Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sport2000 zei:en toen kwam er een olifant met een hele grote snuit![]()

dan ben je het iig met me eens al verwoord je het andersDBC01 zei:De bevolkingsgroepdie jij bedoelt is zich steeds verder in de nesten aan het werken. Dringt steeds meer de meest idiote zaken op aan de Nederlandse samenleving met als excuus dat het 'vanwege het geloof hoort'. Ik startte het topic, lees mee en af en toe maak ik een opmerking. De olifant die het verhaaltje uitblaast hoort nog het meest bij de verhalen die in de boeken staan die geen onderbouwing hebben maar eerder goed weglezen en onderstrepen wat je ouders of de voorganger je aanpraten.
Behoefte aan religie zal er altijd blijven, geloof sterft nooit uit, de mens is nu eenmaal zo dat het graag onverklaarbare zaken wegschrijft op een mytische figuur.

Sport2000 zei:dan ben je het iig met me eens al verwoord je het anders![]()

ik zal niet huilen over de allochtonen-hulp bij het opbouwen van dit alles, maar denk dat je je zin niet krijgt zoals het nu gaat, 3keer aankloppen bij een instantie en er word weer wat meer ge-accepteerd, makkelijk toch? of het in alle gevallen goed is oordeel ik niet over, maar snap je wat ik wil zeggen?DBC01 zei:
En toch irriteren we ons in Nederland aan de alsmaar in regeltjes verdrinkende Moslim-medemens die van alles aankaart bij scholen, gemeenten en Staat om maar een speciale positie te krijgen. Óf je doet mee aan deze door ons opgebouwde samenleving óf je zoekt een beter oord.
Sport2000 zei:ik zal niet huilen over de allochtonen-hulp bij het opbouwen van dit alles, maar denk dat je je zin niet krijgt zoals het nu gaat, 3keer aankloppen bij een instantie en er word weer wat meer ge-accepteerd, makkelijk toch? of het in alle gevallen goed is oordeel ik niet over, maar snap je wat ik wil zeggen?
DBC01 zei:Ja dat als je maar lang genoeg zeurt en dreint bij Nederlandse instanties dat je als allochje toch wel je zin krijgt, zekerrrr als je zegt 'ies voer Moslims' want dat Moslim-woordje doet een hoop. De Nederlandse staat laat over zich heenlopen. D allochtoon weet vanaf het moment van binnenkomen precies de juiste wegen naar de instanties en dreigt en zeurt wat en na 3 keer kloppen krijgt ie z'n zin.
De allochtonen die dit hielpen mede opbouwen kwamen iets later Sport. Nederland wás alopgebouwd door hardwerkende Nederlanders. Toen het tijd werd daar de vruchten van te plukken hebben ze allochtonen ingehuurd om de ondrste laag banen op te vullen. Niks mis mee maar helpen opbouwen, nou nee. Die mythe wordt nog steeds op Mocro-fora verteld maar de gastarbeiders kwamen iets later. De democratie hebben we toch echt niet te danken aan de gastarbeider, die snapt er geen fl**ker van want thuis beslist de ayatollah alles. En dat is wat hem betreft okay. Nog nooit zijn we zo ver afgegleden dat homo's vor hun vrijheid moeten vrezen. Onder het juk van het grenzeloze begrip voor allochjes zijn we straks nog bereid om homocoïtusualiteit te verbannen. 'Mag nie, ies slech vor ISlam!' krijgen we te horen en hop! We passen ons aan.
De nieuwkomer moet zich aanpassen aan zijn nieuwe thuisland, NIET het thuisland aan de nieuwkomer.