- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ook wel me eerste x pinkpop denk ik. Luisterde toen al vet lang naar KoRn, en heb ze daar voor het eerst gezien. Ik heb het eerste half uur met open mond staan kijken, en daarna ben ik voor het eerst los gegaan in de pit. Dat was ook wel een fijn moment.

Laatst nog bijna, maar het mocht er niet van komen...
En het gekke was net toen we klaar waren kwamen er van alle kanten weer mensen aan. Net alsof het even zo moest zijn allemaal... Toen was ik echt 100% intens gelukkig. Een moment die het leven opzich al wel waard maakt. 
Mensen die aan bodybuilding doen hebben vaak zo ie zo al een negatief zelfbeeld dus ik vind het ook niet raar dat veel mensen op dit forum depri, niet gelukkig zijn.
Aparte lui die bodybuilders.![]()
Kan ik me erg goed in vinden. Vooral als ik aan het karpervissen ben geniet ik van de (zonnige) omgeving, de mooie natuur en de rust. Love it!
Maar is dit intens geluk? Voor mij niet echt.
Maar het geluk heeft geen oorzaak.
Het geluk manifesteert zich spontaan, moeiteloos, wanneer alle dingen die oorzaken hebben verdwijnen. Al de dingen die oorzaken hebben, die gebonden zijn aan tijd, ruimte en oorzakelijkheid worden in stand gehouden door de begeerte.

Als ik een uur ga hardlopen voel ik me altijd euforisch, daarna scheutje G![]()