Fitness Seller

heb jij weleens intens geluk ervaren?

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
nadat lauw zijn overlijden bekend was geworden zijn er wat meer leden geweest die open hebben verteld over depressie's. nou was mijn vraag of dat er ook leden zijn die intens geluk hebben ervaren?

Mvg. B

nja niet echt denk ik, mss vorig jaar toen ik mijn uitslag kreeg dat ik toch geslaagd was (en dat ik dus niet 5jaar voor niks heb gestudeerd)

Ligt eraan hoe je intens geluk interpreteert. Ik heb zelf wel een aantal momenten van intens geluk gekent.. niet meer onlangs maar toch...

Intens geluk.. Dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik 4 jaar lang depressief ben geweest omdat ik een erge vorm van pectus excavatum had (trechterborst, misvormde borstkas met een heel diep gat erin). Na mijn operatie ben ik veel zelfverzekerder en sta ik anders in het leven. heb overal veel meer zin in. Ben dus wel veel gelukkiger. Maar intens geluk?

Ik heb momenten dat ik me heel goed voel... maar intens gelukkig? Neuh, niet echt...

Ik kan me wel goed voelen als het bijvoorbeeld in de liefde goed gaat en leuk is, of als ik leuke dingen doe met vrienden bijvoorbeeld, maar aan de andere kant zijn er dan altijd weer dingen die minder gaan en die ik zat ben, zoals school of werk of geldproblemen... Het is nog nooit zo geweest dat alles echt op rolletjes liep.

Het lijkt trouwens idd wel of 'iedereen' opeens depri is.

Bijna elke avond als ik 'm erin stop ervaar ik dat gevoel.

Voel mij regelmatig zeer gelukkig, en probeer dankbaar te zijn voor alles wat ik (wel) heb in mijn leven en wat goed gaat. Probeer dit ook regelmatig voor mezelf te benoemen. Maar ja, ook ik ben regelmatig depressief en heb zeer moeilijke tijden gekend. Daardoor herken ik geluk ook maar al te goed en probeer ik het gevoel te koesteren...

Ja. Universeel besef.

Ik was gister intens gelukkig toen ik 200kg deadliften :D

Eerste keer dat ik met de dieren in het water mocht.

Onbetaalbaar. :)

Vroeger toen ik wedstrijden won met karten, de uitloopronde voordat ik in de pits kwam en m'n vader en begeleiders stonden te wachten, die ronde was ik altijd intens gelukkig.

En onder invloed van xtc, met m'n beste maat, lekker liggen in het gras of staan in een hoek van de zaal, op die momenten heb ik me intens gelukkig gevoelt.

De laatste jaren allang niet meer...

• Topic Starter Topic Starter
iedereen is inderdaad erg depri.....of het er nu allemaal uitkomt door lauw, ik weet het niet.

ik zelf ervaar het best vaak, zeker zo'n 5 keer in de week. en ja, echt intens geluk. ook voel ik mijzelf heel vaak down en depri, ook dat kan vrij extreem zijn.

ik kan mijzelf wel een heel erg gelukkig man noemen, omdat veel mensen echt geluk nooit ervaren. ook tijdens mijn depri moment kan ik dan ook gelukkig zijn door het gevoel dat ik het gewoon lekker over mijzelf heen laat komen, genieten van je depri momenten zeg maar.

B.

Bedoel je zoiets als een extreem lang (euforisch?) orgasme zonder dat je lul erbij betrokken is puur en alleen omdat je je goed voelt?

-Moment dat ik op slag verliefd was
-Toen ik mijn rijbewijs had gehaald
-Toen ik geslaagd was van school
-Bij sommige muzieknummers

Ik kan me noch de dag noch het moment herinneren dat ik intens gelukkig was. Als ik dat überhaupt ooit al ben geweest.

Laatst bewerkt:
Wat is intens geluk?
Ik denk dat als ik intens geluk heb gehad dat er dan niks meer is om voor te strijden of om nog meer geluk te krijgen.
De momenten dat ik intens gelukkig in heel mijn leven waren er niet veel mijn vriendin in het weekend weer zien na dagen zonder haar te hebben moeten vertoeven, het moment dat ik mijn ouderlijk huis verliet, de foto die ik van Rossi maakte, mijn eerste publicatie ik denk dat gewoon een euforisch gevoel is.
Intens geluk zou ook kunnen zijn dat je in kan slapen na een heftig ziekbed.

Intens geluk.. Dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik 4 jaar lang depressief ben geweest omdat ik een erge vorm van pectus excavatum had (trechterborst, misvormde borstkas met een heel diep gat erin). Na mijn operatie ben ik veel zelfverzekerder en sta ik anders in het leven. heb overal veel meer zin in. Ben dus wel veel gelukkiger. Maar intens geluk?

Mooi man. Ik heb ook een (niet nader te noemen) probleem waar inmiddels door middel van een operatie een stuk beter mee te leven is. Daardoor ben ik ook een aantal jaar echt depressief geweest. Die operatie heeft heel veel met me gedaan, zoals jij inderdaad zegt ben ik veel zelfverzekerder en ik sta positiever in het leven.
Dat heeft me wel doen beseffen dat je van bepaalde momenten echt bewust moet genieten, want het zou zonde zijn om er achteraf spijt van te hebben dat je het niet hebt gedaan. Ik bestempel dat soort momenten wel echt als intens geluk, maar ik denk dat iedereen daar andere maatstaven voor heeft.

Jah op dit soort momenten toen m'n kleine net een paar dagen oud was. Dit is inmiddels ook al weer bijna 6 jaar geleden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven