Ja tuurlijk.
Che had een duidelijk standpunt en politieke idiologie.
Hitler was gewoon een gek die de wereld wilde veroveren. .
Dat jij dit denkt laat al merken hoe de situatie zit. Che wordt ( onterecht ) opgehemeld, hitler wordt geheel als kwaad afgeschilderd. Dat jij daarom meteen hiervan uit gaat, zonder waarschijnlijk precies te weten wie Che was en wat deze communist allemaal op zijn geweten heeft.
Plus heeft hitler, zoals eerder in een post vermeld werd, erg veel goeds gedaan voor de wereld van vandaag.
Wel grappig dat je serieus ingaat op mijn post. Duidelijk dat je niet veel meeleest hier op dbb.
Dacht jij: he een topic over Mijn kampf. Laat ik maar eens reageren?
Waarom zou ik niet serieus ingaan op je post? Ik speur niet het hele forum af nee om te kijken of jij serieus bent of niet.
Dat je dat al moet vermelden, laat zien dat je jezelf niet eens serieus neemt.
Maar kennelijk is het voor mij zelfs iets langer geleden dat ik me aanmelde op deze site.
[/COLOR]Trouwens: Terrorist, terrorist

Let je wel een beetje op je woorden jongen. Voor heel veel Cubanen is hij een held en een vrijheidsstrijder.
Ik zie weinig Duitsers Hitler op handen dragen.
Terrorist inderdaad, ik let op mijn woorden en neem ze niet terug, jongen. Dat kan zijn, voor groepen mensen in afganistan, irak etc is Bin laden ook een held en vrijheidsstrijder, maakt dat de 'held' goed, of het volk slecht?
Ieder heeft zijn idealen, ieder heeft zijn helden.
Nogmaals terugkomend op het begin van mijn post, hitler wordt niet verheerlijkt, zoals je dat met Che ziet. Dus een beetje een lastige vergelijkenis.