sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk ben ik blij dat ik gezond ben, en ook eigenlijk daardoor wel gelukkig, als jij kijkt naar wat andere mensen doormaken heb ik niks te klagen.
Maar ik zou pas intens gelukkig zijn als ik een leuke baan heb (hoef niet perse een top baan te zijn, leuk is belangrijker) een huisje, een vrouw, en een gezond kindje.
Wel beetje cliche, maargoed maakt iedereen gelukkig toch?
wie zegt dat je nu niet al iets onder de leden hebt wat zich in de komende 10 jaar pas gaat openbaren?
en een mens wil altijd meer, aard van het beestje
ik kan 1 ding vertellen, sommige mensen zeggen; als ik dit of dat heb dan ben ik gelukkig. geloof mij, als je dat hebt kijk je alweer uit naar het volgende. waardoor je eigenlijk nooit geniet van wat je nou hebt.

ik kan 1 ding vertellen, sommige mensen zeggen; als ik dit of dat heb dan ben ik gelukkig. geloof mij, als je dat hebt kijk je alweer uit naar het volgende. waardoor je eigenlijk nooit geniet van wat je nou hebt.
Trouwens het valt mij toch op dat ik met kleinere dingen intens geluk voelde toen ik nog heel jong was..

Nee, maar wat waarschijnlijk wel zo is dat ze nog niet helemaal tevreden zijn of dat het toch niet zo leuk was als dat ze gedacht hadden.nou moet je ook niet overdrijven...zijn zat mensen die dromen van een huisje in frankrijk, denk je dat ze ook opeens een huis in spanje willen als ze eenmaal in frankrijk zitten?
nou moet je ook niet overdrijven...zijn zat mensen die dromen van een huisje in frankrijk, denk je dat ze ook opeens een huis in spanje willen als ze eenmaal in frankrijk zitten?
Het lijkt trouwens idd wel of 'iedereen' opeens depri is.
Je was intens gelukkig toen hij het je vroeg.
omdat je toen keihard NEE! kon zeggen?![]()
(En ja daarna ging het voor de 14e keer op een rij fout
)Inderdaad, ik vind dat er minder snel met die term moet worden gegooid.
Het is meer dan je alleen in en in slecht voelen. Depressiviteit is een erkende ziekte, hiervoor zijn ook zware medicijnen.
Jah op dit soort momenten toen m'n kleine net een paar dagen oud was. Dit is inmiddels ook al weer bijna 6 jaar geleden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja. Toen ik op 15jarige leeftijd met het meisje zoende waar ik he-le-maal gek van was. Ik heb toen een week lang op een roze wolk geleefd. Niks me interesseerde me meer. Ik vergeet het ook echt nooit meer.