- Waardering
- 675
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja goedzoYzord zei:Hehe ownage, ik zal mijn He-man eens van zolder halen lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja goedzoYzord zei:Hehe ownage, ik zal mijn He-man eens van zolder halen lol
Sterke postmartie zei:grappig, die sukkels.. gaan helemaal super vage regeltjes volgen voor iets (allah) waarvan ik tog 90% zeker weet dat die nie bestaat.

Ja maar dat telt niet, om een volwaardig geloof te hebben moet je aan volgende eisen voldoen:SiRoj zei:Ik begin een nieuw geloof.. Website is binnenkort online. Enkel begroeting door kort maar zeer hevig seksueelcontact

Big_T zei:Ja maar dat telt niet, om een volwaardig geloof te hebben moet je aan volgende eisen voldoen:
- De stichter mag niet meer leven of moet een soort opperwezen zijn waarvan niemand ooit het bestaan heeft kunnen bewijzen.
- Het moet duizenden jaren oud zijn, en toch voor iedereen betrouwbaar
- er moet sprake zijn een (sprookjes)boek dat de meest fantastische verhalen vertelt en waarin men tot op heden niets letterlijk moet nemen, maar wel waarde moet hechten aan de "achterliggende boodschap".
Als dit allemaal klopt dan heb je dus een geloof en mag je elk dom regeltje dat aan de hand ervan verzonnen is toepassen in een moderne maatschappij![]()

Big_T zei:Ja maar dat telt niet, om een volwaardig geloof te hebben moet je aan volgende eisen voldoen:
- De stichter mag niet meer leven of moet een soort opperwezen zijn waarvan niemand ooit het bestaan heeft kunnen bewijzen.
- Het moet duizenden jaren oud zijn, en toch voor iedereen betrouwbaar
- er moet sprake zijn een (sprookjes)boek dat de meest fantastische verhalen vertelt en waarin men tot op heden niets letterlijk moet nemen, maar wel waarde moet hechten aan de "achterliggende boodschap".
Als dit allemaal klopt dan heb je dus een geloof en mag je elk dom regeltje dat aan de hand ervan verzonnen is toepassen in een moderne maatschappij![]()

).Helemaal mee eens vooral het laatste. Persoonlijk geloof ik sterk dat het ooit zover zal komen, en tegen die tijd zitten er zoveel linkse rukkers in de regering dat niemand er iets aan zal willen of kunnen doen...Lauw zei:Jullie maken je toch niet zo boos om het feit dat die vrouw zich weigert aan te passen aan ons? Want laten we eerlijk zijn, alleen zijzelf heeft last of gaat veel last krijgen van het besluit mannen niet de hand te schudden.
Wat ik persoonlijk een stuk griezeliger vind (en ik denk dat het hier de meesten in dit topic ook om te doen is), is dat het lijkt alsof iedere generatie Moslims in Nederland een stukje vromer en strenger in de leer is als de vorige.
Kortom, dit soort berichten wakkeren de angst aan dat we ons in Nederland op een afglijdende schaal richting een islamitische staat bevinden (compleet met moefti's en fatwa's en sharia's en openbare stenigingen en de hele donderse bende).
Maar zolang er nog geen politieke moslims partijen zijn met een flinke aanhang hoeven we ons daar geen zorgen om te maken.
Overigens denk dat ALS zo'n partij er komt we ons altijd zorgen moeten maken omdat een religieuze partij altijd altijd zal proberen politiek te voeren op basis van religieuze normen en waarden.
StillStrong zei:Helemaal mee eens vooral het laatste. Persoonlijk geloof ik sterk dat het ooit zover zal komen, en tegen die tijd zitten er zoveel linkse rukkers in de regering dat niemand er iets aan zal willen of kunnen doen...
De school heeft dat recht wel want zij beslissen wie er die opleiding mag volgen. Ze moeten daarbij rekening houden met het gedrag van hun leerlingen. Iemand die de standaard beleefdheidsregels nog niet respecteerd moet zeker geen jongeren/kinderen gan opvoeden, want dat is wat zo iemand deels doet.axestream zei:Je kan iemand ook zonder een hand te geven respectvol begroeten. Een veeg in het kruis is dat dus niet. Het was gewoon een domme actie van die school. Als ik iedereen weiger een hand te geven gewoon omdat ik dat niet wil, dan is dat ook geen reden voor een school om mij niet toe te laten. Het gaat ze nml geen ene fl**ker aan.
Ach christelijke partijen volgen alang niet meer de strenge regels op die hun geloof heeft of had. Ze hebben de goede denkwijze wel overgenomen, Christenen zijn ook al ver geëvolueerd en zijn niet meer dat achterlijke geloof dat ze ooit waren, wat tot op heden niet van de Islam kan gezegd worden...axestream zei:Dan zou je ook de Christelijke partijen moeten verbieden, te beginnen bij de grootste partij waarvan de leider premier van Nederland is. Het is overigens gebleken dat de moslims momenteel geen behoefte hebben aan een eigen partij, maar als de autochtone Nederlanders lekker blijven polariseren zal het er eens wel van komen.![]()