Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
Dit is wel sweet, maar Marc W op zo'n foto dan?
Zou dat intens geluk zijn voor Marc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Moment dat ik op slag verliefd was
-Toen ik mijn rijbewijs had gehaald
-Toen ik geslaagd was van school
-Bij sommige muzieknummers
Daarom moet je sommige zaken ook indelen naar hoe belangrijk ze voor je zijn.. Geld en shit geef ik tegenwoordig zo weinig om. Het is fijn als je het hebt en wat minder als je het niet hebt of schulden hebt. Maar het is maar geld. Er zijn zoveel betere/belangrijkere dingen, niet materiele dingen, die er wel toe doen. Mensen denken altijd dat materiale zaken gelukkige maken en misschien doen ze dat ook tijdelijk maar niet voor altijd.ik denk dat echt intens geluk altijd een moment op zich is. Als je de slappe lach hebt ben je op dat moment intens gelukkig, als je verliefd bent op iemand en het blijkt dat het wederzijds is, als je een nieuw doel in je leven bereikt hebt, nieuwe prestatie neergezet hebt... Het gaat altijd om 1 aspect van het leven. Als je tijdens dat intens-geluk-momentje denkt aan hoe slecht je er financieel wel niet voor staat of hoe zielig en depressief het wel niet is dat je geen vriendin hebt dan kan het gewoon theoretisch niet dat je intens gelukkig bent want je moet al die zaken missen. Vandaar dat ik denk dat het zo een moment op zich is en dat (bijna) niemand intens gelukkig is in zijn geheel leven op zich. Er ontbreekt meestal wel iets. En bij sommigen al veeeeel meer dan bij anderen.
Vorig jaar een keer intens gelukkig geweest toen m'n ex me ten huwelijk had gevraagd haha.. Maar dat intense geluk werd door bijde kanten toendertijd versterkt door drankdus telt denk ik niet echt mee

Wie zegt dat ik ja heb gezegd

Hehe, jij durft.. Je bent 19..Eigenlijk ben ik blij dat ik gezond ben, en ook eigenlijk daardoor wel gelukkig, als jij kijkt naar wat andere mensen doormaken heb ik niks te klagen.
Maar ik zou pas intens gelukkig zijn als ik een leuke baan heb (hoef niet perse een top baan te zijn, leuk is belangrijker) een huisje, een vrouw, en een gezond kindje.![]()