Fitness Seller

Havoc Log 14-01-2008

Bezoekers in dit topic

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
7.674
Waardering
393
Nou beste dbb'ers na een hoop gelul en wachten ga ik dan eindelijk mn kuurtje havoc beginnen aanvangende morgen de 14e.
Om even te benadrukken dat ik niet snap dat men een dergelijk log hier wilt en niet in de AAS sectie, havoc is gewoon een AAS
em geen prohormoon, havoc vereist geen conversie en bevat gewoon een direct werkzame ANABOLE ANDROGENE STEROID.
Dit soort dingen wekt imo verwarring op bij een hoop mensen, maar goed nu men het weet; een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Dit word het on cycle programma:

havoc: 20/20/30/30, afhankelijk hoe ik me voel en de gains bump ik de laatste week naar 40

anabolic innovations cycle support, 1 scoop/day

Liv.52 welke toegevoegd zal worden in de laatste 2 weken van de cycle. 2x2-3 tabs per dag.

Taurine, 2-3 gram/dag

Animal pak multivita

PCT

Nolvadex, 30/30/20/20, week 1 eventueel 40mg afhankelijk of er veel shutdown is als dit er al is.

Anabolic inovations cycle support, 1scoop/dag

Liv.52, week 1/2 van de pct, 2-3 tabs 2xper dag

Ultimate nutrition: horsepower

Thermolife tribosten

Animal pak multi vita

Ergopharm 6-OXO
 
Laatst bewerkt:
Dit zal het trainings schema worden wat ik volg:(voor de duidelijkheid: dit is de max-ot methode)

Maandag: BENEN
Squat 3x4-6
45% leg press 2x4-6
Stiff leg deads 2x6

standing calfraise 2x6-8
seated calfraise 2x6-8

Dinsdag: Borst/onderarmen
Incline banken 3x4-6
vlak banken 2x4-6
decline banken 1x4-6

barbell wrist curl 2x8-10
dumbbell wrist curl 2x6-8

Woensdag: Rug/traps
Bent over row 2x4-6
close grip pulldowns 2x4-6
weighted pull ups 2x4-6
cable row 1x4-6

Sumo deadlift 2x4-6
barbell shrugs 1x4-6

Donderdag: Schouders/triceps
dumbbell presses 3x4-6
overhead presses 2x4-6
side laterals 2x4-6

skullcrushers 2x4-6
cable presses 2x4-6
overhead presses 2x4-6

Vrijdag: Biceps/abs
Barbell curl 2x4-6
hammer curls 2x4-6
ez bar curls 1x4-6

lying leg raises weighted 2x12-15
cable crunches 2x8-10
 
Laatst bewerkt:
En dit het dieet:
verdelingen komen het meest overeen met het 40/40/20 dieet, niet helemaal exact though, zoals je al ziet in de verdelingen.
wijkt soms wat af afhankelijk van het avondeten bv, wat altijd wel een goede hap is though.

totale kcal zal zon 5000 zijn. was 4000, nu grofweg 5000 want na mn eerste bump na 4500 merk ik dat ik nog steeds bere honger heb.

carbs zon 550, gebumpt ivm insane honger.

eiwitten zon 360/370, zon 50 gram hoger als normaal ivm dus de kuur.

ik merk zelf dat ik over het algemeen prima ga op een wat lagere carb inname en hogere eiwit inname.

Ontbijt
wit brood
jam
Whey shake 15 gram
havermout
3 eieren

Tussendoortje
notenmix
snijkoek/rijswafels(wisselt af)
250gram magere kwark
Banaan

Lunch
bruin brood volkoren
kipfilet
salade

Pre training
Appel
Whey shake

Post training
1 liter Gatorade
Whey shake 30gram
Casseine shake 30 gram

Avondeten (whatever de pot schaft)
aardappelen
groente
vlees(biefstuk etc)

Pre slapen
pindakaas
Casseine shake 45 gram
 
Laatst bewerkt:
Je plan ziet er erg goed en solide uit!
Heel veel succes ermee!

(Ik was zelf ook begonnen maar na een week afgebroken omdat ik weer ziek werd(2e keer in 3 weken!).
Woensdag naar de huisarts geweest en bloed laten prikken, krijg morgen de uitslag. Als alles goed is ga ik meteen deze week weer van start.)
 
Veel Succes! Ziet er goed uit allemaal :thumbup:
 
Paar vragen:

Waarom in dit geval dan voor een pro-hormoon gekozen ipv een oral AAS?
Wat zijn verder je verwachtingen?
Wat heb je in het verleden al gebruikt?
Vanwaar het lage aantal reps?
 
Paar vragen:

Waarom in dit geval dan voor een pro-hormoon gekozen ipv een oral AAS?
Wat zijn verder je verwachtingen?
Wat heb je in het verleden al gebruikt?
Vanwaar het lage aantal reps?

havoc is een aas en geen prohormoon, men wil het liever hier in dit board desallniettemin en waarom snap ik niet.

verwacht 5-6kilo vvm te winnen en van het behaalde, het resultaat minus 1 kilo vast te houden.

niks int verleden gebruikt.

lage reps(max-ot) is iets waar ik zeer goede resultaten mee boek normaliter en vandaar dat ik het tijdens de kuur terug laat komen.

hoop je vragen beantwoord te hebben.;)
 
Alles ziet er goed doordacht uit, succes!! Ik ga je log zeker volgen. :D

Ik zou overigens wel 6-OXO weglaten, Nolvadex lijkt me al voldoende...
 
Alles ziet er goed doordacht uit, succes!! Ik ga je log zeker volgen. :D

Ik zou overigens wel 6-OXO weglaten, Nolvadex lijkt me al voldoende...

zijn tig discussies over, de een zegt is goed in nakuur ander zegt heb je niet nodig.

ik heb vooralsnog gekozen om het wel te doen onder het motto better safe then sorry, het is iig dat ik het heb staan maar ik kan zeker besluiten zoals jij zegt het niet te doen.

is mn eerste kuur dus heb gewoon alle mogelijke support staan, afhankelijk van hoe ik me voel richting de pct laat ik het wel of niet weg, kan dus heel goed zijn dat ik het weglaat.

ben benieuwd wat anderen hiervan vinden though;)
thx for de input:D
 
heb overigens net mn eerste tab genomen een uurtje terug, moet zeggen dat ik een lichte hmm nou soort van sensatie voel. kan placebo zijn maar is iets wat ik normaal niet voel.

over paar uurtjes benen!
 
heb overigens net mn eerste tab genomen een uurtje terug, moet zeggen dat ik een lichte hmm nou soort van sensatie voel. kan placebo zijn maar is iets wat ik normaal niet voel.

over paar uurtjes benen!

Ik weet wat je bedoelt. Het voelt trouwens wel goed, je zit wel lekkerder in je vel ermee. Ik heb alleen wel in het begin van de avond wat nervositeit, maar dit heeft niet iedereen.
 
Is uiteindelijk 1kg winst niet erg weinig? Dit haal je in 2 maandjes naturel trainen ook wel.
 
Is uiteindelijk 1kg winst niet erg weinig? Dit haal je in 2 maandjes naturel trainen ook wel.

wat michiel4 en ripaf zeggen:p
voor 1 kilo hell no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stiekem hoop ik iets meer te pakken als wat ik heb gezegt, ben daarbij uitgegaan van de resultaten die het meest voorkomen.
de meeste factoren bij die resultaten zijn minder ideaal als bij mij: dieet, rust, training(en ervaring soms)dus het zou kunnen dat ik meer pak.
 
Hoeveel jaar train je trouwens al Barbellman?
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je kracht-gains aangezien je al erg sterk bent van "nature" :D
 
Goed plan, ik ga dit zeker volgen!

Tip; Neem de taurine vanaf dag 1 (doe je volgens mij ook), en wacht niet tot je backpumps krijgt, want die doen behoorlijk auw tijdens het trainen. En misschien een idee om sneller naar de 30mg te gaan (week2 maybe).
 
Back
Naar boven