AndroidHealthClinic

Harde steek

Ik hoorde dat jam beter werkte?

• Topic Starter Topic Starter
Wooohw dus eigenlijk is het zo dat je voor een sixpack en borstspieren niet hoeft te trainen maar gewoon pindakaas moet smeren??!?!?!?!!?Trouwens ik doe gewoon een dikke laag erop en dat 1 week(ik stink wel naar pindakaas :( )

Heb je een foto? moeten wel ff zien of je het goed doet... maar het werkt wel goed heb t laatst ook gedaan maar ja het stinkt wel fftjes.

Wooohw dus eigenlijk is het zo dat je voor een sixpack en borstspieren niet hoeft te trainen maar gewoon pindakaas moet smeren??!?!?!?!!?Trouwens ik doe gewoon een dikke laag erop en dat 1 week(ik stink wel naar pindakaas :( )

plaats je foto's met tinypic ;)

Ik gebruik persoonlijk liever die van de lidl, zitten nl. meer omega vetzuren in en bevordert herstel sneller. Je zou het evt. ook nog kunnen combineren met tijgerbalsem(eerst tijgerblasem daarna pindakaas) die zorgt ervoor dat je poriën open gaan staan zodat de vetzuren sneller in je systeem komen = sneller herstel.

En als je niet zo graag naar pindakaas stinkt kan je er ook wat suiker bij doen, dan plak je nog eens 2x zo hard en gaat het vetverbrandingsproces ook een tikkeltje sneller, zeker je plastiekfolie niet vergeten lekker strak om je middel te doen, zodra je foto er is kunnen we zien of je het goed doet. Veel succes

Vergeet idd de folie niet. Ik deed het destijds zonder de folie, heeft nog behoorlijk lang geduurd voordat er iets zichtbaar was.

Ik heb zelf gewoon Calvé pindakaas gebruikt, dat werkte prima. Dat van die tijgerbalsem klinkt ook goed trouwens, dat ik daar zelf niet op ben gekomen!

Ik zal ze er vanavond opzetten wat ik nou ga doen is:
1:pindakaas smeren.
2:dat bak folie erover heen doen en ook tape.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3:uurtje wachten.
4 eraf halen ff douche en wat deo derop.
5 een heleweek herhalen.

Was het niet zo na het insmeren van je abs dat je lichaam ook uv-straling nodig heeft om de eiwitten veel sneller te laten absorberen door je buikspieren? Volgens mij werkt dat nog eens dubbel effectief ook, zou zonde zijn van het 8-pack resultaat als je je lichaam daar niet van laat profiteren (zodra de zon weer eens gaat schijnen, hopelijk).. Wish you all the best man!

het is belangrijk dat je elke dag een zelfde dosis aanbrengt. er zit meer achter pindakaas.

http://www.youtube.com/watch?v=fvI46MpcoIQ

deze reclame is een op waarheid berust filmpje. dit gaat over pieter van de hoogenband die elke keer pindakaas at en op zijn armen smeerde, hieruit heeft hij een sterke slag gecreëerd en is hij goed in zwemmen.
je kan pindakaas als een legale synthol zien, je word er groot en sterk van.

foto doet het niet jongen.

volgens mij worden we gewoon keihard getrolld door deze jongen! epic!

OMG :roflol:
dit moet wel het topic van het jaar zijn :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja sorry maar elke keer als ik het post wordt het verwijderd....
Ik zal het vanavond WEER proberen ._.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven