportschool wilden ook 4 buitenlandse vrouwen komen trainen..
krijgen ze een rondleiding, wilt de instructeur zich voorstellen trekt 1 van hun dr hand weg vanwege dr geloof.. ???

**** it.. we hoeven zulke mensen toch niet in onze sportschool

Het CGB zou eens in moslim landen moeten kijken hoe andersdenkenden worden behandeld. Persoonlijk begin ik echt de schijt op die moslim figuren te krijgen ook al weet ik zeker dat 70% ervan gewoon goede mensen zijn. Alles moet maar in hun straatje passen en we moeten ons maar aanpassen aan hun geloof, terwijl onze gedachtengang totaal niet geaccepteerd wordt in ons eigen land.

Op wat voor grafwereld heb ik de kleine gezet zeg....

RvR zei:
bij mij op de sportschool wilden ook 4 buitenlandse vrouwen komen trainen..
krijgen ze een rondleiding, wilt de instructeur zich voorstellen trekt 1 van hun dr hand weg vanwege dr geloof.. ???

**** it.. we hoeven zulke mensen toch niet in onze sportschool

het klopt gewoon van geen kant.

maar ik blijf erbij, mensen met dit soort opvattingen leven zo'n 150 jaar terug.

toen mochten vrouwen ook niet studeren, stemmen etc.

Al die mooie dingen waar we zo hard voor hebben moeten knokken om die uit de taboe sfeer te krijgen worden nu allemaal weer opnieuw opgerakeld.

kijk naar de homo's en al die andere dingen die gewoon algemeen geaccepteerd zijn. Het zou geeneens onderwerp van gesprek mogen zijn vind ik.

Yzord zei:
Het CGB zou eens in moslim landen moeten kijken hoe andersdenkenden worden behandeld. Persoonlijk begin ik echt de schijt op die moslim figuren te krijgen ook al weet ik zeker dat 70% ervan gewoon goede mensen zijn. Alles moet maar in hun straatje passen en we moeten ons maar aanpassen aan hun geloof, terwijl onze gedachtengang totaal niet geaccepteerd wordt in ons eigen land.

Op wat voor grafwereld heb ik de kleine gezet zeg....
Idd, stop hem maar weer terug. Voor later.

Terugstoppen nooit, zou hem voor geen goud willen missen. Dan maar de strijd aan gaan met moslims :D

Ik begin een nieuw geloof.. Website is binnenkort online. Enkel begroeting door kort maar zeer hevig seksueelcontact

Yzord zei:
Terugstoppen nooit, zou hem voor geen goud willen missen. Dan maar de strijd aan gaan met moslims :D
Geef hem een paar GI Joe poppetjes en wat moslim poppetjes. Goed leren welke de verkeerde zijn he.

grappig, die sukkels.. gaan helemaal super vage regeltjes volgen voor iets (allah) waarvan ik tog 90% zeker weet dat die nie bestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven