MuscleMeat

Heb je voor deze doel een naam?

Mignolet

Novice
Waardering
0
Massa
80kg
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is voor deze topic maarja,

Ik heb gehoord van cutten bulken cleanbulken spieruithouding.
Ik ben 80kg --1.81 en 19jaar

Ik heb een best hoog vp%, waarschijnlijk rond de 17-19%
En ik wil 1-2-3kg aankomen aan spieren, dus geen vet.

Ik heb ook als voedingsschemaper dag 140e/200kh/50v

Maar telkens als mij word gevraagd wat mijn doel , moet ik alles weer gaan uitleggen, maar dit is hoe ik het wil, dus gewoon paar KGs aankomen in spier.

Laatst bewerkt:
Make a choice and stick with it..

• Topic Starter Topic Starter
Ja.. aankomen in spier en geen vet.. noem je dat cleanbulken?

Ja, maar je moet een keuze maken.. Je kan niet en aankomen en cutten tegelijk...
Dus stel je prioriteiten

Ja, maar ik zou je eiwitten verhogen tov je koolhydraten, meer 50prot/40carb/10fat zitten en toch een stuk meer eten.

Rond de 200prot/160carb/40fat.

En probeer voor koolhydraten vooral GEEN suiker binnen te krijgen, ga voor complexe koolhydraten zoals aardappels, rijst ed.

het is

''dit doel'' en ''dit topic''

Ja, maar ik zou je eiwitten verhogen tov je koolhydraten, meer 50prot/40carb/10fat zitten en toch een stuk meer eten.

Rond de 200prot/160carb/40fat.

En probeer voor koolhydraten vooral GEEN suiker binnen te krijgen, ga voor complexe koolhydraten zoals aardappels, rijst ed.

Dat laatste beaam ik ook.
Dat eerste ligt er maar net aan. 140 gram is voor die jongen waarschijnlijk ruim voldoende. En ligt er ook aan wat hij verder aan lichaamsbeweging doet op een dag.

suiker is wetenschappelijk gezien een synoniem voor koolhydraten.

Alleen wordt in de volksmond met "suiker" vooral tafelsuiker bedoeld.

Wat jij wil, zou ik onder "body recomp" zetten. Ms wel het moeilijkste, zeker als beginner.

Make a choice and stick with it..
Dit.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:54 ----------

Ik weeg net zo zwaar als jou zou 200/200/58,2 aanhouden, en je kunt beter geen risico nemen om je BF te hoog te laten gaan dus cut is de oplossing, waarbij je ook beetje kracht ontwikkeld.

Met 1800cal ga je niet echt iets opbouwen.

Terug
Naar boven