- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel mijn stijl fly?Bb bp
15x50
10x70
7x90
5x105
8x120 rir 1
10x110kg rir 1
Bb skullcrushers
8x50
6x60
13x70
25x60kg
Db flys
15, 12x22,5kg
Denkt wel, kan je misschien eens een keer een filmpje daarvan posten?
Bleek toch techniek te zijn!Heb een licht gewicht genomen waarmee ik dieper durf te stretchen. Maar ik had iets van 10x 120kg verwacht met de bb press, met dbs kan ik 10x55.
Maar was toch even afdouchen na afloop aan de fiets te zien 🤣
Die zet ik gewoon zo in het halletje.Maar was toch even afdouchen na afloop aan de fiets te zien 🤣
En jijzelf dan.... zonder spatbord?
Het spatbord heeft ongeveer dezelfde kleur als de auto, is zelfs op de laptop moeilijk te zien.
In dat halletje heb ik ook een borstel liggen. Als de modder opgedroogd is, borstel ik het gewoon eraf - van mijn lichaam.
Het split schema van A'nold, maar dat was voor mij, en waarschijnlijk voor iedereen, veel te zwaar zonder steroïden.Welk schema heeft jou als naturel het meeste progessie geboekt?
Ik ga dit schema misschien een x uitproberen.Het split schema van A'nold, maar dat was voor mij, en waarschijnlijk voor iedereen, veel te zwaar zonder steroïden.
borst/rug
schouders/armen
benen
rust
repeat
Na ongeveer 2 jaar zat ik er dan steeds helemaal doorheen en dan ging ik een half jaar of zo wat anders doen, meestal hardlopen op het strand en in de duinen, of wielrennen. Daarna meestal in een andere sportschool trainen, in Scheveningen en Den Haag waren er meer dan 10.
Kwam ik broodmager binnen, armen 39cm en ver onder de 80kg en was ik in 3 maanden 90-95kg met armen 45cm. Deed dan wedstrijdje met de sterkste mannen van de sportschool, wie het eerst 170kg kon bankdrukken. Die gasten gingen dan soms een enorme blast doen om te kunnen winnen.
Heb ik gedaan tussen 1977 en 1985.
Tussen 2013 en 2019 weer gaan trainen met gewichten, toen deed ik push/pull + beetje benen, vrij laag volume. Woog toen ongeveer 120kg, armen bijna 50cm maar beetje dik. Kon 4x170kg bankdrukken en met op alle Matrix machines full stack+gewichten eraan als de sportschoolhouder niet keek.
Zouk niet doen tenzij je per se ook een burn-out wil meemaken. In ieder geval niet de 3-4 oefeningen per spiergroep, 4 sets per oefening versie.Ik ga dit schema misschien een x uitproberen.
Van Arnold
THX!