Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
ab-so-luut, laatst nog zelfs. Ik zat geweldig in de zon, wat te lezen leren, er liepen wat insecten om me heen, ik zag de bomen ietwat zuchten onder het waaien van een zacht briesje, keek tevreden en zorgeloos om me heen en dacht: dit is perfecte harmonie, alles om me heen is vrede alles om me heen leeft, alles klopt en is één geheel. Het was misschien volgens sommige niets speciaals, maar juist het besef dat in zo'n klein dingetje, een zacht briesje bijvoorbeeld zoveel moois kan schuilen.....dat maakt het leven een stuk draaglijker en relativeert een hoop.
Kan ik me erg goed in vinden. Vooral als ik aan het karpervissen ben geniet ik van de (zonnige) omgeving, de mooie natuur en de rust. Love it!
Maar is dit intens geluk? Voor mij niet echt.

Ik kan het me moeilijk in beelden dat echt arme mensen intens geluk kunnen ervaren. Ik neem nu maar als voorbeeld een dagje zee, dat heeft mij ongeveer 35 euro gekost ofzo en ik heb me echt kapotgeamuseerd en totaal nix gekocht, behalve eten/ijsjes/gocart en van die dingen maar voor de mensen die schulden hebben enzo zit dat er niet in denk ik.