- Waardering
- 10.932
Op je 50ste had je dat makkelijk gehaald, het zou knap zijn als dat nu nog zou lukken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je 50ste had je dat makkelijk gehaald, het zou knap zijn als dat nu nog zou lukken.

Maar het is niet zo belangrijk...Op je 50ste had je dat makkelijk gehaald, het zou knap zijn als dat nu nog zou lukken.![]()
Wat vind je dat achterloopt?Meestal train ik geen triceps omdat die enorm voorloopt.
Hamstring/kuiten misschien?
Lopen wel achter, maar alleen omdat ik ze niet train. Zijn mijn sterkste punten als ik ze wel train, met rug.
Mijn pecs zijn altijd mijn zwakke spiergroep geweest.
Volgens de RM calculator kan ik het al, maar ik ben relatief gezien aanzienlijk beter met bv 8-12 reps dan met 1RM. Ben daarom ook niet verder gegaan met powerliften.Op je 50ste had je dat makkelijk gehaald, het zou knap zijn als dat nu nog zou lukken.![]()
Mijn pecs zijn altijd mijn zwakke spiergroep geweest.
Verder reageren alle spiergroepen erg goed op training, ik had al goede schouders en hamstrings voordat dat in de mode was.

Dat is letterlijk alles wat je doet ?Een hele goede bankdruksessie:
12x50
10x70
8x90
6x100
6x110
9x120
9x115
12x110kg!
Dat is netjes voor uw leeftijd respect
Dank u.Dat is letterlijk alles wat je doet ?
Dat is netjes voor uw leeftijd respect
Ik had die Memo ook gemist, dacht quads >hammies
Wist trouwens niet dat hamstrings in de mode waren? Hoor daar nooit iemand over. Het is altijd miepen over kuit 'genetics', abs en natuurlijk curls for the girls![]()
Dank je.Ik had die Memo ook gemist, dacht quads >hammies
Flinke press cijfers trouwens
Meestal doe ik ook (veel) minder dan wat ik me had voorgenomen!
Ik ben er in ieder geval veel beter aan toe dan Arnold toen die bijna 65 was. Om over Mike Mentzer maar te zwijgen...Blijkbaar werkt het wel als je op jouw leeftijd nog zulke gewichten kan drukken.
80 was je toch?