MuscleMeat

heb jij weleens intens geluk ervaren?

DSC00463Medium.jpg

gaf les in een school in india, bombay, was beste tijd van m'n leven

al had je ook het tegengestelde

DSC00663Medium.jpg

Ja, zeker...voel me dan ook altijd heel 'gelukkig', maar moet je kijken hoe je je de volgende dag(en) voelt... van hoogtepunt naar dieptepunt (bij mij dan) Grootste reden om het te beperken tot een paar keer per jaar, ga dan wel gelijk goed naar de klote..;)

:heart:

- afstuderen
- rijbewijs halen
- eerste lief
- mijn reizen naar de vs
- eerste keer 100kg benchen
- bepaalde momenten met vrienden
- de gedachte dat er mensen zijn die om me geven

Dat waren een paar van mijn heel gelukkige momenten.

Maar ik hoop nog intenser geluk te ervaren.

Toen ik 2,5 jaar geleden een vriendin kreeg. Ik was al heel lang verliefd op haar en ik was toen echt lange tijd heel gelukkig.
Helaas is dat nu al 8 maanden ofzo uit:(

Times change kerel...het enige wat je kan doen is het accepteren dat er dingen zijn die gebeuren zonder dat je er (achteraf nog) invloed op kunt hebben.

bij elke orgasme

het andere intense moment van geluk was toen ik in ghostrider's moeder haar kont klaar kwam

Nee nog nooit, alleen schijn geluk.

Intens geluk, ja als ik aan de pakketten zit :D

Nee maar voorderest voel je intens geluk alleen als je ineens van de bodem naar de top stijgt, of als je iets groots en belangrijk behaald, bijvoorbeeld je rijbewijs, of als je verliefd word en je krijgt een relatie met diegene, zoiets, of nog leuker, als je een geldprijs wint.

Ik kan al intens gelukkig zijn van een lief smsje van een jongen die ik op dat moment leuk vind.

Ik was ook intens gelukkig toen ik hoorde dat ik geslaagd was voor het vwo.

En soms heb ik gewoon momenten, als alles gewoon leuk is en me vrolijk voel ben ik eigenlijk ook intens gelukkig. Maar dat komt niet altijd voor :D

intens geluk, nee, nooit gekend.

maar wel heel gelukkig nu met mn meisje, dat intense geluk komt denk ik nog wel :D
Elke keer als ik een berichtje van der krijg, en als ze hier is, ben ik in de zevende hemel :)

intens geluk, nee, nooit gekend.

maar wel heel gelukkig nu met mn meisje, dat intense geluk komt denk ik nog wel :D
Elke keer als ik een berichtje van der krijg, en als ze hier is, ben ik in de zevende hemel :)

Zeker nog niet zo lang "verkering" ? ;)

Terug
Naar boven